Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00407773/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie istniejącej stacji paliw do wymogów standardu ORLEN PREMIUM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Starogardzie Gdańskim S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190010324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pelplińska 21
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: waclaw.nalezinski@pks-starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ebsite.pks-starogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30bd2ce0-5434-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
transport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie istniejącej stacji paliw do wymogów standardu ORLEN PREMIUM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30bd2ce0-5434-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407773/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiot zamówienia obejmuje remont istniejącej stacji paliw w celu jej dostosowania do standardu ORLEN PREMIUM
2. Zakres prac obejmuje:
- prace budowlane:
- wymiana płytek podłogowych w Sali sprzedaży i glazury w strefie kuchennej,
- demontaż i montaż nowego sufitu podwieszanego,
- przebudowa pomieszczenia kierownika stacji,
- adaptacja istniejącego pomieszczenia na chłodnię i mroźnię,
- prace elektryczne:
- wykonanie dodatkowe zasilania stacji kablem 5+25mm
- wymiana części opraw elektrycznych
- montaż instalacji SSP
- prace hydrauliczne:
- modernizacja systemu wentylacji,
- montaż agregatów w chłodni i mroźni,
- montaż dodatkowego klimatyzatora sufitowego wraz z serwisem istniejących
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223720-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSP SMOK KEISTER KSEPKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920000633
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa talonów (bonów) żywnościowych oraz podarunkowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa odczynników laboratoryjnych II
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH
- Wykonanie wentylacji mechanicznej wybranych pomieszczeń piwnicznych pawilonu nr XXIV
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.