Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń chłodniczych (klimatyzatory, osuszacze, nawilżacze, chłodnie) w Składnicy w Lublińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawki 2B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-193
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rezerwy strategiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń chłodniczych (klimatyzatory, osuszacze, nawilżacze, chłodnie) w Składnicy w Lublińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80b05062-ff41-44e4-8ba8-96f1960cbe19
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464328
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nr BZzp.271.30.2024 o nazwie „Usługi w zakresie
utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń chłodniczych” dla zadania nr 2 – Składnica w
Lublińcu została złożona 1 oferta która podlegała odrzuceniu na podstawie
art.226 ust, pkt 2 lit. c.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: BZzp.271.30.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZzp.271.65.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń chłodniczych (klimatyzatory, osuszacze, nawilżacze, chłodnie) - Składnica w Lublińcu (42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 40).
Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzanie przeglądów konserwacyjnych i napraw urządzeń oraz wykonywanie związanych z tym obowiązków, w celu zapewnienia Zamawiającemu bezawaryjnej, ciągłej eksploatacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 21.08.2024 r. Zamawiający wysłał zaproszenie do negocjacji do Wykonawcy ZPHU MASTER Adam Nocoń, ul. Kochanowskiego 69, 42-700 Lubliniec, na podstawie art. 305 pkt 2 Pzp. Negocjacje miały dotyczyć zamówienia publicznego pn.: Usługi w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń chłodniczych (klimatyzatory, osuszacze, nawilżacze, chłodnie) w Składnicy w Lublińcu.W celu przystąpienia do negocjacji Wykonawca miał przesłać do dnia 29.08.2024 r. do godz. 10:00 za pomocą platformy zakupowej następujące dokumenty:
1. Propozycje negocjacyjne/formularz cenowy – załącznik nr 2;
2. Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3;
3. Wykaz osób – załącznik nr 4;
4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasobów – załącznik nr 5;
5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
– załącznik nr 6.
W dniu 29.08.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęły żadne z ww. dokumentów.
W związku z faktem, że zaproszony Wykonawca nie przystąpił do negocjacji we wskazanym
terminie Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na podstawie art. 255 pkt. 8) ustawy PZP.
Zgodnie z treścią przepisu art. 255 pkt 8) ustawy PZP: Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły
do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania urządzeń instalacji gazowych w budynkach UR
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji urządzeń grzewczych na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40 na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- ZP.U.LW.70.2024 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.