Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430433/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00439551/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana istniejącego oświetlenia sodowego na nowe w technologii LED na terenie gminy Choceń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Choceń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-850
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hania.piastowska@chocen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chocen.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://chocen.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana istniejącego oświetlenia sodowego na nowe w technologii LED na terenie gminy Choceń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4e1566-0007-4a19-a795-d380d353fbf5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016548/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Wymiana istniejącego oświetlenia sodowego na nowe w technologii LED na terenie gminy Choceń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i wymianę 883 sztuk opraw sodowych na nowe w technologii LED, gdzie: 652 szt. stanowi własność operatora OSD - Energa Oświetlenie Sp. z o.o. Sopot, natomiast 231 szt. to własność Gminy Choceń. Zastosowanie opraw LED o stopniu szczelności IP 66, obudowie wykonanej z odlewu aluminium.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 663585,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 771025,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 663585,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESTI FOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 536 191 06 77
7.3.3) Ulica: Dębe
7.3.4) Miejscowość: Serock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 663585,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-04PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Barczewo realizowanego z podziałem na zadania.
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie gminy Szczerców
- "Rozbudowa i przebudowa budynku saunarium na terenie Ośrodka Sportów Wodnych Dojlidy w Białymstoku"
- Budowa budynku zaplecza dla sportowców wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
- Zielona kolejka cz. I
- Budowa parkingu przy przystanku osobowym PKP w Rudnej Wielkiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.