Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434490/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00437817/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie i realizacja filmów przyrodniczych, dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń w ramach projektu pn. „Pszczewski park krajobrazowy bez granic”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003140776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Walczaka 25
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 957822012
1.5.8.) Numer faksu: +48 957822012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpkwl.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zpkwl.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a4e3f6c-60ea-11ed-abdb-a69c1593877c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
parki krajobrazowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie i realizacja filmów przyrodniczych, dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń w ramach projektu pn. „Pszczewski park krajobrazowy bez granic”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a4e3f6c-60ea-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00328021/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie materiałów i dostarczenie sprzętu multimedialnego w ramach projektu Pszczewski Park Krajobrazowy bez granic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie 4.3, Program Operacyjny Wiedza, Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434490/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPKWL.2611.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239186,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi i dostawa związana z realizacja projektu pn. „Pszczewski park krajobrazowy bez granic”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy w szczególności wykonania:
1) Filmów pokazujących przyrodę oraz ciekawe miejsca na terenie Pszczewskiego parku krajobrazowego. Celem zadania jest pokazanie piękna przyrody oraz obiektów wartościowych historycznie i kulturowo w szczególności osobom z niepełnosprawnością ruchową uniemożliwiającą osobiste dotarcie.
2) Filmów (podcastów) przedstawiających wybrane miejsca przeznaczone do turystyki osób z niepełnosprawnościami i dzieci. Celem jest pokazanie wybranych miejsc potencjalnie dostępnych dla ruchu turystycznego pod kątem ich atrakcyjności oraz dostępności i dostosowania do ruchu dla osób z wybranymi niepełnosprawnościami.
3) Usługę w zakresie wykonania mapy interaktywnej, umożliwiającej osobom niepełnosprawnym oraz ich opiekunom lokalizację miejsc turystycznych /przyrodniczych pod kątem ich dostępności dla wybranych rodzajów niepełnosprawności oraz ukazująca lokalizację i opisy ciekawych miejsc na terenie PPK,
4) Opracowanie wirtualnego spaceru składającego się z panoram sferycznych 360 stopni,
5) Dostawę wyposażenia:
a) fototapetę do sali edukacyjnej,
b) dostawę telewizora,
c) dostawę słuchawek,
d) dostawę nagłośnienia,
e) dostawę stolików.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
42961000-0 - System sterowania i kontroli
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego
92110000-5 - Produkcja filmów kinowych i wideo oraz podobne usługi
92312000-1 - Usługi artystyczne
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
72212190-7 - Usługi opracowywania oprogramowania edukacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285483 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285483 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285483 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FOTOLOTY Magdalena Jankowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993043134
7.3.3) Ulica: ul.Baczewskiego 50
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285483 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.