eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice"Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 5

1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 324194234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de27fc60-94ec-4228-8ab4-cede8612895a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de27fc60-94ec-4228-8ab4-cede8612895a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030707/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431116

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.27101.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 420076,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem I części zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów zamieszkałych
na terenie Gminy Krzyżanowice do szkół podstawowych znajdujących się na terenie gminy oraz ich odwozie w roku szkolnym 2024/2025 – około 190 uczniów w skali miesiąca, w oparciu o zakupione bilety miesięczne dla każdego ucznia. Przewidywana liczba uczniów w skali miesiąca, odpowiadająca ilości biletów miesięcznych, ma charakter prognozowany i może ulec zmianie.
2) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu odchylenie od przewidywanej liczby uczniów w skali miesiąca o co najmniej 10 % co stanowi 19 uczniów w dół i w górę, co odpowiada ilości biletów miesięcznych. Wskazaną tolerancję należy rozumieć jako prawo opcji, ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 441 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zgodnie z którym minimalna liczba uczniów do przewozu wynosi 171 uczniów, a maksymalna wynosi 209 uczniów. Taka zmiana ilości uczniów w trakcie realizacji umowy będzie odpowiadać faktycznej ilości biletów i nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, w toku realizacji umowy.
3) Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Krzyżanowice w roku szkolnym 2024/2025 zgodnie z przewidzianym kalendarzem, począwszy od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. obejmuje dowóz wg prognoz:
a) ok. 6 uczniów: z Rudyszwałdu (4) i Zabełkowa (2) do Szkoły Podstawowej w Chałupkach, ul. Szkolna 7, 47-460 Chałupki,
b) ok. 33 uczniów: z Rudyszwałdu (26), Nowego Dworu (4) i Chałupek (3) do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabełkowie, ul. Rymera 7, 47-460 Zabełków,
c) ok. 108 uczniów: z Owsiszcz (43), Nowej Wioski (31), Roszkowa (34) do Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, ul. Łąkowa 18, 47-450 Krzyżanowice,
d) ok. 43 uczniów z Bolesławia do Szkoły Podstawowej w Bieńkowicach, ul. Szkolna 1, 47-451 Bieńkowice.
4) Bilety miesięczne wystawiane będą przez Wykonawcę na podstawie otrzymanej od Dyrektorów w/w jednostek oświatowych co miesięcznej imiennej listy uczniów uprawnionych do dowozu w następnym miesiącu, najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem tego miesiąca. Przez bilet miesięczny rozumie się uśredniony (niezależnie od rodzaju trasy) koszt dowozu jednego ucznia z miejscowości zamieszkania na terenie Gminy Krzyżanowice pod adres szkoły podany powyżej oraz powrotu ze szkoły do miejsc ustalonych w poszczególnych miejscowościach.
5) Przejazdy autobusów powinny być zorganizowane na ww. trasach w taki sposób, aby zapewnić:
a) codzienne dotarcie uczniów do szkoły w dni nauki szkolnej przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, w roku szkolnym 2024/2025 począwszy od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.
b) codzienny powrót uczniów ze szkół w dni nauki szkolnej, po skończeniu 5-lekcji, 6-lekcji, 7-lekcji lub 8-lekcji wg. zakończenia godzin lekcyjnych w poszczególnych placówkach, tj.:
 SP Chałupki – odjazdy: ok. 13:37; ok. 15:22;
 ZSP Zabełków – odjazdy: ok. 13:30; ok.15:11;
 SP Krzyżanowice – odjazdy: ok.13:55, ok. 14:45 – do Roszkowa;
ok. 13:35, ok.14:25 – do Owsiszcz i Nowej Wioski;
ok. 16:00 – do Roszkowa, Owsiszcz i Nowej Wioski;
 SP Bieńkowice – odjazdy: ok.13:38; ok. 15:24.
c) Ostateczne godziny przyjazdów i odjazdów autobusów należy uzgadniać na bieżąco
z Dyrektorami placówek oświatowych do których będą dowożeni uczniowie.
6) Świadczenie usług winno odbywać się na profesjonalnym poziomie i powinno w pełni zaspokajać potrzeby Zamawiającego.
7) Wykonawca winien zapewnić wszystkim uczniom przewóz podczas wszystkich kursów, w dniach, w których odbywają się zajęcia szkolne a także uruchomić dodatkowe kursy celem rozładowania przepełnienia w autobusach.
8) Wykonawca zapewni bezpłatny bilet miesięczny (lub kartę przejazdu) dla wyznaczonych przez Zamawiającego opiekunów – po jednym na każdej trasie.
9) Wykonawca zapewni tabor autobusowy w ilości odpowiadającej zakresowi wymaganej usługi, który powinien być sprawny i winien posiadać aktualne badanie techniczne, oraz zagwarantuje w razie każdorazowej awarii autobusu transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii (jest to termin maksymalny - jego skrócenie będzie premiowane w ramach kryteriów oceny ofert). Autobusy powinny spełniać wszystkie wymagania przewidziane prawem w tym podstawowe warunki sanitarno-higieniczne.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów oraz kwalifikacji osób - kierowców. Pojazdy przewożące uczniów nie mogą zabierać innych osób bez zgody Zamawiającego.
11) W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dni rekolekcji, w dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątania świata, itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach ustalonych z Zamawiającym. Zmieniona organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy ją wkalkulować w cenę ryczałtową biletu.
12) W okresie występowania na terytorium RP stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii lub innego o podobnym skutku, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.
13) Wykonawca zatrudniający pracowników opiekujących się małoletnimi podczas dowozu zobowiązany jest do przestrzegania wdrożonych przez siebie standardów ochrony małoletnich, zgodnie z ustawą dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
14) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Przed rozpoczęciem wykonywania przewozów Wykonawca poda Zamawiającemu dane osobowe kierowców w zakresie niezbędnym do weryfikacji kierowców w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 266077,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem II części zamówienia jest usługa polegająca na:
a) dowozie ok 20 uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych na terenie Powiatu Raciborskiego oraz ich odwozie w roku szkolnym 2024/2025, w dniach nauki szkolnej odliczając przerwy świąteczne i ferie zimowe - około 189 dni w zaplanowanym okresie, począwszy od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. Faktyczna ilość dni nauki szkolnej będzie wynikać z ilości dni dowozu dzieci niepełnosprawnych, przedstawionych przez Wykonawcę w wykazach dni załączonych do faktur miesięcznych i zweryfikowanych przez Zamawiającego.
Przewidywana liczba uczniów, w skali miesiąca ma charakter prognozowany i może ulec zmianie. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu bezkosztowe odchylenie od przewidywanej ilości uczniów o co najmniej 10 % - 2 uczniów (w dół i w górę). Wskazaną tolerancję należy rozumieć jako prawo opcji, ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 441 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie z którym minimalna liczba uczniów niepełnosprawnych do przewozu wynosi 18 uczniów, a maksymalna wynosi 22 uczniów.
W związku z miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym za ilość uczniów przewożonych w miesiącu, taka zmiana ilości uczniów w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie dowożonych dzieci w toku realizacji umowy. W związku z tym Wykonawca winien zapewnić w pojazdach miejsca siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa, służące do przewozu 22 uczniów z niepełnosprawnościami wraz z opiekunem - ilość odpowiadająca maksymalnej ilości uczniów wynikających z prawa opcji.
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Krzyżanowice w roku szkolnym 2024/2025 rozpoczynając od 02.09.2024 r. obejmuje dowóz wg prognoz:
 12 uczniów niepełnosprawnych z Zabełkowa, Roszkowa, Krzyżanowic, Tworkowa, Bolesławia, Bieńkowic do Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu, ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz;
 5 uczniów niepełnosprawnych z Owsiszcz, Chałupek, Tworkowa, Roszkowa, Nowej Wioski do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu, ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz;
 1 uczeń niepełnosprawny z Rudyszwałdu do Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu, ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz oraz do Centrum Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, ul. Rzeźnicza 8, 47-400 Racibórz;
 2 uczniów niepełnosprawnych z Chałupek i Tworkowa do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Raciborzu, ul. Cecylii 30, 47-400 Racibórz.
Transport każdego dnia rano winien rozpocząć się od Chałupek, poprzez Zabełków, Rudyszwałd, Roszków, Krzyżanowice, Nowa Wioska, Owsiszcze, Tworków, Bolesław i Bieńkowice do Raciborza i odwóz z Raciborza odwrotną trasą. Uczniowie będą wsiadać i wysiadać tylko w miejscach wyznaczonych. Dokładne godziny dowozu i odwozu uczniów uzależnione są od ich rozkładu zajęć w poszczególnych placówkach. Na trasie Chałupki – Racibórz i powrotnej dowożeni są uczniowie, którzy poruszają się na wózku inwalidzkim.

b) dowozie 2 uczniów z niepełnosprawnościami z Roszkowa do Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach, ul. Łąkowa 18, 47-450 Krzyżanowice w dniach nauki szkolnej oraz odwozie w roku szkolnym 2024/2025 odliczając przerwy świąteczne i ferie zimowe (około 189 dni). Wykonawca winien zapewnić do przewozu ucznia niepełnosprawnego wraz z opiekunem pojazd wyposażony w miejsca siedzące i pasy bezpieczeństwa. Transport każdego dnia rano winien rozpocząć się od Roszkowa do Krzyżanowic i odwóz po zajęciach z Krzyżanowic odwrotną trasą. Wsiadanie i wysiadanie ucznia tylko w miejscach wyznaczonych. Dokładne godziny dowozu i odwozu ucznia uzależnione są od ich rozkładu zajęć Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach.
2) Transport uczniów odbywał się będzie dwa razy dziennie tj. rano i popołudniu, zapewniając dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych na terenie Powiatu Raciborskiego przed rozpoczęciem zajęć i ich odwóz z placówek oświatowych po zakończeniu zajęć, każdego dnia nauki szkolnej, najkrótszą możliwą drogą. Ostateczne godziny przyjazdów i odjazdów pojazdów należy uzgadniać na bieżąco z Dyrektorami placówek oświatowych do których będą dowożeni uczniowie.
3) Wymaga się by przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna, który nie może być jednocześnie kierowcą. Wymagania wobec opiekuna zatrudnionego w dowozie przez Wykonawcę: opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, przeszkolona z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, nie figurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości oraz dająca rękojmię bezpiecznego i komfortowego dojazdu dzieci do szkół.
4) Usługa przewozowa obejmuje zorganizowany dowóz oraz odwóz i zapewnienie opieki począwszy od odbioru osób z wyznaczonych lokalizacji, pomocy opiekuna w czasie wsiadania, wysiadania i przewozu, aż do momentu odprowadzenia dzieci do odpowiedniej placówki czy ośrodka, a także pomoc w rozładunku i załadunku sprzętu rehabilitacyjnego.
5) Pojazd powinien być przystosowany do przewozu osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, tj. posiadać na wyposażeniu windę dla osób niepełnosprawnych lub szyny umożliwiające wjazd wózkiem do pojazdu oraz specjalistyczne pasy zabezpieczające wózki.
6) Wykonawca zapewni pojazdy w ilości i o takiej liczbie miejsc, która odpowiada zakresowi wymaganych usług, które powinny być sprawne i winny posiadać aktualne badanie techniczne, oraz zagwarantuje w razie każdorazowej awarii pojazdu transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii (jest to termin maksymalny - jego skrócenie będzie premiowane w ramach kryteriów oceny ofert). Pojazdy powinny spełniać wszystkie wymagania przewidziane prawem, w tym podstawowe warunki sanitarno-higieniczne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny i właściwe oznakowanie pojazdów służących do realizacji zamówienia oraz kwalifikacje osób realizujących zamówienie, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów oraz kwalifikacji osób tj. opiekuna i kierowcy. Pojazdy przewożące dzieci oraz osoby realizujące zamówienie nie mogą zabierać innych osób bez zgody Zamawiającego.
7) W przypadku odmiennej organizacji pracy danej placówki oświatowej i skrócenia zajęć lekcyjnych, Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach ustalonych z Zamawiającym. Zmieniona organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy
ją wkalkulować w cenę ryczałtową.
8) W okresie występowania na terytorium RP stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii lub innego o podobnym skutku Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.
9) Wykonawca zatrudniający pracowników opiekujących się małoletnimi podczas dowozu zobowiązany jest do przestrzegania wdrożonych przez siebie standardów ochrony małoletnich, zgodnie z ustawą dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
10) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Przed rozpoczęciem wykonywania przewozów Wykonawca poda Zamawiającemu dane osobowe kierowców w zakresie niezbędnym do weryfikacji kierowców w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 153999,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Raciborzu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6390002664

7.3.3) Ulica: ul. Środkowa 5

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 839,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 918,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 839,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARTOUR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6392014192

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 2/18

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158571,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.