Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa najmu i serwisu urządzeń sanitarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa najmu i serwisu urządzeń sanitarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8977af91-709a-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067622/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Serwis kabin sanitarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467571/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamówienie w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 - w związku z otrzymanym zadaniem zabezpieczenia potrzeb sanitarno-bytowych pod względem najmu i serwisowania urządzeń sanitarnych od dnia 09.12.2022r. na podstawie Zarządzenia Przygotowawczego Dowódcy 3 Brygady Rakietowej Obrony Powietrznej nr Z-271 z dnia 16.11.2022 r dotyczącym obrony przeciwlotniczej i rakietowej w ramach Systemu Obrony Powietrznej Kraju w miejscowości Izabelin gm. Nieporęt. Ze względu na wyjątkową sytuację wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/181/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa najmu i serwisu urządzeń sanitarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr. 1 do Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WCTRON Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992863500
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228715,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-09 do 2023-03-31INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Remont pomieszczeń w budynku nr 301 Zegrze
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń spadochronowych oraz praktycznego wykonywania skoków spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Działań Niekonwencjonalnych GRYF.
- Wykonanie wraz z montażem rolet materiałowych ściennych, okiennych, moskitier i verticali
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni okrężnej z bieżnią prostą, kortu tenisowego, siłowni plenerowej i toru rowerowego pumptracku w Godzieszach Małych
- Zakup sanitariatu na teren Miejskiej Góry dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Sączu.
- Budowa toalety publicznej z infrastrukturą towarzyszącą w m. Łuków
- ,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska"
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.