Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914698200
1.5.8.) Numer faksu: 914698298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54c7c6e5-47ee-4454-b52b-01e96a16ef61
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Spełnione zostały wszystkie przesłanki warunkujące skorzystanie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w BZP w dn. 28.03.2024 r. pod nr 2024/BZP 00264705/01. i w rozdz. 29 SWZ, Zamawiający przewidział uprawnienie wynikające z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W wartości zamówienia podstawowego (1 110 321,00 zł netto), uwzględniono wartość zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (370 107,00 zł netto). Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót bud. i jest zgodne z zamówieniem podst.–dot. remontu nawierzchni z destruktu asfaltowego - uzupełnienie nawierzchni z destruktu bitumicznego gr. 5 cm.
Zakres został skosztorysowany przez Wykonawcę z zastosowaniem wskaźników (cen) użytych przy sporządzaniu ofertyzłożonej w ramach zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e7df3938-ecf6-11ee-9c02-ce2b643d361d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.2.3.2024.KJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370107,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje powtórzenie podobnych robót budowlanych, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym i w treści SWZ dla zamówienia podstawowego, jest zgodny z przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zakres wykonania podobnych robót budowalnych będzie obejmował utrzymanie dróg gminnych tj.: remont nawierzchni z destruktu asfaltowego polegający na uzupełnieniu nawierzchni z destruktu bitumicznego gr. 5 cm (materiał Wykonawcy)w następujących lokalizacjach:
1) Borzysławiec dz. 157/4 (pomiędzy płytami)- 560 m2
2) Łaniewo dz. 71/2 (pomiędzy płytami i pobocza) – 600 m2
3) Modrzewie dz. 74/4 (nawierzchnia jezdni) – 390 m2
4) Komarowo dz. 255 (pomiędzy płytami i pobocza) – 200 m2
5) Mosty dz. 18/3 (pomiędzy płytami i pobocza) – 160 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32890,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32890,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32890,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEO Paweł Symonowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8561829705
7.3.3) Ulica: Wawrzyniaka 3
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32890,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Dostawa środków czystości i higieny dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych podległych OISW w Koszalinie
- Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Goleniowie.
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie konserwacji i naprawy dróg gruntowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
- Wykonywanie remontów naw. bit., kam. i bet. mieszankami mineralno-bitumicznymi dróg miejskich we Wrocławiu: Zad1 - Fabryczna, Zad 2 - Psie Pole, Zad 3 - Krzyki, Zad4 - Stare Miasto i Śródmieście
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Wykonywanie w 2025 r. bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.