eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TykocinUsługa usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Tykocin



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Tykocin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tykocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 8

1.5.2.) Miejscowość: Tykocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-080

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umtykocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umtykocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52257a6b-4326-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Tykocin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52257a6b-4326-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041081/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Tykocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382379

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RNZ.271.2.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest Zadanie nie przewiduje demontażu odpadów zawierających azbest. Odpady zawierające azbest o kodzie 17 06 05* - materiały konstrukcyjne zawierające azbest, powstałe w wyniku wymiany lub likwidacji pokrycia dachowego lub innych elementów budowlanych z budynków mieszkalnych oraz gospodarczych, będących własnością osób fizycznych z terenu Gminy Tykocin. Azbest został złożony w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przy nieruchomościach zlokalizowanych na terenie Gminy Tykocin w ilości około 363,86 ( Mg), przy założeniu że jedna płyta falista cementowo – azbestowa, waży 15 kg:
1) Ilość odpadów jest ilością szacunkową i może ulec zmianie ze względu na ilość zgłoszeń od mieszkańców deklarujących oddanie złożonych na pryzmach / stosach płyt azbestowo – cementowych w stosunku do rzeczywistych obmiarów dokonanych w trakcie realizacji zamówienia na poszczególnych nieruchomościach;
2) Zamawiający zastrzega sobie, iż dokona zapłaty za wykonaną usługę zgodnie z rzeczywistą ilością odebranych odpadów nie większą niż 363,86 Mg;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w związku z planowanym dofinansowaniem zadania z uwagi, że podstawą faktycznego rozliczenia będą protokoły odbioru odpadów podpisane przez Wykonawcę i właściciela nieruchomości, z której usuwane są odpady, oraz karty przekazania odpadów na składowisko odpadów;
4) W przypadku wystąpienia różnic pomiędzy podaną szacunkowo ilością wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia, a ilością udokumentowaną faktycznie usuniętych wyrobów zawierających azbest, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rzeczywista wartość umowy zostanie ustalona na podstawie protokołów odbioru wyrobów;
5) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do opracowania na podstawie otrzymanego od Zamawiającego wykazu nieruchomości z których należy usunąć azbest harmonogram prac w uzgodnieniu
z Zamawiającym;
6) Wykonawca prac, związanych z usunięciem wyrobów azbestowych, musi spełniać wymogi określone w poniżej przywołanych aktach prawnych oraz musi posiadać wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO), uprawniający do prowadzenia działalności w tym zakresie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587);
Łącznie 89 nieruchomości z Gminy Tykocin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

uchylanie się od podpisania umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191768,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282937,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało unieważnione wyłoniony wykonawca MPO Sp. z o.o., ul.42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok odstąpił od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.