eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrojecBUDOWA ORANŻERII PRZY BUDYNKU PZOL W GROJCU" PRZY AL. OGRODOWEJ 1, 32-615 GROJEC



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA ORANŻERII PRZY BUDYNKU PZOL W GROJCU” PRZY AL. OGRODOWEJ 1, 32-615 GROJEC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE ZAKŁADY OPIEKUŃCZO-LECZNICZE W GROJCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ogrodowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grojec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-615

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmilon@pzolgrojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzolgrojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82af593f-35b1-4f25-abd6-e6871562a306

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ORANŻERII PRZY BUDYNKU PZOL W GROJCU” PRZY AL. OGRODOWEJ 1, 32-615 GROJEC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82af593f-35b1-4f25-abd6-e6871562a306

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008693/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa oranżerii przy budynku PZOL w Grojcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419909

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZOL.ZP.262a.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Budowa oranżerii przy budynku PZOL w Grojcu” przy al. Ogrodowej 1, 32-615 Grojec
a) zakres robót zgodnie z:
- Decyzją o warunkach zabudowy – zał. nr 9 do SWZ.
- Opinią geotechniczną – zał. nr 10 do SWZ.
- Przedmiarami robót – zał. nr 11 do SWZ, zał. nr 12 do SWZ.
- Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 13 do SWZ, zał. nr 14 do SWZ, zał. nr 15 do SWZ, zał. nr 16 do SWZ i zał. nr 17 do SWZ.
- Projektami – zał. nr 18 do SWZ, zał. nr 19 do SWZ, zał. nr 20 do SWZ, zał. nr 21 do SWZ, zał. nr 22 do SWZ, zał. nr 23 do SWZ, zał. nr 24 do SWZ.
- Pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – zał. nr 25 do SWZ.
b) Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją robót bez zakłóceń.
c) Cena ofertowa obejmuje cały zakres robót potrzebny do wykonania robót ujętych w przedmiarach robót (zał. nr 11 do SWZ i zał. nr 12 do SWZ) - w tym także prace nie uwzględnione w przedmiarach robót a niezbędne do należytego oraz zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu umowy i oddania przedmiotu umowy do użytkowania oraz ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 13 do SWZ, zał. nr 14 do SWZ, zał. nr 15 do SWZ, zał. nr 16 do SWZ i zał. nr 17 do SWZ) i projektami (zał. nr 18 do SWZ, zał. nr 19 do SWZ, zał. nr 20 do SWZ, zał. nr 21 do SWZ, zał. nr 22 do SWZ, zał. nr 23 do SWZ, zał. nr 24 do SWZ), pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (zał. nr 25 do SWZ), opinią geotechniczną (zał. nr 10 do SWZ), decyzją o warunkach zabudowy (zał. nr 9 do SWZ).
d) Powiatowe Zakłady Opiekuńczo Lecznicze uzyskały pozwolenie na budowę dla inwestycji obejmującej: budowę oranżerii przy budynku PZOL w Grojcu.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej, kosztorys ofertowy.
Zamawiający wymaga kosztorysów ofertowych na podstawie przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych, projektów, pozwolenia Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, opinii geotechnicznej oraz decyzji o warunkach zabudowy, które należy złożyć do dnia podpisania umowy.
3. Koszty dokumentacji powykonawczej w całości obciążają Wykonawcę któremu udzielono zamówienia publicznego w wyniku postępowania przetargowego. Koszty dokumentacji powykonawczej Wykonawca uwzględni w cenie.
Wszelkie zmiany w dokumentacji powinny być wprowadzone na piśmie i autoryzowane przez Zamawiającego.
4. Przy realizacji robót budowlanych Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zobowiązuje się do:
1) stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 ze zm.),
2) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, świadectwa dopuszczenia, certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną dla materiałów użytych do realizacji,
3) materiały przeznaczone realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane,
4) wykonania przedmiotu zamówienia w sposób nie naruszający interesów Zamawiającego, użytkownika i osób trzecich,
5) zachowania w czasie wykonania robót warunków BHP i P.Poż.,
6) bieżącego zapewnienia należytego ładu, czystości i porządku na terenie budowy, zwłaszcza utrzymane w należytym stanie czystość nawierzchni, po których się porusza podczas wykonywania zadania,
7) uporządkowania terenu wykonywanych prac po zakończeniu robót,
8) ubezpieczenia na swój koszt prac i urządzeń od szkód mogących wystąpić i od zdarzeń nagłych,
9) naprawienia na swój koszt szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
10) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym również - transportu, sprzętu ochrony osobistej, narzędzi itp.,
11) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych prac oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki obiektu oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za teren budowy od chwili jego przejęcia,
12) zapewnienia na własny koszt segregacji, transport i składowanie/utylizacji odpadów i śmieci z terenu budowy,
13) zakres prac winien być realizowany z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej,
14) bieżącego wykonania dokumentacji powykonawczej,
15) prowadzenia dziennika budowy,
16) zabezpieczenia na własny koszt pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy,
17) uzyskania pozwolenia na użytkowanie w oparciu o pełnomocnictwo udzielone przez Zamawiającego osobie lub osobom fizycznym wskazanym przez Wykonawcę.
5. Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za organizację, utrzymanie ładu i porządku na placu budowy i w jego otoczeniu, niezwłoczne usuwanie wszelkich śmieci, odpadów i opakowań oraz innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1738838,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2778435,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1859148,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Dermex Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5490003355

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Chełmek

7.3.5) Kod pocztowy: 32-660

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1859148,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.