Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417123/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w instytucji opieki: Klub Dziecięcy „Radosna Kraina” w Gozdowie - część II (zagospodarowanie terenu oraz plac zabaw)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gozdowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krystyna Gozdawy 19
1.5.2.) Miejscowość: Gozdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-213
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: (024) 276-21-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gozdowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdowo.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3939dd98-dddf-490d-9aab-32b828081f731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w instytucji opieki: Klub Dziecięcy „Radosna Kraina” w Gozdowie - część II (zagospodarowanie terenu oraz plac zabaw)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3939dd98-dddf-490d-9aab-32b828081f73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054341/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utworzenie nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w instytucji opieki: Klub Dziecięcy „Radosna Kraina” w Gozdowie, ul. Krystyna Gozdawy 21, 09-213 Gozdowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat "Aktywny maluch" 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBK.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Klubie Dziecięcym „Radosna Kraina” w Gozdowie. Nowo projektowany plac będzie znajdował się na działce nr ewid. 106/1, obręb 0011 Gozdowo. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 i 10 do SWZ oraz w wykazie dodatkowego wyposażenia placu zabaw załącznik nr 11 do SWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) wykonania placu zabaw w oparciu o:
• projekt – załącznik nr 9 do SWZ
• projekt zamienny – załącznik nr 10 do SWZ
• wykaz dodatkowego wyposażenia placu zabaw – załącznik nr 11 do SWZ zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz uwarunkowaniami wynikającymi z niniejszego zamówienia, b) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez osobę/y posiadające odpowiednie uprawnienia.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wywóz odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
Wykonawca na własny koszt musi wykonać:
a) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (min. 1 egz. w wersji papierowej),
b) dokumentację powykonawczą (min. 1 egz. w wersji papierowej),
Dokumenty wymienione powyżej Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-BRUK Dariusz Lemanowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 7761176710
7.3.3) Ulica: Zdrojowa 2
7.3.4) Miejscowość: Goleszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- Utworzenie 64 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029- edycja 5 w Żłobku Samorządowym w Kawęczynie
- Naukowy plac zabaw nad Krępicą (ul. Korczak)
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Leśnej w Lipie
- Budowa placu zabaw przy PSP nr 7 w Radomsku
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zielonego na os. Wyciąże przy ul. Podstawie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.