Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456461/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z terenu gminy Wojsławice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJSŁAWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 30
1.5.2.) Miejscowość: Wojsławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-120
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wojslawice.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wojslawice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z terenu gminy Wojsławice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9256c171-480e-4cb4-9119-671aeff4fdcf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062529/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z terenu gminy Wojsławice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456461
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSB.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z terenu gminy Wojsławice do szkół specjalnych w roku szkolnym 2024/2025.
4.2. Zakres zamówienia obejmie m.in.:
4.2.1. dowóz 11 (jedenastu) uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Wojsławice do: Niepublicznego Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 7, Przedszkola Integracyjnego "W Kasztanowym Parku" w Chełmie przy ul. 1 Pułku Szwoleżerów 17B, Zespołu Wychowania i Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Chełmie przy ul. Trubakowskiej 59 oraz Specjalnego Punktu Przedszkolnego „Piotruś Pan” przy ul. Ceramicznej 22A w godzinach porannych i z powrotem po zakończeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
4.2.2. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom - szkoła – dom. Przewóz realizowany będzie w dni nauki szkolnej (188 dni) według planowanych tras przejazdu, godzin oraz ilości dzieci wykazanych w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.3. Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym zamówieniem może ulec zmianie (tzn. zmniejszyć się lub zwiększyć), a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia, może zmienić się przebieg trasy dowożonych uczniów do danej szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust 2 ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył 1 Wykonawca:
• Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Mateusz Lal, ul. Brzozowa 4, 22-437 Łabunie,
Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, gdyż Wykonawca nie złożył podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195595,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195595,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI WOJSŁAWICE
więcej: przetargi WOJSŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r. - 3 edycja
- 2025 r. Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Sadowne wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego karetką typu S.
- "Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Siewierz 2025"
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.