eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście nr sprawy 23/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście
nr sprawy 23/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciołka 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.milecka@zozwola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście
nr sprawy 23/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84de6a67-431b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 410753,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pólmaska FFP2 - 5 warstw. Odporna na przesiąkanie - chroni przez zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową. Dopasowana - dzięki ergonomicznemu kształtowi i wszytemu metalowemu klipsowi na nos. Wygodna - nie utrudnia oddychania i mówienia, przyjemna dla skóry. Skuteczna - Ochrona do 8h ciągłego stosowania. Wysoki współczynnik filtracji bakteryjnej BFE ≥ 95% . Bezpieczna - nie zawiera szkodliwych substancji. Niejałowa / Niesterylizowana. Uniwersalny rozmiar ok. 16,4 cm x 10,5 cm (wysokość x szerokość maski złożonej na płasko). Długość gumki: min. 16 cm. Posiadającą certyfikat: CE EU Standard: EN149:2001 + A1:2009. Produkt zgodny ze wszystkimi zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, w zakresie produktów przeznaczonych do zwalczania COVID-19 szt. 10000
Pólmaska FFP3- 5-warstwowa, efektywność filtracji BFE>99%. Zacisk nosowy pozwala na idealne, szczelne dopasowanie maski do twarzy. Elastyczne gumki na uszy, zapewniają wygodę noszenia i dobre dopasowanie. Nie utrudnia oddychania . Wykonana z lekkiego i miękkiego materiału antyalergicznego. Do 8 h ciągłego stosowania. Spełnia normę EN 149:2001+AC:2009. Produkt zgodny ze wszystkimi zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, w zakresie produktów przeznaczonych do zwalczania COVID-19. szt. 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 9558 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Osłonka na sondę usg transwaginalną, z naturalnego lateksu, sucha, pudrowana, średnica 34 mm, każda sztuka pakowana pojedynczo w folię. szt 5000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1512 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Podkład celulozowy, medyczny, 2-warstwowy, klejony, szer.50 cm x dł.50 m, z perforacją min.co 35 cm. 5112 rolek
2 Podkład celulozowy 2-warstwowy, medyczny, klejony, szer. 59- 60 cm x dł. 80 m, z perforacją minimum co 35 cm. 600 rolek

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 73589,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wzierniki uszne jednorazowe średnica 2,5 mm dopasowane do otoskopu Alpha+ Mini 3000 op. 100 szt., niesterylne, wykonane z polimeru, bez lateksu, gładkie, zaokrąglone końcówki, Atest CE, z oznakowaniem na każdym opakowaniu op. 150
Wzierniki uszne jednorazowe średnica 4 mm dopasowane do otoskopu Alpha+ Mini 3000 op. 100 szt.niesterylne, wykonane z polimeru, bez lateksu, gładkie, zaokrąglone końcówki, Atest CE, z oznakowaniem na każdym opakowaniu op. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 5189,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice diagnostyczne nitrylowe rozmiar XL 350 op.
Rękawice diagnostyczne nitrylowe rozmiar L 1500 op.
Rękawice diagnostyczne nitrylowe rozmiar M 3250 op.
Rękawice diagnostyczne nitrylowe rozmiar S 2250 op
Rękawice diagnostyczne syntetyczne rozmiar S 25 op.
Rękawice diagnostyczne syntetyczne rozmiar M 100 op.
Rękawice diagnostyczne syntetyczne rozmiar L 100 op.
Rękawice chirurgiczne lateksowe rozmiar 6,5, 60 op
Rękawice chirurgiczne lateksowe rozmiar 7 , 870 op
Rękawice chirurgiczne lateksowe rozmiar 7,5 , 180 op
Rękawice chirurgiczne lateksowe rozmiar 8, 680 op
Rękawice chirurgiczne lateksowe rozmiar 8,5, 20 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 152739,81 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, rozmiar od 6 do 9 - starannie wykonana, o atraumatycznych brzegach
- optymalnie wyprofilowane
- owalne światło rurki umożliwia prowadzenie wentylacji oraz wprowadzenie cewnika do odsysania
- pakowana pojedynczo
- sterylna
- rozmiary dodatkowo kodowane kolorami
- informacje zawarte na opakowaniu zgodnie z wymaganiami
" szt. 15
Cewniki do pęcherza typu Tiemanna rozmiar 16 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
Cewniki do pęcherza typu Tiemanna rozmiar 18 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
Cewniki do pęcherza typu Tiemanna rozmiar 20 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
Cewniki do pęcherza typu Tiemanna rozmiar 22 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
Cewniki do pęcherz Foleya r. 16 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
Cewniki do pęcherz Foleya r. 18 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
Cewniki do pęcherz Foleya r. 20 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
Cewniki do pęcherz Foleya r. 22 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
Cewniki do pęcherz Nelatona r.16 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
Cewniki do pęcherz Nelatona r.18 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
Cewniki do pęcherz Nelatona r.20 wg opisu poniżej tabeli szt. 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 450,36 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szpatułki drewniane niejałowe, op=100 szt., wykonane z drzewa brzozowego, gładkie, rozm. 150 mmx18 mm, tolerancja +/- 1 mm, biologicznie czyste, płaskie, zaokrąglone, dobrze oszlifowane, widoczna data ważności na opakowaniu op 400
Kieliszki do leków jednorazowe, przezroczyste, wykonane z tworzywa niezawierającego lateksu i ftalonu, z milimetrową widoczną podziałką, poj. 25-30 ml, op=75 szt op 45
Staza - opaska uciskowa automatyczna, wielorazowa, łatwa do szybkiej dezynfekcji, dobrze trzymający zatrzask z wytrzymałego tworzywa i nierozciągliwej gumy z plastikowym zapięciem, jedna część stazy zakończona plastikową nasadką, druga część zakończona również plastikową nasadką ale spełniającą funkcję zapięcia, zapięcie w pełni automatyczne. szt. 65
Pinceta anatomiczno-chirurgiczna, jałowa , 13 cm +- 1 cm, pakowana pojedynczo typu blister:folia-papier, widoczna data ważności na każdym opakowaniu szt. 55
"Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych (IS) jałowy. W skład przyrządu wchodzą:
-osłonka igły biorczej
-igła biorcza dwukanałowa
-hydrofobowy filtr powietrza
- komora kroplowa 20 kropli = 1ml
- płaski filtr o wielkości oczek 15qm,
- zacisk rolkowy z miejscem do umocowania końcówki drenu i zintegrowaną osłoną na kolec komory kroplowej po zużyciu aparatu.
- łącznik dodatkowej iniekcji
- dren wykonany z elastycznego materiału ok. 150- 170 cm, oba końce zabezpieczone zatyczkami.
- łącznik stożkowy typy Luer-Lock lub równoważny, osłonka łącznika
- wyrób jednorazowego użycia, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny
- aparat automatycznie zatrzymujący infuzję po opróżnieniu „jeziorka” przeciwdziałając zapowietrzeniu się układu.
- zabezpieczenie przed wypływem płynu z drenu podczas wypełniania
- na opakowaniu jednostkowym dane: data ważności, nr serii, nazwa producenta, znak CE
" szt. 45

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3022,49 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elektrody do Holtera ze stałym żelem, Sensor Ag/AgCl, na bazie gąbki PE z języczkiem do mocowania kabla, wymiary 42 mm/56 mm, pakowane w torebki po 30 szt. lub 50 szt., kartony zbiorcze po 1200 szt. op=1200 sztuk 16

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6083,92 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Igły biopsyjne - długość: 20 cm
- średnica:18 G
- wielkość uzyskanej próbki: 19 mm
- nieusuwalny separator igły
- echogeniczna końcówka igły, - kompatybilne z pistoletem biopsyjnym, typ: Pro-Mag Ultra, Angiotech, rok prod. 2014
" op = 10 szt. 150
"Prowadnica do biopsji - dedykowana do sond typu Philips C9-5CT oraz C9 – 5ec bądź równoważna tj. sterylna prowadnica biopsyjna do sond USG współpracująca z systemami HDI 5000 w wersją software 10.5 i nowsze, iU22 oraz HD11;
- akceptuje instrumenty o średnicy 16-18G
- zestawyposiadające sterylne osłony w rozmiarze 2.6x 20cm, osłony pudrowane, w środku saszetka z żelem
- pakowane po 24 szt.
" op = 24 szt. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 27162,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Igła iniekcyjna jednorazowego użytku 0,45x12 1op=100szt. 5 op.
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku 0,45x25 1op=100szt. 5 op.
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku 0,5x16 1op=100szt. 5 op.
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku 0,5x25 1op=100szt. 45 op.
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku 0,6x30 1op=100szt. 6 op.
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku 0,7x30 1op=100szt. 44 op.
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku 0,8x40 1op=100szt. 77 op.
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku 0,9x40 1op=100szt. 57 op.
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku 1,2x40 1op=100szt. 2 op.
Strzykawka jednorazowego użytku 2 ml 1op= 100szt. 48 op.
Strzykawka jednorazowego użytku 5 ml 1op= 100szt. 11 op.
Strzykawka jednorazowego użytku 10 ml 1op= 100szt. 21 op.
Strzykawka jednorazowego użytku 20 ml 1op= 100szt. 5 op.
Strzykawka typu Żaneta poj. 100 ml 453 szt.
Strzykawka typu Żaneta poj. 50 ml 50 szt.
Kaniula dożylna typu venflon,rozmiar 1,1 -20 G kolor różowy z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa posiadające filtr hydrofobowy 160 szt.
Kaniula dożylna typu venflon,rozmiar 1,3 -18 G kolor zielony z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa posiadające filtr hydrofobowy 90 szt.
Kaniula dożylna typu venflon,rozmiar 0,9 -22 G kolor niebieski z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa posiadające filtr hydrofobowy 140 szt.
Kaniula dożylna typu venflon,rozmiar 0,7 -19 G kolor żółty z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa posiadające filtr hydrofobowy 20 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4612,68 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Końcówki do aparatu do otoemisji przesiewowej i tympanometrii tzw. grzybki o średnicy 14 mm czerwone.

" 20 op.=100
"Końcówki do aparatu do otoemisji przesiewowej i tympanometrii tzw. grzybki o średnicy 12 mm żółte.

" 10 op.=100
"Końcówki do aparatu do otoemisji przesiewowej i tympanometrii tzw. grzybki o średnicy 11 mm niebieskie

" 5 op.=100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8424 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe kleszczyki ginekologiczne typu KELLY nożyczkowe z automatycznym systemem blokującym, 22 cm wykonane z wysokiej jakości tworzywa,pakowane pojedyńczo,sterylnie szt. 200
Zestaw do biopsji aspiracyjnej endometrium ze strzykawką (endosampler) szt. 100
Jednorazowa sterylna endoretka do pobierania materiału z jamy macicy szt. 200
Rozszerzacz dwustronny typu HEGAR, dwustronny 2 rozmiary w 1, łagodnie rozszerza szyjkę macicy, Mocny, jednoćześnie umozliwiający elastyczne formowalnie , wykonany z elastycznego tworzywa sztucznego, posiadający centralny uchwyt na kciuk, posiadający zaokrąglone końcówki, sterylny, profesjonalny , jednorazowy o rozmiarze 3/4 szt. 100
"Rozszerzacz dwustronny typu HEGAR, profesjonalny , jednorazowy o rozmiarze 5/6 dwustronny , łagodnie rozszerza szyjkę macicy, Mocny, jednoćześnie umozliwiający elastyczne formowalnie , wykonany z elastycznego tworzywa sztucznego, posiadający centralny uchwyt na kciuk,
zaokrąglone końcówki, sterylny profesjonalny , jednorazowy o rozmiarze 5/6" szt. 50
Pałeczki drewniane z wacikiem sterylne o dł 20 cm,wacik z naturalnej bawełny,pakowane pojedyńczo. szt. 5000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 12781,80 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Papier termoczuły do aparatu Ascard A-4 112x25, zapis termiczny, siatka milimetrowa szt. 585
Papier termoczuły rejestracyjny, wysokiej rozdzielczości, do videoprintera Mitsubishi K-61 B szt. 154
Papier termoczuły rejestracyjny, wysokiej rozdzielczości, do videoprintera Mitsubishi K-65HM-CE szt. 163
Papier rejestracyjny wysokiej rozdzielczości do videoprintera (Sony Digital UPP 110HG) szt. 250
Papier termiczny do drukarki Laborie 11,1 cm x 20 m bez nadruku szt. 15
Jednorazowe papierki do podbródków, przeznaczone do tonometrów, lamp szczelinowych, długość 12 cm, szer. 3,5 cm, rozstaw otworów 9 cm op. 1000 szt. 15
Papier do aparatu EKG EDAN-SE-1201 termiczny, z kratką, 150 arkuszy, 210 x 140 szt. 80

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 35108,21 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczoteczka cytologiczna jednorazowa ,pakowana sterylnie typu cyto brush prosta (do kanału) . Długość całkowita 190 mm,dł.włosia 30mm,szer.włosia20 mm.(op=100 szt) op 20
2. Jednorazowe, ginekologiczne spódniczki z włókniny , nie prześwitujące z gumką w pasie. Rozmiar uniwersalny Gramatura 30 g / m2. Różne kolory (1op=10 szt) op 100
3. Wziernik ginekologiczny jednorazowy sterylny typu Cusco rozmiar XXS, XS, S, M, L szt. 6000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 14731,20 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Żel do EKG a' 500 g - neutralny ph, bezbarwny
- skład hypoalergiczny
- łatwo rozprowadzający się o odpowiedniej lepkości
- wysokie, punktowe przewodnictwo elektryczne (EKG),
- aplikator umożliwiający precyzyjne dozowanie,
- na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent i znak CE, informacje w języku polskim
" szt. 25
"Żel do USG a' 500 g - umożliwia prawidłowy i niezbędny do wykonania badania kontakt głowicy USG ze skórą badanego i prawidłowe przewodnictwo ultradźwięków - wykonany jest na bazie wodnej, nie zawiera soli oraz innych substancji, które mogłyby niekorzystnie wpływać na żywotność głowicy ultrasonograficznej -wykazuje wysoką odporność na wysychanie posiada odpowiednio dobraną lepkość, która zapewnia dobrą przyczepność żelu i brak spływania podczas badania
- posiada neutralny odczyn pH
- wykazuje bierność chemiczną (brak oddziaływania ze skórą badanego i ubraniem)
- posiada niską tłumienność dla fal ultradźwiękowych
" szt. 213
"Żel do USG Aquasonic a' 1000 g niebieski, bezwonny żel, zgodny z częstotliwością drgań występujących w różnych aparatach USG
Całkowicie wodny roztwór, nie pozostawiający zabrudzeń na ubraniach, nie uszkadzający głowic, hipoalergiczny, bakteriostatyczny
" szt. 63
"Żel do badań Holtera a 250 g -ułatwia prawidłowy kontakt elektrody pomiarowej za skórą, poprawia przewodnictwo skóry, ogranicza zapis artefaktów, wykazuje wysoką odporność na wysychanie, posiada neutralny odczyn pH, nie wykazuje właściwości alergizujących.
Skład: Woda, podłoże, chlorek sodu, środki konserwujące, węglik krzemu.
" szt. 11
"Pasta typu Every (Holter) - przeznaczona do przygotowania skóry pod elektrody jednorazowego użytku
- opakowanie 160g
- na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent i znak CE, informacje w języku polskim
" szt. 31

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3409,97 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowy filtr składający się z obudowy wykonananej z medycznego polipropylenu oraz zamknętej w tej obudowie formatki filtrującej. Filtr antybakteryjny, antywirusowy.Przeznaczony do spirometruLungtest.Każdy filtr jest odzielnie zapakowany w foliowej osłonce szt 3000
Jednorazowy klips na nos wykonany z medycznego polipropylenu oraz kształtek z pianki polietylenowej dla zapewnienia komfortu użytkownika. Jego zadaniem jest zamknięcie nozdrzy pacjenta, aby zapobiec przepływowi powietrza przez nie podczas badania. Każdy klips oddzielnie pakowany w foliowej osłonce. szt 3000
Głowica pneumotachograficzna kompatybilna z urządzeniem Lungtest szt 50
Jednorazowy papierowy ustnik do spirometru,składających się z 4 warstw papieru zwiniętych w kształt rurki,wykonany z tekturki powlekanej folią od zewnątrz.Każdy ustnik oddzielnie zapakowany w foliowej osłonce.Średnica zew.mm - 30,0-31,0 , średnica wew.mm 28,0-29,0 szt 3000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 32184 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Serweta jałowa 3 warstwowa jałowa z włókniną absorbującą (rozmiar 45x45 ) , nieprzylepna.
Każda serweta musi posiadać na opakowaniu: rozmiar, datę ważności, numerze serii, nazwę producenta, znak CE, informacje w języku p" szt. 80
"Serweta sterylna z centralnym otworem 6x8, 2 warstwowa (rozmiar 50x75) - sterylna, z włókniną absorbującą na powierzchni, z folią na stronie tylnej.
Każda serweta musi posiadać na opakowaniu informację o dacie ważności i numer" szt. 150
serwety 45x75cm z otworem przylep. 5x6cm szt. 50
Serweta obłożenia pola operacyjnego, do zabiegów chirurgicznych, jałowa75x90 cm szt. 100
"Serwetka sterylna jednorazowa z flizeliny (rozmiar 45x45)
- jednorazowego użytku
- zielona lub niebieska
- wykonana z flizeliny
- zdolność absorpcji warstwy chłonnej
- na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producen" szt. 40
Serwetka sterylna jednorazowa z flizeliny (rozmiar 50x70) - jednorazowego użytku - zielona lub niebieska - wykonana z flizeliny - zdolność absorpcji warstwy chłonnej - na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent szt. 80

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1039,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3997,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3997,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3997,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380364259

7.3.3) Ulica: Aleja Piłsudskiego 63

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-070

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3997,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78251,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78251,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78251,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78251,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Spk.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2363,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2363,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2363,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Spk.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2363,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4501,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6220,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4501,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4501,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w specyfikacji warunków zamówienia w załączniku nr 2 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy wadliwie określił ilość asortymentu do zakupu dla pakietu nr 9. Wada postępowania jest nieusuwalna, w związku z brakiem możliwości zmiany specyfikacji warunków zamówienia w trybie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp (upłynął termin składania ofert). Zmiana swz po upływie terminu otwarcia ofert stanowiłaby naruszenie ustawy Pzp, w związku z powyższym umowa zawarta z naruszeniem ustawy Pzp podlegałaby unieważnieniu.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4020,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4033,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4020,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. zo.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4020,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8160 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diatec Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523118544

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32012,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33670,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32012,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32012,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11030,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11030,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11030,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11030,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne: dla pakietu 16 została złożona jedna oferta przez wykonawcę Pulmeq
sp. z o.o., ul. Mieszka I 66C, 66-400 Gorzów Wielkopolski, która została przez zamawiającego odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z brakiem ważnej oferty dla pakietu nr 16 postępowanie w tej części zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27886 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27886 PLN

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część 18
Jednorazowe, sterylne szczoteczki do wymazów cytologicznych wachlarz-miotełka (op=100 szt) op 60
CPV 33141000-3
Wartość części: 4017,60 PLN
- postępowanie w części nr 18 zostało unieważnione. Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 19
Maseczka medyczna 3-warstwowa, szt. 35000
CPV: 33141000-3
Wartość części: 8316,00 PLN
Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy.
Oferty dla części 19:
liczba otrzymanych ofert: 3
liczba otrzymanych ofert wariantowych:0
liczba ofert dodatkowych : 0
liczba ofert otrzymanych od MŚP:2
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:0, liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3175,20 PLN; Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3780 PLN; ; cena oferty wykonawcy któremu udzielono zamówienia: 3175,20,00 PLN; do wyboru najkorzystniejszej oferty nie zastosowano aukcji elektronicznej; oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową.
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: nie
WYKONAWCA
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM POLAND Sp. z o.o.
Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380364259
Ulica: Aleja Piłsudskiego 63
Miejscowość: Sulejówek
Kod pocztowy: 05-070
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
UMOWA dla części 19
Data zawarcia umowy: 2022-11-15
Wartość umowy/umowy ramowej: 3175,20 PLN
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 20
fartuch flizelinowy 15000 szt.
CPV: 33141000-3
Wartość części: 40500 PLN
Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy.
Oferty dla części 20:
liczba otrzymanych ofert: 3
liczba otrzymanych ofert wariantowych:0
liczba ofert dodatkowych : 0
liczba ofert otrzymanych od MŚP:2
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:0, liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21189,60 PLN ; z najwyższą ceną: 22842 PLN; oferty wykonawcy któremu udzielono zamówienia: 21189,60 PLN; do wyboru najkorzystniejszej oferty nie zastosowano aukcji elektronicznej; oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową.
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: nie
WYKONAWCA
Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z.o.o.Sp.k.
Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877
Ulica: Pod Borem 18
Miejscowość: Zabrze
Kod pocztowy: 41-808
Województwo: śląskie
Kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
UMOWA dla cz.20
Data zawarcia umowy: 2022-11-15
Wartość umowy/umowy ramowej: 21189,60 PLN
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.