eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Przysietnica w sezonie 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Przysietnica w sezonie 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 133061061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1831cafd-5ed3-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Przysietnica w sezonie 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1831cafd-5ed3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039935/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zimowe utrzymanie ulic i chodników na terenie sołectw Gminy Brzozów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425790/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114781,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie sołectwa Przysietnica w sezonie 2022/2023
Zakres zimowego utrzymania dróg gminnych na sołectwach gminy Brzozów w okresie zimowym 2022/2023 obejmuje:
• odśnieżanie dróg i parkingów,
• zwalczanie gołoledzi na drogach i parkingach poprzez usuwanie śniegu, posypywaniem piaskiem, mieszanką piaskowo-solną, wg wskazań przedstawiciela zamawiającego, piasek i mieszanka piaskowo-solna dostarczana przez zamawiającego,
• wywożenie śniegu z miejsc wskazanych na składowiska wskazane przez zamawiającego,
Czas reakcji tj. czas pomiędzy wezwaniem przez przedstawiciela zamawiającego (sołtysa miejscowości) a rozpoczęciem świadczenia usługi – nie więcej niż 1 godzina 30 minut.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej gotowości sprzętu używanego do realizacji zamówienia. Wykonawca musi dysponować w trakcie realizacji zamówienia minimum jednym ciągnikiem rolniczym wyposażonym w pług oraz urządzenie do rozsypywania mieszanki piaskowo solnej.
Drogi objęte przedmiotem zamówienia:
DROGA PRZY CMENTARZU nr 199
DROGA nr 212, 287,289,510/1
DROGA nr 524, 602
DROGA nr 1499
DROGA nr 1882, 1498, 1555
DROGA nr 1920
DROGA nr 2351, 2403
DROGA OBOK KAPELI nr 2381, 2526
DROGA NAPRZECIW DOMU STRAŻAKA nr 2740
DROGA NA RZEPKÓWKĘ nr 3224, 3242, 3261, 3269
DROGA OBOK WIĘCKA nr 3462
DROGA NA RĘBÓWKĘ nr 3780
DROGA ZA FLORCZAKIEM nr 4154
DROGA OBOK WRÓBLA nr 4567
DROGA DO RZEPKI nr 4908
DROGA DO MATYSZA nr 4970
DROGA POD LASEM nr 8848, 8709
DROGA nr 5453
DROGA NA OSTROWIEC nr 5442
DROGA NA OBOJÓWKĘ nr 8403, 8298
DROGA NA ZUBLÓWKĘ nr 8041, 7875
DROGA NA PIETRYKÓWKĘ nr 7639
DROGA NA WOLANINÓWKĘ nr 5400
DROGA NA OBSZAR nr 5320
DROGA NA JASEK nr 5306
DROGA OBOK KORABIA nr 5292, 5636
DROGA NA JABŁONKĘ nr 5629, 6088, 5886
DROGA PRZY KOŚCIELE ŚW MARCINA nr 5625, 5624
DROGA PRZY STADIONIE ISKRY nr 5471

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96811,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96811,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96811,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORSO INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9542800397

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 40 lok. 2A

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-008

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96811,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.