Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00423246/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa węgla i groszku do kotłowni budynków w Gminie Lyski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SŁUŻBY KOMUNALNE GMINY W LYSKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363225054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4402149
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skg@lyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jo.lyski.bip.gmina.pl/index.php?id=989
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bc51368-6117-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie mienia komunalnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa węgla i groszku do kotłowni budynków w Gminie Lyski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc51368-6117-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022583/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa węgla
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423246
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2023.SKG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węgla i groszku do kotłowni budynków w Gminie Lyski, tj. do:
a) OSP
- OSP Adamowice, ul. Rybnicka 32
- OSP Bogunice, ul. Polna 1a
- OSP Dzimierz, ul. Sportowa 3
- OSP Raszczyce, ul. Raciborska 63
- OSP Sumina, ul. Rybnicka 25c
- OSP Zwonowice, ul. Sumińska 9b
- OSP Żytna, ul. Rybnicka 21
b) budynki gminne
- Adamowice, ul. Rybnicka 36
- Lyski, ul. Robotnicza 4
- Lyski, ul. Rybnicka 2
- Pstrążna, ul. Wyzwolenia 30
- Raszczyce, ul. Raciborska 131
c) budynki sportowe:
- Bogunice, ul. Szkolna 21
- Nowa Wieś, ul. Sportowa 1
2) podstawowe parametry przedmiotu zamówienia:
a) 84 ton (tj. 2023 rok 15 ton i 2024 rok 69 ton) węgla – orzech o parametrach:
- zawartość popiołu max. 12, 00 %
- zawartość siarki całkowitej -
- wartość opałowa min. 22 MJ/kg
- wymiar ziarna max. 25.00-80.00 mm
- zawartość podziarna 0,00-10, 00 %
- zawartość nadziarna 0,00 -10, 00 %
- zawartość wilgoci całkowitej max. 20 %,
b) 75 ton (tj. 2023 rok 17 ton i 2024 rok 58 ton) węgla kamiennego groszek
- zawartość popiołu max. 12,00 %
- zawartość siarki całkowitej -
- wartość opałowa min. 24, 00 MJ/kg
- zdolność spiekania RI max. 25,00
- wymiar ziarna max. 5.00-25, 00 mm
- zawartość podziarna 10 %
- zawartość nadziarna 5 %
- zawartość wilgoci całkowitej max. 15 %,
3) faktycznie dostarczona ilość będzie zależała od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, uwarunkowanego m.in. warunkami atmosferycznymi panującymi w okresie grzewczym;
4) zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całkowitej ilości opału planowanego do zakupu na dany rok;
5) dostawa odbywać się będzie cyklicznie, stosownie do bieżącego zapotrzebowania w okresie grzewczym 2023/2024 tzn. począwszy od dnia 01.11.2023 roku do 30.04.2024 r.;
6) minimalna jednorazowa dostawa 1,5 tony;
7) termin pojedynczej dostawy: minimalnie w ciągu 48 godzin, maksymalnie w ciągu 72 godzin od zgłoszenia dokonanego drogą mailową na wskazany w umowie adres. Ostateczny termin pojedynczej dostawy zostanie wskazany po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, zgodnie z terminem dostawy, który został zadeklarowany w wybranej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111100-1 - Węgiel (minerał)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111200-2 - Paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. A.M.S. Tomiczek S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420014992
7.3.3) Ulica: Polna 2
7.3.4) Miejscowość: Sumina
7.3.5) Kod pocztowy: 44-295
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-30INNE PRZETARGI LYSKI
więcej: przetargi LYSKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.