Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497600/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00499857/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00560429/01 - Wynik z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych dla PUHP "LECH" Sp. z o.o. (z wyłączeniem lokalizacji ZUOK w Białymstoku)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050001472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kombatantów 4
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych dla PUHP "LECH" Sp. z o.o. (z wyłączeniem lokalizacji ZUOK w Białymstoku)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cee3c2c-c6cd-4d4d-9503-421dc8ea0686
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8cee3c2c-c6cd-4d4d-9503-421dc8ea06863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e – Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz złożyć ofertę, musi posiadać
konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e – Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz
zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób komunikowania się
Zamawiającego z Wykonawcami znajduje się w Rozdziale 22 IDW (Tom I SWZ).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem
Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99
lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś
problem”. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących Ofertę lub składanych wraz z Ofertą to 250 MB. Wykonawca
przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-
Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Wykonawca składa Ofertę za
pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po
wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych,
w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z
dysku i uprzednio podpisany „Formularz ofertowy” w pierwszym polu („Wypełniony Formularz ofertowy”). W kolejnym polu
(„Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub
składane wraz z ofertą – wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą został określony przez
Zamawiającego w pkt20.2. Rozdziału IDW (Tom I SWZ). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”) na Platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego
formularza). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@lech.net.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach składanych przez wykonawcę w
postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowo – Produkcyjne "LECH”
Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4, 15 – 110 Białystok, wpisana przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy KRS do
Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000097008 zwana dalej Administratorem;
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych. Dane do kontaktu z inspektorem: iodo@lech.net.pl, adres korespondencyjny:
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowo – Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o., ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok;
3) dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. „Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych dla PUHP "LECH" Sp. z o.o. (z wyłączeniem lokalizacji ZUOK w Białymstoku)”. NDZ.231.25.2024.KP,
4) Dane mogą być przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art.6 ust.1 lit. b RODO, art. 6 ust.1 lit. f RODO.
Pełna klauzula informacyjna została zamieszczona w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NDZ.231.25.2024.KP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Ubezpieczenia mienia
w zakresie:
1) Ubezpieczeń mienia od wszystkich ryzyk (All risks)
2) Ubezpieczeń sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (EEI)
3) Ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowalnych (CPM)
4.2.6.) Główny kod CPV: 66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął cenę oferty jako kryterium oceny ofert (waga 60 %, gdzie 1% = 1 pkt) oraz klauzule fakultatywne (waga 40 %, gdzie 1% = 1 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem lub/i prowadzoną działalnością (OC)
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął cenę oferty jako kryterium oceny ofert (waga 60 %, gdzie 1% = 1 pkt) oraz klauzule fakultatywne (waga 40 %, gdzie 1% = 1 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC PPM),
2) ubezpieczenie autocasco (AC),
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów (NNW),
4) ubezpieczenie assistance (ASS).
Szczegółowe postanowienia dotyczące poszczególnych części zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (tom III SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął cenę oferty jako kryterium oceny ofert (waga 60 %, gdzie 1% = 1 pkt) oraz klauzule fakultatywne (waga 40 %, gdzie 1% = 1 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiada-niem zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj.: zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U.2024 poz. 838) w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem, lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie – inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Na podstawie art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do IDW) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zezwolenia lub innego dokumentu uprawniającego do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
(t.j. Dz.U.2024 poz. 838) w zakresie przedmiotu zamówienia w części, na która składa ofertę, lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie – inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie przedmiotu zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zmawiający na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, wymaga zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp przedmiotowego środka dowodowego – Ogólnych Warunków Ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie do przedmiotu zamówienia w Części, na którą składana jest Oferta, które Wykonawca składa wraz z Ofertą.2. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z Ofertą z tłumaczeniem na język polski.
3. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że Oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Ogólne Warunki Ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie do przedmiotu zamówienia w Części, na którą składana jest Oferta5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość Oferty.1) Wykonawca składa Ofertę (interaktywny „Formularz ofertowy”) oraz dokumenty
i oświadczenia zgodnie z wymogami pkt 21.1. Rozdziału 21 IDW:
a) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do IDW,
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do IDW,
c) Ogólne Warunki Ubezpieczenia, zgodnie z Rozdziałem 11 IDW,
d) Formularz cenowy – załącznik nr 1 a-c do Oferty (interaktywnego Formularza ofertowego) (odpowiednio dla Części zamówienia, której dotyczy Oferta),
e) Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru,
f) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 4 do IDW,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale 15 Wykaz podmiotowych środków dowodowych, przy czym:1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 15 pkt 15.2.1. ppkt 1 IDW, składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
2) dokumenty, o których mowa w pkt 15.3. pkt 1) IDW składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale 15 pkt 15.3. IDW
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawarte są w projekcie Umowy (Tom II SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Strona internetowa prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie 12 miesięcy począwszyCzęść 1 Ubezpieczenia mienia od 1 grudnia 2024 r. do 30 listopada 2025 r. (obie daty włączone);
Część 2 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem lub/i prowadzoną działalnością (OC) od 1 grudnia 2024 r. do 30 listopada 2025 r. (obie daty włączone);
Część 3 Ubezpieczenia komunikacyjne od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (obie daty włączone).
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia w zakresie ochrony ubezpieczeniowej. W przypadku udziału podwykonawców w zakresie innym niż ochrona ubezpieczeniowa, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu w Formularzu ofertowym części za-mówienia (czynności), które zamierza powierzyć podwykonawcom.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.45.2025
- Druk folderu serowarskiego
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2, ul. K. Pułaskiego 25
- Budowa instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii na szkółce gospodarczej Orzechówka
- Rozbudowa ekspozycji Epi-Centrum Nauki o nowe stanowiska edukacyjne w BPN-T - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż stanowiska koło chomika oraz stanowiska ścianka edukacyjna
- Zad 1: Zakup, dostarczenie i posadzenie 115 sztuk drzew działkach gminnych. Zad 2: Zakup, dostarczenie, posadzenie 8 sztuk drzew oraz 55 sztuk krzewów na działkach gminnych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO W TORUNIU
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY CZUDEC W LATACH 2025-2028
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nowotomyskiego i podległych jednostek organizacyjnych
- "Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Goleniów wraz z instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi"
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Godów i gminnych jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie komunikacyjne, min. OC, AC, NNW, dla samochodów będących w dyspozycji Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.