Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00413084/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE LIPOWA DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 44
1.5.2.) Miejscowość: Lipowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-324
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b54a4ae-04f3-42c1-9d00-4b1ab64533d81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE LIPOWA DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b54a4ae-04f3-42c1-9d00-4b1ab64533d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020588/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi w zakresie transportu niepełnosprawnych dzieci z miejscowości położonych w gminie Lipowa do placówek kształcących i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki podczas transportu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu niepełnosprawnych dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Lipowa. Transport obejmuje dowóz z miejsca zamieszkania do placówki kształcącej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu. Realizacja zamówienia obejmuje okres roku szkolnego od września 2024 r. do czerwca 2025 r. ( Trasa I) z uwzględnieniem przerw w zajęciach szkolnych ( święta, ferie, dni ustawowo wolne od zajęć). W przypadku ogłoszenia na terenie kraju stanu nadzwyczajnego rozpoczęcie lub zakończenie realizacji umowy może ulec zmianie.Lista dzieci i młodzieży dowożonych do placówek w okresie od września 2024 r. do czerwca 2025 r. w ramach trasy nr I ( Gmina Lipowa – Bielsko-Biała). Łącznie 3 osoby.
Zamawiający założył szacunkowo 75 km/dzień (liczone w obie strony dla założonego 1 busa).
Zamawiający na potrzeby obliczenia ceny oferty w formularzu ofertowym wskazał szacunkową liczbę km do przejechania w ciągu dnia oraz szacunkową liczbę dni nauki w czasie trwania umowy. Natomiast rozliczenie usługi z Wykonawcą będzie następowało za ilość rzeczywiście wykonanych km w dniach nauki szkolnej – zgodnie z zawartą umową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
Lista dowożonych dzieci do poszczególnych placówek w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie, zarówno w ilości dowożonych dzieci, jak i ewentualnej zmianie placówki. Powstałe korekty w harmonogramie dowozu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Transport dzieci będzie odbywał się w dni prowadzenia zajęć i będzie przedmiotem porozumienia z kierownictwem placówki i rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci. Odbiór dzieci spod wskazanych adresów Wykonawca ustala z rodzicami lub opiekunami prawnymi, natomiast odbiór dzieci z placówek przewoźnik ustala z ich kierownictwem placówek. Kontakt z rodzicami dzieci będzie udostępniony Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego wyłącznie w zakresie i w celu realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 118017,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu niepełnosprawnych dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Lipowa. Transport obejmuje dowóz z miejsca zamieszkania do placówki kształcącej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu. Realizacja zamówienia obejmuje okres roku szkolnego od września 2024 r. do czerwca 2025 r. (Trasa nr II) z uwzględnieniem przerw w zajęciach szkolnych ( święta, ferie, dni ustawowo wolne od zajęć). W przypadku ogłoszenia na terenie kraju stanu nadzwyczajnego rozpoczęcie lub zakończenie realizacji umowy może ulec zmianie.Lista dzieci i młodzieży dowożonych do placówek w okresie od września 2024 r. do czerwca 2025 r. w ramach trasy nr II (Gmina Lipowa – Żywiec). Łącznie 19 osób.
Zamawiający założył szacunkowo 155 km/dzień (liczone w obie strony dla łącznie założonych 3 busów). Długości tras proponowane dla poszczególnych busów: bus nr 1 - 50km, bus nr 2 - 50km, bus nr 3 – 55km.
Zamawiający na potrzeby obliczenia ceny oferty w formularzu ofertowym wskazał szacunkową liczbę km do przejechania w ciągu dnia oraz szacunkową liczbę dni nauki w czasie trwania umowy. Natomiast rozliczenie usługi z Wykonawcą będzie następowało za ilość rzeczywiście wykonanych km w dniach nauki szkolnej – zgodnie z zawartą umową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
Lista dowożonych dzieci do poszczególnych placówek w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie, zarówno w ilości dowożonych dzieci, jak i ewentualnej zmianie placówki. Powstałe korekty w harmonogramie dowozu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Transport dzieci będzie odbywał się w dni prowadzenia zajęć i będzie przedmiotem porozumienia z kierownictwem placówki i rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci. Odbiór dzieci spod wskazanych adresów Wykonawca ustala z rodzicami lub opiekunami prawnymi, natomiast odbiór dzieci z placówek przewoźnik ustala z ich kierownictwem placówek. Kontakt z rodzicami dzieci będzie udostępniony Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego wyłącznie w zakresie i w celu realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 491040,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu niepełnosprawnych dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Lipowa. Transport obejmuje dowóz z miejsca zamieszkania do placówki kształcącej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu. Realizacja zamówienia obejmuje miesiąc lipiec w 2025 r. (Trasa nr III). W przypadku ogłoszenia na terenie kraju stanu nadzwyczajnego rozpoczęcie lub zakończenie realizacji umowy może ulec zmianie.Lista dzieci i młodzieży dowożonych do placówki w miesiącu lipcu 2025 r. w ramach trasy nr III (Gmina Lipowa – Żywiec). Łącznie 4 osób.
Zamawiający założył szacunkowo 32 km/dzień (liczone w obie strony dla założonego 1 busa).
Zamawiający na potrzeby obliczenia ceny oferty w formularzu ofertowym wskazał szacunkową liczbę km do przejechania w ciągu dnia oraz szacunkową liczbę dni nauki w czasie trwania umowy. Natomiast rozliczenie usługi z Wykonawcą będzie następowało za ilość rzeczywiście wykonanych km w dniach nauki szkolnej – zgodnie z zawartą umową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
Lista dowożonych dzieci do poszczególnych placówek w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie, zarówno w ilości dowożonych dzieci, jak i ewentualnej zmianie placówki. Powstałe korekty w harmonogramie dowozu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Transport dzieci będzie odbywał się w dni prowadzenia zajęć i będzie przedmiotem porozumienia z kierownictwem placówki i rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci. Odbiór dzieci spod wskazanych adresów Wykonawca ustala z rodzicami lub opiekunami prawnymi, natomiast odbiór dzieci z placówek przewoźnik ustala z ich kierownictwem placówek. Kontakt z rodzicami dzieci będzie udostępniony Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego wyłącznie w zakresie i w celu realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 11119,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125913,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125913,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389178357
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125913,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389178357
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13395,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13395,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13395,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389178357
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13395,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych oraz dzieci niepełnosprawnych pięcioletnich i sześcioletnich z trenu Gminy Łobez do placówek oświatowych w 2025r.
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chocianów do placówek oświatowych w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie styczeń - czerwiec w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.