Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00383730/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę narzędzi oraz urządzeń testowych i pomiarowych do wykorzystania w jednostkach resortu finansów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142636274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-601
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.CIRF@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cirf.gov.pl/start
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cirf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi infrastruktury teleinformatycznej dla scentralizowanych systemów informatycznych Resortu Finansów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę narzędzi oraz urządzeń testowych i pomiarowych do wykorzystania w jednostkach resortu finansów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-891688c6-47fc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127950/41/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa zestawów niezbędnych narzędzi IT do realizacji zadań wynikających ze świadczenia bezpośrednego wsparcia informatycznego w jednostkach resortu finansów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/50/23/HOJL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę narzędzi oraz urządzeń testowych i pomiarowych, na które składają się poniższe elementy:
a) w zakresie zamówienia podstawowego dostawa:
1) Tester okablowania - 255 szt.
2) Zaciskarka wtyków modularnych RJ45/RJ11/RJ12 - 255 szt.
3) Zestaw narzędzi - 282 szt.
4) Zestaw wkrętaków - 282 szt.
5) Szczypce proste wydłużone - 282 szt.
6) Szczypce tnące boczne - 282 szt.
7) Próbnik napięcia - 282 szt.
8) Skrzynka narzędziowa - 282 szt.
9) Miska magnetyczna - 282 szt.
10) Wkrętak akumulatorowy dwupozycyjny - 271 szt.
11) Zestaw bitów - 271 szt.
b) w zakresie zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji dostawa:
1) Tester okablowania - 255 szt.
2) Zaciskarka wtyków modularnych RJ45/RJ11/RJ12 - 255 szt.
3) Zestaw narzędzi - 282 szt.
4) Zestaw wkrętaków - 282 szt.
5) Szczypce proste wydłużone - 282 szt.
6) Szczypce tnące boczne - 282 szt.
7) Próbnik napięcia - 282 szt.
8) Skrzynka narzędziowa - 282 szt.
9) Miska magnetyczna - 282 szt.
10) Wkrętak akumulatorowy dwupozycyjny - 271 szt.
11) Zestaw bitów - 271 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459845,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459845,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459845,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pan Paweł Tomasiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Paweł Tomasiak Firma Handlowo – Usługowa ZAKI w miejscowości Barcice 69, 33 – 342 Barcice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343314345
7.3.4) Miejscowość: Barcice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Tomasiak Firma Handlowo-Usługowa ZAKI
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Tomasiak Firma Handlowo-Usługowa ZAKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459845,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- OPRACOWANIE KONCEPCJI TECHNICZNO DLA ZWIĘKSZENIA POJEMNOŚCI RETENCYJNEJ RZEKI MLECZNEJ WRAZ ZE ZBIORNIKIEM RETENCYJNO - ZALEWOWYM NA ODCINKU OD MOSTU W UL. WARSZAWSKIEJ DO MOSTU W UL. ALEKSANDROWICZA
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Wykonanie inwentaryzacji i audytu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Radomia
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa soków i napojów bezalkoholowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2025.
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.