eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzyceZagospodarowanie działki wiejskiej koło placu zabaw w miejscowości Szyce



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie działki wiejskiej koło placu zabaw w miejscowości Szyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Wieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wspólnoty 1

1.5.2.) Miejscowość: Szyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzton@wielka-wies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wielka-wies.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d930945-3455-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie działki wiejskiej koło placu zabaw w miejscowości Szyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d930945-3455-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028770/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Zagospodarowanie działki wiejskiej koło placu zabaw w Szycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386838

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie działki wiejskiej koło placu zabaw w miejscowości Szyce
1.1.W ramach inwestycji planuje się: instalacja oświetleniowa i cctv (bez montażu kamer), utwardzenia terenu (bez parkingu), budowa altany i obiektów małej architektury (bez starych urządzeń które obecnie są montowane, bez tężni solankowych i bez boiska), nasadzenia

a) Roboty ziemne (ścieżka żwirowa):
• montaż obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
• utwardzenie terenu zgodnie z dokumentacją projektową (geowłóknina, podsypka piaskowa, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z kostki betonowej).
b) Montaż gotowych elementów małej architektury (montaż altany, stanowiska grillowego, ścianki wspinaczkowej, stacji napraw rowerów, stojaku dla rowerów, ławek parkowych, koszy na śmieci, stacji ładowania USB, zjeżdżalni terenowych)
c) Instalacja oświetleniowa i CCTV
• ułożenie kabli w rurach osłonowych zgodnie z dokumentacją projektową,
• montaż zewnętrznej szafy RACK na fundamencie betonowym,
• montaż słupów oraz opraw oświetleniowych – 17 szt,
• wykonanie wszelkich badań oraz inwentaryzacji powykonawczej,
d) Uporządkowanie terenu – po wykonanych pracach wykonawca ma uporządkować zajęty teren do stanu pierwotnego
2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589169,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1156593,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589169,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. WIÓR Piotr Kołodziejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441948827

7.3.4) Miejscowość: Brzoskwinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-084

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589169,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.