Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443731/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00466056/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach oraz przebudowa istniejącej drogi gminnej, ulicy Kościelnej w Komornikach” – Zamówienie III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09934504-69b4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach oraz przebudowa istniejącej drogi gminnej, ulicy Kościelnej w Komornikach” – Zamówienie III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09934504-69b4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043704/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach oraz przebudowa istniejącej drogi gminnej, ulicy Kościelnej w Komornikach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2020148,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Rozbudowa ulicy Osiedle w StrzeleczkachPrzedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach
Jest to droga wewnętrzna o kategorio budowlanej XXV
Celem realizacji zadania jest rozbudowa ulicy osiedle w Strzeleczkach wraz z wykonaniem odcinka kanalizacji deszczowej odwadniającej projektowaną drogę
Inwestycja nie zmienia sposobu użytkowania terenu.
Teren dalej użytkowany będzie jako droga samochodowa.
Rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach polegać będzie na:
Wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
Budowie kolektora kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami , studniami
kanalizacyjnymi, wpustami ulicznymi i osadnikami o przepływie poziomym – kolektor podłączony będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Słowackiego
Wykonaniu podbudowy jezdni na poszerzeniach i przekopach pod projektowany kolektor kanalizacji deszczowej
Ustawieniu krawężnika najazdowego ograniczającego jezdnię drogi
Wykonaniu koryta pod projektowany chodnik i zjazdy do posesji
Ułożeniu jednowarstwowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA JENA
Wykonaniu nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki betonowej
Oznakowaniu drogi
Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w szczegółowej specyfikacji technicznej, projekcie technicznym oraz przedmiarze – stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71336000-2 - Dodatkowe usługi inżynieryjne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 778699,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Przebudowa istniejącej drogi gminnej, ulicy Kościelnej w KomornikachPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej drogi gminnej , ulicy Kościelnej w Komornikach
Celem realizacji zadania jest poprawa stanu technicznego istniejącej drogi gminnej , ulicy Kościelnej w Komornikach poprzez wymianę i wzmocnienie nawierzchni jezdni oraz wymianę nawierzchni istniejących chodników i zjazdów
Wymagania konstrukcyjne przyjęto , jak dla dróg o kategorii ruchu KR2
Przebudowa polegać będzie na:
Wymianie istniejącej , bitumicznej nawierzchni jezdni wraz z jej wzmocnieniem oraz wymianę nawierzchni istniejących chodników i zjazdów i obejmuje:
- rozebranie (frezowanie) istniejącej bitumicznej nawierzchni jezdni
- rozebranie istniejących krawężników przy jezdni
- rozebranie istniejącej nawierzchni i podbudowy chodników i zjazdów
- ustawienie nowych krawężników na ławie betonowej z oporem
- wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego pod chodnik
- wykonanie trzech wpustów ulicznych odprowadzających wody opadowe z powierzchni jezdni i podłączenie ich do istniejącej studni kanalizacji deszczowej
- ustawienie obrzeży ograniczających chodnik
- wykonanie nawierzchni parkingu i chodnika z betonowej kostki brukowej
- uzupełnienie podbudowy jezdni
- wzmocnienie jezdni poprzez ułożenie siatki przeciwspękaniowej z kordu stalowego ułożonego na nośniku z włókniny polietylenowej
- wykonanie jednowarstwowej nawierzchni jezdni o grubości 6 cm SMA JENA
- wykonanie ścieku z kostki kamiennej przy krawędzi jezdni (na odcinku od km 0+000 do km 0+158
Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w szczegółowej specyfikacji technicznej, projekcie przebudowy drogi oraz przedmiarze – stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71336000-2 - Dodatkowe usługi inżynieryjne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 1241448,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż w prowadzonym postępowaniu wpłynęła oferta z najniższą ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż w prowadzonym postępowaniu wpłynęła oferta z najniższą ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.