Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00446264/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna w roku szkolnym 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5764136-8603-4d51-af18-f5c9cbdc999f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna w roku szkolnym 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5764136-8603-4d51-af18-f5c9cbdc999f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049336/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skarżysko-Kamienna do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 z siedzibą w Skarżysku -Kamiennej ul. Spacerowa 31 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025, które obejmuje świadczenie usług przewozowych pojazdem przystosowanym do usług transportu osób z niepełnosprawnością intelektualną i ze spektrum autyzmu w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i zapewnienie (w każdym busie jeden opiekun) opieki uczniom w czasie przejazdu na trasie: ulice Rycerska, Skalna, Źródlana, Rejowska, Słowackiego, Oseta Wasilewskiego, Konarskiego, Apteczna, Lotnicza, Tysiąclecia, Książęca, Piłsudskiego, Sokola i Staffa. Usługa ma być wykonana środkiem transportu/ środkami transportu osobowego umożliwiającego przewóz ok. 10 – 25 osób. Przybliżona ilość kilometrów dziennie dwa kursy, a dziennie ok. 110 km. Usługa wykonywana będzie w trakcie trwania zajęć w roku szkolnym 2024/2025 we wszystkie dni robocze z wyłączeniem zimowej przerwy świątecznej, ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz innych dni wolnych od nauki szkolnej. Dokładna ilość uczniów będzie podana przez Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w terminie do 30 sierpnia 2024 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 112913,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skarżysko-Kamienna do Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych z siedzibąw Skarżysku - Kamiennej ul. Szkolna 15 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu
w roku szkolnym 2024/2025, które obejmuje świadczenie usług przewozowych pojazdami przystosowanymi do usług transportu osób niepełnosprawnych w celu dowiezienia uczniów
z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu na trasie: ulice Jesionowa, Piłsudskiego, Sienkiewicza, Zielna, Sokola, Słowackiego, Robotnicza, Źródlana, Niepodległości, Konarskiego, Plac Floriański, Skalna, Kilińskiego, Norwida, 3 Maja, Ekonomii, Partyzantów, Niepodległości, Mickiewicza, Sikorskiego, Rajdowa, Grottgera, Szydłowiecka, Apteczna, Konopnickiej, Rejowska, Wojska Polskiego, Staffa, Kopernika. Usługa ma być wykonana środkami transportu osobowego umożliwiającego przewóz ok. 35 – 50 osób. Przybliżona ilość kilometrów dziennie /sześć kursów/, a dziennie ok. 175 km . Usługa wykonywana będzie w trakcie trwania zajęć w roku szkolnym 2024/2025 we wszystkie dni robocze z wyłączeniem zimowej przerwy świątecznej, ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz innych dni wolnych od nauki szkolnej. Ze względów bezpieczeństwa usługa musi być przystosowana do chorób dzieci niepełnosprawnych tj. dysponuje co najmniej 2 pojazdami, umożliwiającymi przewóz osób niepełnosprawnych, w tym jeden pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich - min. 2 pojazdy/busy posiadające do 25 miejsc (łącznie min. 50 miejsc). Dzieci niepełnosprawne muszą być przewożone najkrótszą trasą do placówki, w jak najkrótszym czasie. W przypadku awarii pojazdu ważne jest zapewnienie w ciągu 30 minut zastępczego środka transportu oraz opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi. Dzieci podczas dowozu w każdym pojeździe muszą mieć zapewnioną opiekę min. 1 opiekuna, który zna podstawowe zasady opieki nad osobami niepełnosprawnymi – łącznie min. 2 opiekunów. W razie zaistnienia konieczności dodatkowej opieki, konieczne jest zapewnienie dodatkowego opiekuna. W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 6 kursów: 3 kursy poranne dowóz oraz 3 kursy popołudniowe odwóz. Dokładna ilość uczniów będzie podana przez Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w terminie do 30 sierpnia 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 264187,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowychz siedzibą w Skarżysku-Kamiennej ul. Zwycięzców 13 w roku szkolnym 2024/2025, które obejmuje świadczenie usług przewozowych pojazdem/pojazdami przystosowanymi do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia na trasie: ulice Ponurego, Kilińskiego, Grota Roweckiego, Krakowska, Żytnia. Usługa ma być wykonana środkiem/środkami transportu osobowego umożliwiającego przewóz ok. 30 – 40 osób. Przybliżona ilość kilometrów dziennie dwa kursy, a dziennie ok. 50 km. Usługa wykonywana będzie w trakcie trwania zajęć w roku szkolnym 2024/2025 we wszystkie dni robocze z wyłączeniem zimowej przerwy świątecznej, ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz innych dni wolnych od nauki szkolnej. Dokładna ilość uczniów będzie podana przez Dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych w terminie do 30 sierpnia 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 78960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101332,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123873,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101332,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260593429
7.3.3) Ulica: ul. Oskara Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101332,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260593429
7.3.3) Ulica: ul. Oskara Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65612,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65612,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe. Przewóz osób.Głowacki Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290956446
7.3.3) Ulica: Sosnowa 80
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB KRZYSZTOF GŁOWACKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB KRZYSZTOF GŁOWACKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65612,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 roku"
- Wykonanie prac modernizacyjno-budowlanych związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy ZSTM
- "Świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska-Kamiennej w 2025 r."
- Przebudowa ul. Prusa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.