Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00420897/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni w Murowie i w Starych Budkowicach poprzez budowę infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MURÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Murów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/murow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni w Murowie i w Starych Budkowicach poprzez budowę infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d50a99d0-5eb4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041028/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Zagospodarowanie przestrzeni w Murowie i w Starych Budkowicach poprzez budowę infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420897
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie przestrzeni w Murowie i w Starych Budkowicach poprzez budowę infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej” zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.
2. Stare Budkowice - Inwestycja polega na zagospodarowaniu działki o numerze 501/42 w Starych Budkowicach, na której znajduje się sztuczny zbiornik wodny, funkcjonujący niegdyś jako basen do pływania. Inwestycja obejmuje wyposażenie działki w małą architekturę (ławostoły, kosze na śmieci i stojaki na rowery), a także utworzenie miejsca na ognisko. Działkę planuje się ponadto wyposażyć w serię tablic informacyjnych odnoszących się do zasobów rybackich i akwakultury. Zaplanowano również montaż barierki ochronnej wokół zbiornika wodnego, a także montaż ogrodzenia panelowego z furtką zabezpieczające powstałe miejsce rekreacyjne przed dzikimi zwierzętami.
3. Murów - W Murowie na przedmiotowej działce o numerze 17/2 zaplanowano budowę wiaty z kuchnią ogrodową, grillem i wędzarnikiem, infrastruktury rekreacyjnej składającej się z miejsca przeznaczonego na ognisko, miejsc siedzących, boiska do piłki plażowej, jak i miejsca przeznaczonego do wędkarstwa rzutowego. Na działce umieszczone zostaną tablice informacyjne odnoszące się do zasobów rybackich i akwakultury. Działka zostanie również wyposażona w stojaki na rowery oraz kosze na śmieci, natomiast boisko do piłki plażowej zostanie wyposażone w piłkochwyty.
4. Szczegółowy zakres robót jest określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez „DOMUS” Biuro Usług Projektowych z siedzibą przy ul. Sławickiej 23A, 45-960 Opole – opracowanie z lutego 2022 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej.
5. Na realizację przedmiotowego zadania zostały wykonane zgłoszenia, które zostały przyjęte bez sprzeciwu z datą 5 kwietnia 2022 roku.
6. Zadanie inwestycyjne obejmuje m. in.:
1) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
2) Roboty ziemne;
3) Roboty zbrojarskie i betonowe;
4) Roboty związane z montażem konstrukcji drewnianych, urządzeń sportowych oraz małej architektury;
5) Roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych;
6) Roboty związane z wykonaniem nawierzchni sportowych;
7) Roboty związane z kształtowaniem zieleni;
8) Próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji;
9) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania;
10) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty);
11) Zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
12) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive);
13) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą;
14) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji umowy wraz ze Specyfikacją Techniczną Zamówienia.
7. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Dokumentacja projektowa;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449480,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449480,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449480,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABART Artur Hurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 756-108-08-33
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 41
7.3.4) Miejscowość: Izbicko
7.3.5) Kod pocztowy: 47-180
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE UTRATA ARTUR HUREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE UTRATA ARTUR HUREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449480,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI MURÓW
więcej: przetargi MURÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą PSP w Raciborzu
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Skrzyszowie
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Łączniku - etap III
- Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby "Centrum Usług Społecznych" w Działoszycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.