Og³oszenie z dnia 2022-12-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy brykietu trocinowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - DOM POMOCY SPO£ECZNEJ GO£USZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295343
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Go³uszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523320019
1.5.8.) Numer faksu: 523320019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.radecki@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dps-goluszyce.rbip.mojregion.info/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy brykietu trocinowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-96fa0b4b-76e9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00484390
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023514/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawy brykietu trocinowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7022943.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod
adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/701465 zwanej dalej Platform±.
2. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane podpisem
kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z
Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych
czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy dostêpne s± pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji
polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ
dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osobê/osoby
upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisem kwalifikowanym
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
4. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie https://platforma zakupowa.pl:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umo¿liwiaj±cej zainstalowanie do-wolnej przegl±darki
internetowej z w³±czon± obs³ug± jêzyka JavaScript, akceptuj±cej pliki typu „coo-kies”,
3) wy¶wietlacz ekranowy umo¿liwiaj±cy pracê w rozdzielczo¶ci nie ni¿szej ni¿ 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf.
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach
danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.
2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.
6. Zalecenia
Szczegó³owe zalecenia zawiera SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych
„RODO”), informujemy, ¿e:
2) Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Go³uszycach jest Dyrektor Domu
Pomocy Spo³ecznej. Dane adresowe: Go³uszyce 26, 86-120 Pruszcz. Telefon: 523320019. Adres e-mail: dpsgol@wp.pl
3) Inspektor Ochrony Danych:
W sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych drog±
elektroniczn±: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
4) Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych (dalej: ustawa PZP), tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
5) Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
• wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne
(zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP);
• na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci przez odpowiednio wymienione: Urz±d Zamówieñ
Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urz±d Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urz±d Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK,
Urz±d Marsza³kowski, Urz±d Wojewódzki i inne dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które
wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
• inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe.
6) Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, tj. w przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia oraz w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.
7) Prawa osób, których dane dotycz±:
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a. przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
b) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
c) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
d) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
a. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8) Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Z powodu ograniczonej ilosci znaków pozosta³e informacje znajduja sie w dziale XXIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DF/2236/02ZP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 113775 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa brykietu trocinowego do kot³owni mieszcz±cej siê w Domu Pomocy Spo³ecznej w Go³uszycach w okresie od 01-01-2023 do 30-06-2023 w szacunkowej ilo¶ci 75 ton.
Dostawca dostarczy brykiet na swój koszt, w³asnym transportem ko³owym, którego rzeczywista masa ca³kowita nie przekroczy 8 ton. Dostawca zobowi±zany jest do roz³adunku zamówionego brykietu na podstawione przez zamawiaj±cego przyczepy, lub do magazynu.
¦rednia czêstotliwo¶æ dostaw 2 razy w tygodniu w sezonie grzewczym.
Maksymalna wielko¶æ pojedynczej dostawy 3 tony.
Brykiet pakowany w worki o masie do 25 kg.
Parametry fizykochemiczne brykietu:
- brykiet z trocin drzew li¶ciastych i iglastych prasowany pod wysokim ci¶nieniem,
- kszta³t walca.
- bez dodatków spajaj±cych.
- bez zanieczyszczeñ odpadami w szczególno¶ci plastik, laminaty i inne mog±ce pochodziæ z utylizacji mebli.
- ¶rednica w zakresie 50-60 mm.
- gêsto¶ci 700-800 kg/m3 ( wyliczona jako stosunek masy pojedynczego brykietu do jego objêto¶ci obliczonej ze wzoru na objêto¶æ walca V=πr2h)
- zawarto¶æ wilgoci ca³kowitej do 8% (oznaczona na podstawie procedury IChPW Q/LP/05/A z dnia 16.02.2011r.)
- zawarto¶æ popio³u w stanie analitycznym do 3 %. (oznaczona na podstawie procedury IChPW Q/LP/06/A z dnia 16.02.2011r.
- warto¶æ opa³owa w stanie analitycznym powy¿ej 16 MJ/kg (oznaczona na podstawie procedury IChPW Q/LP/12/A z dnia 16.02.2011r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy
stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Kryterium: cena brutto – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 100.
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
C=(cena brutto najni¿szej oferty*)/(cena brutto badanej oferty)×100
*spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz
otrzyma najwiêksz± liczbê punktów spo¶ród rozpatrywanych ofert za realizacjê przedmiotu zamówienia.
Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z
najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie,
zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez
zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿
zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w
Og³oszenie nr 2022/BZP 00481910/01 z dnia 2022-12-07
2022-12-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak
podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert,
O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej jednym z wymaganych podpisów.
O¶wiadczenie sk³adaj±: wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia
wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca do³±cza
o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak
podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert,
O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej jednym z wymaganych podpisów.
O¶wiadczenie sk³adaj±: wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia
wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:o¶wiadczenie/o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia/podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu
warunków udzia³u w postêpowaniu - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; mo¿e byæ uwierzytelniona przez
upe³nomocnionego.
w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia (np. konsorcjum) do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby
Uprawnionej do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania
wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy.
o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia polegaj±c na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj±
dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
o¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci
zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie
informacje).
podmiotowe ¶rodki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzaj±ce
umocowanie do reprezentowania.
Pe³nomocnictwo
a) Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych,
wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty
dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do
z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy
zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego
bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci
wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za
zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym notariusza.
Formularz oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ)
Wymagana forma:
Formularz musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby
upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w
dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Do oferty
za³±cza siê etykiety oferowanych produktów wraz z wykazem, z którego jednoznacznie musi
wynikaæ, którego z zaproponowanych produktów w zestawieniu dotyczy dana etykieta.
d. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca wraz z
przekazaniem takich informacji zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje,
¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wymagana forma:
Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form±
reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub
innym dokumencie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶citechnicznej lub zawodowej spe³niaj± ³±cznie.
4. Zgodnie z tre¶ci± art. 117 ust. 2 Pzp warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 powy¿ej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej i to on zrealizuje kompleksow± dostawê energii elektrycznej. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, który z Wykonawców
realizowaæ bêdzie przedmiot zamówienia wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. Zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów
na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
6. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy jest mo¿liwa w przypadku:1) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zast±pienia go produktem o parametrach nie
gorszych ni¿ oferowany, za cenê tak± jaka zosta³a ustalona w niniejszej umowie,
2) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
3) zmiany osób upowa¿nionych do kontaktów w/s realizacji umowy wskazanych w § 3 projektu
umowy.
2. Zmiana umowy jest mo¿liwa: je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest
okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ,
o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.
3. Wszelkie zmiany na rynku uzasadniaj±ce zmianê cen, a których nie mo¿na by³o przewidzieæ
w chwili zawierania umowy dokonywane bêd± w formie pisemnej, nie wcze¶niej jednak ni¿ po
up³ywie 3 miesiêcy od daty jej podpisania. Cena artyku³u mo¿e podlegaæ zmianie w stopniu
odpowiadaj±cym kwartalnemu wska¼nikowi wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, licz±c
od nastêpnego miesi±ca po miesi±cu, w którym wska¼nik ten zosta³ og³oszony przez Prezesa
GUS.
4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformy https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-19 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisamiustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na
podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Rozliczenia bêd± prowadzone w z³otych polskich z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku.
UWAGA! Jeden grosz jest najmniejsz± jednostk± monetarn± w systemie pieniê¿nym RP i nie
jest mo¿liwe wyliczenie ceny koñcowej, je¶li komponenty ceny (ceny jednostkowe) s± okre¶lone
za pomoc± wielko¶ci mniejszych ni¿ 1 grosz. Warto¶ci kwotowe ujête jako wielko¶ci
matematyczne znajduj±ce siê na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, w odniesieniu do
nieistniej±cej wielko¶ci w polskim systemie monetarnym powoduj±, ¿e tak wyra¿ona cena us³ugi
dla powszechnego obrotu gospodarczego jest niemo¿liwa do wyp³acenia. Nie mo¿na kogo¶
realnie zobowi±zaæ do zap³aty na jego rzecz kwoty
ni¿szej ni¿ jeden grosz. Tym samym, ceny jednostkowe, stanowi±ce podstawê do obliczenia
ceny oferty, musz± byæ podane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Je¿eli oferta
bêdzie zawiera³a ceny
jednostkowe wyra¿one jako wielko¶ci matematyczne znajduj±ce siê na trzecim i kolejnym
miejscu po przecinku, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowi±zany jest zastosowaæ stawkê VAT zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug.
4. Wykonawca podaje w ofercie cenê/koszt ca³ego zamówienia do³±czaj±c do oferty wype³niony
za³±cznik nr 2 "zestawienie ilo¶ciowo warto¶ciowe".
5. Cenê oferty nale¿y okre¶liæ z nale¿yt± staranno¶ci±, na podstawie przedmiotu zamówienia z
uwzglêdnieniem wszystkich kosztów zwi±zanych z realizacj± zadania wynikaj±cych z zakresu
dostawy i doliczyæ do powsta³ej kwoty inne sk³adniki wp³ywaj±ce na ostateczn± cenê. Je¿eli
Wykonawca ma zamiar zaproponowaæ jakie¶ rabaty lub upusty cen, powinien je od razu uj±æ w
obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizacjê zamówienia by³a cen±
ca³o¶ciow±. Proponowana cena ³±czna powinna byæ podana w wysoko¶ci ostatecznej, tak aby
Zamawiaj±cy nie musia³ ju¿ dokonywaæ ¿adnych obliczeñ, przeliczeñ itp. dzia³añ w celu jej
okre¶lenia.
6. W formularzu oferty wype³nianym za po¶rednictwem Platformy wykonawca poda wy³±cznie
cenê oferty, która uwzglêdnia ca³kowity koszt realizacji zamówienia w okresie obowi±zywania
umowy obliczon± zgodnie z powy¿szymi dyspozycjami.
Podzia³ zamówienia na czê¶ci
Podzia³ na czê¶ci móg³by spowodowaæ nadmierne koszty wykonania
zamówienia, w tym wzrost cen. Jednocze¶nie decyzja o braku podzia³u na czê¶ci nie narusza
konkurencji poprzez ograniczenie mo¿liwo¶ci ubiegania siê o zamówienie mniejszympodmiotom, w szczególno¶ci ma³ym i
¶rednim przedsiêbiorstwom.
Informacje o formalno¶ciach, jakie powinny zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Zamawiaj±cy poinformuje wykonawcê, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i
terminie zawarcia umowy.
2. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbêdne do wype³nienia
tre¶ci umowy na wezwanie Zamawiaj±cego.
3. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, w której m.in. zostanie
okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiaj±cym oraz do wystawiania
dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie
mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
4. Niedope³nienie powy¿szych formalno¶ci przez wybranego wykonawcê bêdzie potraktowane
przez Zamawiaj±cego jako niemo¿no¶æ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z
przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzeda¿ wraz z dostaw± pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Biskupicach od dnia podpisania umowy na okres 6 miesiêcy
- Dostawa pelletu opa³owego do ZSCKR w Studzieñcu
- Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Szko³y Podstawowej im. Pamiêci Ofiar Stutthofu w Sztutowie w roku 2025
- Dostawa pelletu drzewnego do placówek o¶wiatowych Powiatu K³obuckiego - 2 czê¶ci
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.