Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409252/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00431306/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00675684/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kan. na terenie Gminy Rudnik wraz z uwzględnieniem obiektów użytecz. pub. i przebudowa dróg dojazdowych oraz bud. infra. tow. na osiedlu w Strzybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kozielska1
1.5.2.) Miejscowość: Rudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-411
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4106428
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-rudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e506d756-3519-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kan. na terenie Gminy Rudnik wraz z uwzględnieniem obiektów użytecz. pub. i przebudowa dróg dojazdowych oraz bud. infra. tow. na osiedlu w Strzybniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e506d756-3519-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042831/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa i modernizacja infrastruktury wodno -kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudnik wraz z uwzględnieniem obiektów użyteczności publicznej .Zad.dof. z: Rządowego Funduszu Polski Ład - Edycja 8 i RFIL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2040962,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudnik wraz z uwzględnieniem obiektów użyteczności publicznej i przebudowa dróg dojazdowych oraz budowa infrastruktury towarzyszącej na osiedlu w Strzybniku”Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 8/2023/2300/PolskiLad i Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL).Zamówienie publiczne (tj. przedsięwzięcie inwestycyjne) pn.„Budowa i modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudnik wraz z uwzględnieniem obiektów użyteczności publicznej i przebudowa dróg dojazdowych oraz budowa infrastruktury towarzyszącej na osiedlu w Strzybniku” składać się będzie z trzech niżej wymienionych zadań:
Zadanie nr 1 „Budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe o pojemności do 10 M³ w miejscowości Ligota Książęca i Sławików – Gmina Rudnik.
Zadanie nr 2 „Budowa sieci wodociągowej w Modzurowie”
Zadanie nr 3 „Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej z przyłączami wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w miejscowości Strzybnik Gmina Rudnik”
W ramach zadania nr 1 pn. „Budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe o pojemności do 10 M³ w miejscowości Ligota Książęca i Sławików – Gmina Rudnik” przewidziano dostawę i montaż bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe do budynku użyteczności publicznej (LKS” Dąb Brzeźnica) przy ul. Sportowej 1 w Ligocie Książęcej (działka nr 331/2) i Sławikowie przy ul. Parkowej (działka nr 337/6) wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi (wykonaniem przyłącza kanalizacyjnego oraz robotami odtworzeniowymi) zgodnie z zgłoszeniem z dnia 04.03.2024 i 21.06.2024r. Starosty Raciborskiego o braku sprzeciwu w sprawie budowy.
1) Zakres robót dla Ligoty Książęcej obejmuje między innymi:
-rozbiórkę nawierzchni z kostki betonowej przed budynkiem pod przyłącze kanalizacyjne,
- wykonanie wykopów,
- ułożenie rur kanalizacyjnych wraz z wykonaniem przyłącza do istniejącej sieci kanalizacji wewnętrznej,
- montaż bezodpływowego zbiornika betonowego,
- wykonanie namiarów geodezyjnych,
- zasypanie wykopów,
- doprowadzenie terenu do stanu użytkowania,
- wykonanie robót odtworzeniowych oraz towarzyszących ( remont utwardzonego placu z kostki brukowej )
2) Zakres robót dla Sławikowa obejmuje między innymi:
- zdjęcie warstw nawierzchni chodnika z kostki brukowej z pasa przeznaczonego pod przyłącze,
- wykonanie wykopów,
- ułożenie rur kanalizacyjnych wraz z wykonaniem przyłącza do istniejącej sieci kanalizacji wewnętrznej,
- montaż bezodpływowego zbiornika betonowego,
- wykonanie namiarów geodezyjnych,
- zasypanie wykopów,
- doprowadzenie terenu do stanu użytkowania,
- wykonanie robót odtworzeniowych oraz towarzyszących
- wykonanie robót remontowych wewnątrz budynku
Szczegółowy opis/zakres objęty przedmiotem zamówienia oraz sposób wykonania robót budowlanych dla zadania nr 1 określa załącznik Nr 1A do SWZ na którego składają się następujące dokumenty:
1) Zgłoszenie z dnia 04.03.2024r.i 21.06.2024 Starostwa Raciborskiego o braku sprzeciwu,
2) Specyfikacja techniczna – (STWiORB)
3) OPZ- opis przedmiotu zamówienia
4) Przedmiar robót – 2 szt ( dołączono pomocniczo)
W ramach zadania nr 2 pn.”Budowa sieci wodociągowej w Modzurowie” przewidziano roboty instalacyjne w zakresie sieci wodociągowej” obejmujące swym zakresem budowę odcinka sieci wodociągowej o długości 886m w Modzurowie na następujących działkach ewidencyjnych:170/1, 122/2,127,97 (obręb Modzurów) oraz na działkach 400,401/1,342,350/6,350/5 (obręb Szonowice).Wodociąg włączony zostanie do istniejącej sieci wodociągowej ,usytuowanej na działce 170/1 w Modzurowie a zakończony zostanie na działce 350/5 położonej na terenie obrębu Szonowic zgodnie z zgłoszeniem z dnia10.06.2024r. Starosty Raciborskiego o braku sprzeciwu w sprawie budowy.
Zakres robót obejmuje między innymi :
- roboty pomiarowe,
- wykonanie wykopów,
- umocnienie ścian wykopów,
- ułożenie rur wodociągowych metodą bezwykopową,
- włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,
- montaż zasów żeliwnych kołnierzowych,
- montaż hydrantów pożarowych nadziemnych,
- próby szczelności sieci wodociągowej,
- dezynfekcja rurociągów
- zasypanie wykopów,
doprowadzenie terenu do stanu użytkowania
Szczegółowy opis/zakres objęty przedmiotem zamówienia oraz sposób wykonania robót budowlanych dla zadania nr 2 określa łącznik Nr 1B do
SWZ na którego składają się następujące dokumenty:
1) Projekt PZT i Arch- Budowlany
2) Projekt techniczny,PZT dwg
3) Specyfikacja techniczna – (STWiORB)
4) OPZ- opis przedmiotu zamówienia
5) Przedmiar robót (dołączono pomocniczo)
6) Zgłoszenie ze starostwa z dnia 10.06.2024r. o braku sprzeciwu
W ramach zadania nr 3 pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej z przyłączami wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w miejscowości Strzybnik Gmina Rudnik” przewidziano wykonanie sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 298, 0 m i sieci kanalizacji sanitarnej tłoczonej o dł. 6,0 m z przyłączami wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków na działkach oznaczonych ewidencyjnie numerami 122/10, 122/12,122/13, 122/14, 122/15, 124/2 zgodnie z decyzją nr 8.7.2023 z dnia 01.03.2023r. Starosty Raciborskiego udzielającego pozwolenia na budowę.
Zakres robót obejmuje między innymi :
- roboty pomiarowe,
- zdjęcie warstw nawierzchni z pasa przeznaczonego pod przyłącza i sieć,
- wykonanie wykopów,
- ułożenie rur kanalizacyjnych,
- montaż studzienek kanalizacyjnych,
- montaż przepompowni ścieków,
- montaż oczyszczalni ścieków,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- próby szczelności,
- wykonanie namiarów geodezyjnych,
- zasypanie wykopów,
- doprowadzenie terenu do stanu użytkowania,
wyłączyć wskazane odcinki istniejącej kanalizacji sanitarnej z eksploatacji
Szczegółowy opis/zakres objęty przedmiotem zamówienia oraz sposób wykonania robót budowlanych dla zadania nr 3 znajduje się w załączniku Nr 1C do SWZ na którego składają się branża budowlana, elektryczna i sanitarna i zawiera następujące niżej wymienione dokumenty:
1) Branża drogowa zawiera:
- przedmiar (dołączono pomocniczo)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIORB)
- projekt techniczny
2) Branża elektryczna zawiera:
- przedmiar (dołączono pomocniczo)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIORB)
- projekt techniczny
3) Branża sanitarna zawiera:
- przedmiar (dołączono pomocniczo)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIORB)
- projekt budowlany
- projekt techniczny
4) OPZ- opis przedmiotu zamówienia
5) Przedmiar robót (dołączono pomocniczo)
6) Decyzja Nr SA6740.7.4.3.2023 z dnia 01.03.2023r udzielająca pozwolenia na budowę
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty w zakresie zadania nr 1- 3 powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB.
Wizja lokalna
Zamawiający, przed złożeniem oferty, 1 przewiduje możliwość / 0 wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, w terminie i na określonych zasadach:
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej do upływu terminu składania ofert. Wszelkie dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia zostały udostępnione na stronie prowadzonego postępowania.Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Wykonawca może, ale nie musi brać w niej udziału. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami.
Gwarancja.
1.Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert.Zamawiający określa go na okres od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny)od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
2.Zamawiającemu przysługuje pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na materiały, urządzenia oraz wszelkie prace, oraz roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, udzielona jest na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Projekcie umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art.7 pkt 15 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2610222,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3608567,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2610222,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Borbud Sp. z o .o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6390005622
7.3.3) Ulica: ul.Wodna 21
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "BORBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "BORBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2610222,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.