Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411873/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00474255/01 - Wynik z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi w ramach projektu pn. "Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi w ramach projektu pn. "Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fe6e1c3-552d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00270713/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dostawa narzędzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017 r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411873/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.53.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24863,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzędzi do Akademickiego Centrum Designu w Łodzi 90-345, ul. Księży Młyn 13/15. Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki: Załącznik nr 6 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Podane w załączniku nr 6 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach (przy zachowaniu technologii).
4. Postępowanie podzielone jest na 5 części.
Część 1 – Narzędzia ręczne,
Część 2 – Imadła stolarskie
Część 3 – Imadła ślusarskie,
Część 4 – stół stolarski z osprzętem,
Część 5 – strug elektryczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 11097,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa narzędzi do Akademickiego Centrum Designu w Łodzi 90-345, ul. Księży Młyn 13/15. Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki: Załącznik nr 6 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Podane w załączniku nr 6 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach (przy zachowaniu technologii).
4. Postępowanie podzielone jest na 5 części.
Część 1 – Narzędzia ręczne,
Część 2 – Imadła stolarskie
Część 3 – Imadła ślusarskie,
Część 4 – stół stolarski z osprzętem,
Część 5 – strug elektryczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 2217,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa narzędzi do Akademickiego Centrum Designu w Łodzi 90-345, ul. Księży Młyn 13/15. Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki: Załącznik nr 6 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Podane w załączniku nr 6 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach (przy zachowaniu technologii).
4. Postępowanie podzielone jest na 5 części.
Część 1 – Narzędzia ręczne,
Część 2 – Imadła stolarskie
Część 3 – Imadła ślusarskie,
Część 4 – stół stolarski z osprzętem,
Część 5 – strug elektryczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 2071,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa narzędzi do Akademickiego Centrum Designu w Łodzi 90-345, ul. Księży Młyn 13/15. Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki: Załącznik nr 6 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Podane w załączniku nr 6 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach (przy zachowaniu technologii).
4. Postępowanie podzielone jest na 5 części.
Część 1 – Narzędzia ręczne,
Część 2 – Imadła stolarskie
Część 3 – Imadła ślusarskie,
Część 4 – stół stolarski z osprzętem,
Część 5 – strug elektryczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 8636,48 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa narzędzi do Akademickiego Centrum Designu w Łodzi 90-345, ul. Księży Młyn 13/15. Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki: Załącznik nr 6 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Podane w załączniku nr 6 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach (przy zachowaniu technologii).
4. Postępowanie podzielone jest na 5 części.
Część 1 – Narzędzia ręczne,
Część 2 – Imadła stolarskie
Część 3 – Imadła ślusarskie,
Część 4 – stół stolarski z osprzętem,
Część 5 – strug elektryczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 680,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11531,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11531,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11531,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- ZP/1/2025 dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.