Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00406963/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania kalendarzy na 2023 rok wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,104715,5f7639030b6bceac7bd5a27dc4a9b338.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania kalendarzy na 2023 rok wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee308534-513f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032447/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.44 Druk kalendarzy na 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Pomoc Techniczna, Działanie nr 11.3 Informacja i promocja RPOWŚ, grupa wydatków - "Działania informacyjne i promocyjne RPOWŚ".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406963/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.61.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60244,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kalendarzy na 2023 rok wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym w ilościach:
1) Kalendarz książkowy zbliżony do A5 - 500 szt.
2) Kalendarz książkowy zbliżony do A4 - 500 szt.
3) Kalendarz książkowy zbliżony do A6 - 200 szt.
4) Kalendarz trójdzielny - 500 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Do zadań wykonawcy należeć będzie opracowanie graficzne kalendarzy, o których mowa w pkt 1, z uwzględnieniem wymagań opisanych w SWZ i Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby kalendarze były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Zamawiający w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy przekaże wykonawcy logotypy oraz wytyczne niezbędne do opracowania projektów graficznych i nadruków.
6. Wykonawca zobowiązany jest stosować logotypy oraz oznakowania, zgodnie z obowiązującymi zasadami promocji projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
7. Naniesione nadruki i oznakowania na kalendarze muszą być wysokiej jakości tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów.
8. Wykonawca przeniesie na zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskie prawa majątkowe do projektów powstałych przy realizacji przedmiotu zamówienia z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U.2021. poz. 1062).
9. Miejscem dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia jest siedziba zamawiającego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199792-8 - Kalendarze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46371,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54993,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Poligraficzno-Introligatorska „UDZIAŁOWIEC” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730208537
7.3.3) Ulica: Narcyzowa 2
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 42-256
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54993,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- "Wyłonienie osób do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 279 uczniów w projekcie "Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia" nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23 ...
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. Poprawa systemu odwodnienia w miejscowości Bodzentyn przy DW 752 ul. Kielecka
- Dostawa materiałów biurowych dla projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Organizacja szkolenia pt: Usprawnienie pracy zespołu negocjacyjnego,prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowych wraz z usł. hotelarską, usł. wyżywienia, wynajmem sali konf. oraz mat. szkoleniowymi
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-104/2025 Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi poligraficzne: Książka Waldemar Łątkowski- Gubernia płocka w okresie intensywnych przemian w gospodarce rolnej XIX wieku.
- "Druk i dostawa map i wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Sytemu Informacji turystycznej 2025 r."
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
więcej: Kalendarze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.