Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427978/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY W RAMACH REWITALIZACJI MIASTA OŁAWA . ETAP II. PODETAP IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl, www. bip.um.olawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY W RAMACH REWITALIZACJI MIASTA OŁAWA . ETAP II. PODETAP IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3e5de0a-5f4f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021592/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa nawierzchni śródmieścia wraz z oświetleniem, odwodnieniem oraz elementami małej architektury. Etap II, podetap IV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427978/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271/24/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje :
- rozbiórki istniejących nawierzchni bitumicznych
- rozbiórki dawnych nawierzchni znajdującymi się pod nawierzchniami bitumicznymi (kostka, kamień)
- nawierzchnia z kostki granitowej
- nawierzchnie z kostki betonowej
- krawężniki kamienne
- oznakowanie poziome i pionowe
- kable oświetleniowe
- słupy oświetleniowe
- oprawy słupowe
- pomiary elektryczne
- elementy małej architektury
- rurociągi PVC
- studnie betonowe
- studnie systemowe
Inwestycja prowadzona będzie na terenie wpisanym do rejestru zabytków pod ścisłym nadzorem konserwatorskim. Kierownik budowy musi posiadać doświadczenie przy pracy na zabytku zgodnie z „Ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami” - Art. 37c.
Uwaga!!
Zakres robót dla tego podetapu jest niewielki w stosunku do całości zadania.
Przed otwarciem folderów należy zapoznać się ze wszystkimi plikami w pdf
Uszczegółowione wymagane parametry kostki granitowej 9/11 i 18/20
a) wytrzymałość na ściskanie w stanie powietrzno – suchym – min. 160 MPa
b) nasiąkliwość wodą – nie więcej niż 0,5%
-sugeruje się aby kostka granitowa była taka jaka jest obecnie wbudowana przy pierzei południowej i północnej Rynku (pochodzi ona z kopalni Zimnik).
- lampy, oprawy, słupki BRD i kosze na śmieci (zdjęcia) powinny być takie same jak wcześniej zamontowane na płycie rynku, wschodniej i zachodniej pierzei oraz ul. Wrocławskiej.
Inne wytyczne do prowadzonych robót związane z organizacją pracy, zasadami BHP i p.poż. Prace wykonywane na bieżąco a ich koszty należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy:
- przejścia dla pieszych – ciągi komunikacyjne umożliwiające w sposób ciągły dostęp mieszkańców do domów i punktów usługowych, utrzymanie ich w czystości, tzw. „sucha noga”.
-umożliwienie w sposób ciągły dojazdu zaopatrzenia do punktów usługowych,
- organizację ruchu na czas budowy (barierki, znaki, zabezpieczenia) Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym oraz Zarządem Dróg Miejskich i Zieleni w Oławie oraz składa wniosek do Starostwa Powiatowego o jego zatwierdzenie. Oznakowanie może też być umieszczone poza obszarem inwestycji. Zaleca się natychmiast po podpisaniu umowy przygotować ORZ.
- W sporządzonym planie BIOZ Wykonawca zobowiązany jest umieścić zapisy o cięciu krawężników, kostki i innych elementów wyłącznie na mokro najwcześniej od godz. 8.00.
Pod obecną nawierzchnią Rynku znajduje się prawdopodobnie kostka granitowa, płyty granitowe oraz tzw „kocie łby”, które będą w części wykorzystane do budowy nowej nawierzchni.
Wykonawca zobowiązany jest do odsłonięcia nawierzchni, wyczyszczenie jej, sporządzeniu geodezyjnej inwentaryzacji i okazaniu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, który zastrzegł sobie możliwość zmiany materiałów nawierzchni z wykorzystaniem odkrytych zabytkowych elementów.
Drogę należy wykonać z kostki zabytkowej odkrytej pod powierzchnią asfaltową oraz dostarczonej przez Zamawiającego.
Uwaga.
Do dokumentacji przetargowej załączona jest dokumentacja na cały zakres objęty „Pozwoleniem na budowę” Można z niej skorzystać w celu ogólnej orientacji inwestycji oraz wyeliminować ewentualne niejasności.
Materiały , które zostaną wbudowane , powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym dokumentacji projektowej.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy lub materiału/produktu, zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych ( technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio wyrób – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne , należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych , a znajdujących się w dokumentacji.
Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych , nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania ( arg. Na podstawie sentencji wyroku KIO z dnia 14 października 2013r. ( sygn.akt: KIO 2315/13).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858528,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858528,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 858528,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbykbruk Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021336175
7.3.3) Ulica: Bobolice 33
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Ślaskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBYLBRUK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBYLBRUK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 858528,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli
- Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej - ul. Nowy Górnik w Oławie droga powiatowa nr 1575 D, dł. 500 mb
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Godzikowicach w gminie Oława
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej nr 1561 D w miejscowości Osiek
- Wykonanie chodników, zatok autobusowych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice
- Remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej i przepustów w ciągu dróg powiatowych
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
- Budowa i przebudowa drogi w sięgaczu ul. Gen. M. Wittek oraz ul. Gen. M. Wittek od skrzyżowania z ul. kontradm. S. Frankowskiego do końca dz. nr 14/22 AM-9 obr. Ołtaszyn we Wrocławiu
- Przebudowa drogi- działka nr 1011 w Siedlęcinie i Przebudowa drogi- działka nr 1013 w Siedlęcinie.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej nr 431058W - ul. Kochanowskiego w miejscowości Czarna i Wołomin w Gminie Wołomin
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.