Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425837/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEWOZIE UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY DĘBOWIEC DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ I OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 6
1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-426
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: debowiec@debowiec.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.bip.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70a0f849-91c8-49fa-8b35-5b9faa55ec6e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEWOZIE UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY DĘBOWIEC DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ I OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70a0f849-91c8-49fa-8b35-5b9faa55ec6e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019391/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie usługi polegającej na przewozie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Dębowiec do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGW.271.2.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 326643,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Trasa nr 1: z terenu Gminy Dębowiec z ich miejsca zamieszkania do:1) Zespołu Placówek Szkolno–Wychowawczo–Rewalidacyjnych w Cieszynie przy ul. Wojska Polskiego 3 (5 uczniów - zamieszkałych w Dębowcu przy ulicy: Szkolnej; Simoradzu przy ulicy Sportowej; Ogrodzonej przy ulicy Centralnej; Kostkowicach przy ulicy Na Podłazie);
2) Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Słoneczna Kraina” w Cieszynie, ul. Bielska 64 ( 1 ucznia – zamieszkałego w Dębowcu przy ulicy Cieszyńskiej)
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dla Trasy nr 1 dzienną ilość kilometrów – około 58 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 2, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 136148,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Trasa nr 2: z terenu Gminy Dębowiec z ich miejsca zamieszkania do:1) Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie, ul. Mickiewicza 12 (6 uczniów - zamieszkałych w Dębowcu przy ulicy Słonecznej, Herstówki oraz Leśnej; Simoradzu przy ulicy Podlesie, Łączce przy ulicy Gajowej);
2) Szkoły Podstawowej w Dębowcu, filia z oddziałami przedszkolnymi w Simoradzu, ul. Kręta 15
( 1 ucznia – zamieszkałego w Dębowcu przy ulicy Cieszyńskiej);
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dla Trasy nr 2 dzienną ilość kilometrów – około 52 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 2, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 111449,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć III - Trasa nr 3: z terenu Gminy Dębowiec z ich miejsca zamieszkania do:1) Ośrodka Rehabilitacyjno–Edukacyjno–Wychowawczego w Bażanowicach, ul. Zamkowa 4
(5 uczniów - zamieszkałych w Dębowcu przy ulicy Majowej i Herstówki; Ogrodzonej przy ulicy Wiedeńskiej oraz Centralnej; w Gumnach przy ulicy Dolnej);
2) Ośrodka Rehabilitacyjno–Edukacyjno–Wychowawczego w Ustroniu Nierodzim ul. Wiejska 8 (1 ucznia - zamieszkałego w Dębowcu przy ulicy Katowickiej );
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dla Trasy nr 3 dzienną ilość kilometrów – około 66 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 2, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 148191,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136148,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136148,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136148,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idatrans Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136148,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111449,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122063,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111449,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mapi Marek Pierchała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482614765
7.3.3) Ulica: Ustrońska
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111449,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148191,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148191,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148191,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idatrans Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148191,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DĘBOWIEC
więcej: przetargi DĘBOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Usługa transportu produktów leczniczych i sprzętu do żywienia pozajelitowego.
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.