eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceMODERNIZACJA TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. LIPOWEJ W GLIWICACH - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. LIPOWEJ W GLIWICACH - ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79d9f96c-5725-4713-899b-2ef906ffa405

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. LIPOWEJ W GLIWICACH - ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79d9f96c-5725-4713-899b-2ef906ffa405

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Targowisko "Lipowa"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419681

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.40.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w zakresie modernizacji Targowiska Miejskiego przy ul. Lipowej w Gliwicach - etap I.
Inwestycja swoim zakresem obejmuje:
• Prace rozbiórkowe (część ogrodzenia, cokół betonowy, bramy wjazdowe, nawierzchnia);
• Dostawę i montaż kontenerów handlowych typy D - 7 kpl.;
• Nawierzchnię z kostki brukowej na podbudowie od strony ul. Skowrońskiego;
• Wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby kontenerów;
• Wykonanie złącza kablowego kontenerów TR.KT1;
• Remont i ponowny montaż bramy stalowej od strony ul. Lipowej;
• Dostawę i montaż bramy przesuwnej od strony ul. Skowrońskiego;
• Wymianę 3 szt. uszkodzonych przęseł ogrodzenia na przęsła z odzysku;
• Montaż zdemontowanych przęseł jako ogrodzenia placu gospodarczego;
• Uzupełnienie ziemi urodzajnej w miejscu likwidacji kostki brukowej.
Uwaga: Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano - wykonawczego oraz dokumentacji uzupełniającej dla etapu I.

Integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) jest:
• Dokumentacja projektowa;
• Specyfikacje;
• Przedmiary;
• Dokumentacja uzupełniająca dla etapu I.
Istotne warunki zamówienia

Oferent winien ująć w ofercie wszelkie koszty wynikających z organizacji robót i placu budowy, nadzorów branżowych, transportu, montażu, itp.
Do wykonania robót należy stosować materiały posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
Prace muszą być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.
Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z wymaganiami i przedmiarem robót.

W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do:
-stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy,
- zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac,
- oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
- zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym.

UWAGA: W związku z przyjęciem przez Sejmik Województwa Śląskiego aktualizacji programu ochrony powietrza dla Województwa Śląskiego należy uwzględnić następujące wymagania:
– obowiązek spełnienia przez maszyny mobilne nieporuszające się po drogach (tj. maszyny budowlane - koparki, ładowarki, spycharki, itp.) o mocy powyżej 18 kW wymagania w postaci wyposażenia w filtr cząstek stałych,
– obowiązek czyszczenia na mokro (przez wykonawcę zleconego zamówienia) ulic i terenu wokół budowy, które są zanieczyszczone na skutek budowy,
– zraszanie w okresie bezdeszczowym składowisk materiałów sypkich,
– stosowanie stanowisk do usuwania gruntu lub błota z kół sprzętu ciężkiego opuszczających plac budowy,
– stosowanie przykrycia przy przewożeniu materiałów pylących.

Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty:
- instrukcje obsługi w języku polskim zabudowanych urządzeń, dokumentację DTR,
- certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - protokoły odbiorów częściowych i badań,
- dokumenty przekazania odpadów na wysypisko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

44211000-2 - Budynki z gotowych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849155,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRASTAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272744456

7.3.3) Ulica: Franciszka Kotuchy

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-946

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.