eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieczWymiana stolarki okiennej w Grodzie Starościńskim w Bieczu - Etap I.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w Grodzie Starościńskim w Bieczu – Etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 13-4406801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/958267

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w Grodzie Starościńskim w Bieczu – Etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a917d0f0-ee48-4a08-8a9b-b5290c12c7cb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00449639/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wymiana stolarki okiennej w Grodzie Starościńskim w Bieczu – etap I.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Wymiana stolarki okiennej w Grodzie Starościńskim w Bieczu – Etap I.

Zadanie realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr RPOZ/2022/7377/PolskiLad. Na podstawie wstępnej promesy z dnia 25.07.2023 r.
Realizacja robót budowlanych w etapie objętym niniejszym zamówieniem dotyczy, wymiany stolarki okiennej jednoramowej w Grodzie Starościńskim w Bieczu – okna na I piętrze - 13 szt. (zakres – zał. nr 1 do SWZ).
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
I. Demontaż istniejącej stolarki :
– zabezpieczenie terenu wokół budynku.
– ostrożny demontaż istniejących okien drewnianych skrzynkowych wraz z ościeżnicami.
– demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
– zabezpieczenie otworów okiennych przed warunkami atmosferycznymi.
– utylizacja zdemontowanych okien zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II. Przygotowanie otworów okiennych:
– oczyszczenie i naprawa ewentualnych uszkodzeń ościeży.
– weryfikacja wymiarów otworów okiennych.
III. Montaż nowej stolarki :
– dostawa i składowanie nowej stolarki okiennej na terenie budowy.
– montaż nowej stolarki o odpowiednich parametrach izolacyjności termicznej.
– uszczelnienie połączeń ościeżnic z otworami w murze
– montaż parapetów wewnętrznych wykonanych z marmuru
- wykonanie tablic informacyjnych o źródłach finansowania inwestycji zgodnie z projektem przekazanym
przez Zamawiającego.

Zadanie należy zrealizować zgodnie z załączonym projektem architektoniczno – budowlanym zawierającym szczegółowy zakres oraz sposób przeprowadzenia prac. Dokumentacja została zatwierdzona pozwoleniem konserwatorskim nr 206/2024 z dnia 28.06.2024 r. znak DNS-II.5142.118.2024.AF.1. oraz pozwoleniem na budowę nr 377/2024 z dnia 22.07.2024 znak AB.6740.456.2024.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia szczególnej organizacji pracy gdyż prace będące przedmiotem zamówienia realizowane będą podczas funkcjonowania szkoły. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objętych robotami budowlanymi, celem umożliwienia funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w szczególności zabezpieczenia zdrowia i życia osób przebywających wokół wydzielonego terenu prowadzenia prac a także mienia znajdującego się w obiekcie.
Wykonawca na czas prowadzenia prac zapewni warunki bezpieczeństwa terenu objętego pracami (w szczególności: wygrodzenia i zabezpieczenia), utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, składowanie w miejscach wyznaczonych wszelkich urządzeń pomocniczych, sprzętu i materiałów. Materiały pochodzące z rozbiórki winny być usuwane na bieżąco z terenu budowy. Termin wykonywania prac będzie każdorazowo uzgadniany z Dyrektorem szkoły.
Po zakończeniu robót budowalnych Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej prac w 2 egz. papierowych oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- Wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej,
- Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, ustawą o ochronie zabytków, ustawy prawo ochrony środowiska przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
- Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe
i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w programie prac konserwatorskich.
- Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty
i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i muszą być zgodne z programem prac konserwatorskim.
- Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszelkie zmiany w tym zakresie będą wymagały konsultacji z projektantem oraz Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu.
- Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.
- Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z programem prac konserwatorskich muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.
- Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50% wartości umownej. Kopię dokumentu przedstawi Wykonawca którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji prac. W przypadku zakończenia okresu obowiązywania polisy Wykonawca niezwłocznie przedstawi jej prolongatę.
UWAGA! Przedmiar robót, który załączył Zamawiający określa zakres robót objętych niniejszym postępowaniem, przy czym ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian.

UWAGA ! Szczegółowy zakres zawiera załączona dokumentacja techniczna ( w zakresie objętym niniejszym postępowaniem) i przedmiar robót.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Zał. Nr 1 – dokumentacja techniczna wraz z przedmiarem robót
Zał. Nr 6 – istotne postanowienia umowne

Pozostały zakres robót budowlanych objętych załączonym projektem architektoniczno – budowlanym będzie stanowił zakres odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194303,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drew Bart Bartłomiej Kieloch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8762432736

7.3.4) Miejscowość: Zakurzewie 48

7.3.5) Kod pocztowy: 86-302

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.