eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PątnówPrzebudowa i rozbudowa budynku OSP w Kluskach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Kluskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pątnów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pątnów 48

1.5.2.) Miejscowość: Pątnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-335

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48/438865220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@patnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5faabec-3222-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Kluskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5faabec-3222-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000240/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Kluskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382219

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1670988,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest wykonanie następujących prac, zgodnie z dokumentacją projektową:
- roboty rozbiórkowe w zakresie m.in. dachu, stropu, ścian, posadzki, schodów, kostki betonowej;
- roboty ziemne w zakresie m.in. usunięcie ziemi, wykopów, przekopów, zasypywanie;
- roboty fundamentowe w zakresie m. in. podkłady betonowe, ławy fundamentowe, zbrojenie, izolacje, ocieplenie, tynkowanie, podbudowa z kruszywa;
- wykonanie ścian;
- montaż więźby dachowej wraz z pokryciem oraz obróbkami;
- roboty dociepleniowe elewacji;
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej;
- roboty wykończeniowe w zakresie m.in. posadzki na poddaszu i parterze, tynki (gładzie), malowanie, ułożenie płytek, posadzki na tarasie;
- wyposażenie pomieszczeń m. in. w meble, urządzenia kuchenne, scena przenośna, regały, wieszaki, roleta zewnętrzna;
- zagospodarowanie terenu w zakresie m.in. utwardzenie terenu, obrzeża, nawierzchnia z kostki betonowej.
- instalację elektryczną w zakresie m. in. oświetlenia, gniazd wtykowych, instalacji awaryjnej, odgromowej, linii zasilających;
- instalację sanitarną w zakresie m.in. kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, centralne ogrzewanie, w tym zakup kotła na pellet oraz c.w.u;
- wentylację mechaniczną, grawitacyjną i klimatyzację.
W ramach inwestycji zostanie przebudowany i rozbudowany budynek OSP Kluski na cele integracji społecznej dla mieszkańców.
Zadanie obejmuje rozbudowę istniejącego budynku o pomieszczenia sanitarne, kotłownię oraz garaż na samochód strażacki.
Natomiast w ramach przebudowy zostanie kompleksowo przebudowany cały istniejący budynek z wydzieleniem odpowiednich pomieszczeń m.in. zaplecza kuchennego, sali spotkań oraz pomieszczeń dla druhów strażaków.
W zakres robót wchodzą m.in.: roboty branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i instalacji wodnej. Roboty ogólnobudowlane obejmują swoim zakresem m.in. roboty rozbiórkowe dachu, ścian i stropów, posadzek i schodów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymurowanie ścian, otynkowanie wraz z robotami wykończeniowymi i malarskimi, wykonanie nowej więźby dachowej i poszycia dachu z orynnowaniem i nową instalacją odgromową, pełną termomodernizację budynku wraz z nową elewacją oraz werandą. Roboty elektryczne obejmują m.in.: wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych i oświetlenia ewakuacyjnego. Roboty branży sanitarnej obejmują m.in.: c.o., wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, wodnej i kanalizacyjnej. W ramach zadania zostaną również wyposażone wszystkie pomieszczenia budynku m.in. w niezbędne meble i urządzenia. Budynek będzie spełniał funkcję społeczno-kulturalną.
Przed przystąpieniem do wykonania robót budowalnych związanych z rozbudową i przebudową budynku OSP należy rozebrać maszty znajdujące się przy budynku.
Zakupione wyposażenie pomieszczeń ma być fabrycznie nowe.
Uwaga: Parametry opisujące wymiary oraz wygląd planowanego wyposażenia są podane orientacyjnie w celu umożliwienia sporządzenia oferty. Zamawiający zastrzega, iż wszelkie decyzje związane z zakupem wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. Meble mają być dostosowane do wyremontowanych już powierzchni poszczególnych pomieszczeń.
Dostawa mebli i urządzeń wraz z montażem.
Adres dostawy: Kluski 23, 98-335 Pątnów.
Meble wykonane z płyty laminowanej mają być utrzymane w jednolitej kolorystyce, do wyboru kolor klon lub buk lub jasne drewno zaproponowane przez Wykonawcę.
Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanego wyposażenia znajduje się w załączniku Nr 1 do przedmiaru na roboty budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2055315,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2244099,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2055315,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IM Karczbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322090881

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 2E/5B

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres prac budowlanych wykonany przez firmę Karczbud Mariusz Karczewski:
prace fundamentowe, murarskie, konstrukcyjne, żelbetowe, dociepleniowe, prace posadzkarskie.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2055315,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.