eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MurówZagospodarowanie przestrzeni w Murowie i w Starych Budkowicach poprzez budowę infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni w Murowie i w Starych Budkowicach poprzez budowę infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MURÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Murów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/murow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni w Murowie i w Starych Budkowicach poprzez budowę infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d50a99d0-5eb4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041028/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zagospodarowanie przestrzeni w Murowie i w Starych Budkowicach poprzez budowę infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny „Rybactwo i Morze”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420897

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie przestrzeni w Murowie i w Starych Budkowicach poprzez budowę infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej” zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.
2. Stare Budkowice - Inwestycja polega na zagospodarowaniu działki o numerze 501/42 w Starych Budkowicach, na której znajduje się sztuczny zbiornik wodny, funkcjonujący niegdyś jako basen do pływania. Inwestycja obejmuje wyposażenie działki w małą architekturę (ławostoły, kosze na śmieci i stojaki na rowery), a także utworzenie miejsca na ognisko. Działkę planuje się ponadto wyposażyć w serię tablic informacyjnych odnoszących się do zasobów rybackich i akwakultury. Zaplanowano również montaż barierki ochronnej wokół zbiornika wodnego, a także montaż ogrodzenia panelowego z furtką zabezpieczające powstałe miejsce rekreacyjne przed dzikimi zwierzętami.
3. Murów - W Murowie na przedmiotowej działce o numerze 17/2 zaplanowano budowę wiaty z kuchnią ogrodową, grillem i wędzarnikiem, infrastruktury rekreacyjnej składającej się z miejsca przeznaczonego na ognisko, miejsc siedzących, boiska do piłki plażowej, jak i miejsca przeznaczonego do wędkarstwa rzutowego. Na działce umieszczone zostaną tablice informacyjne odnoszące się do zasobów rybackich i akwakultury. Działka zostanie również wyposażona w stojaki na rowery oraz kosze na śmieci, natomiast boisko do piłki plażowej zostanie wyposażone w piłkochwyty.
4. Szczegółowy zakres robót jest określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez „DOMUS” Biuro Usług Projektowych z siedzibą przy ul. Sławickiej 23A, 45-960 Opole – opracowanie z lutego 2022 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej.
5. Na realizację przedmiotowego zadania zostały wykonane zgłoszenia, które zostały przyjęte bez sprzeciwu z datą 5 kwietnia 2022 roku.
6. Zadanie inwestycyjne obejmuje m. in.:
1) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
2) Roboty ziemne;
3) Roboty zbrojarskie i betonowe;
4) Roboty związane z montażem konstrukcji drewnianych, urządzeń sportowych oraz małej architektury;
5) Roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych;
6) Roboty związane z wykonaniem nawierzchni sportowych;
7) Roboty związane z kształtowaniem zieleni;
8) Próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji;
9) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania;
10) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty);
11) Zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
12) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive);
13) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą;
14) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji umowy wraz ze Specyfikacją Techniczną Zamówienia.

7. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Dokumentacja projektowa;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3) Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449480,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449480,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449480,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABART Artur Hurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 756-108-08-33

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 41

7.3.4) Miejscowość: Izbicko

7.3.5) Kod pocztowy: 47-180

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449480,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.