Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00467904/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi dozoru mienia - Zakład Drzewny Klenica, ul. Bolesława Chrobrego 76, 66 - 130 Bojadła”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 34 34
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 34 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
transport , usługi leśne, budowa dróg leśnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi dozoru mienia - Zakład Drzewny Klenica, ul. Bolesława Chrobrego 76, 66 - 130 Bojadła”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f8819c-7096-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis:
Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, palenia w piecach i sprzątania, która będzie świadczona w obiekcie Zakładu Drzewnego z siedzibą w Klenicy ul. Bolesława Chrobrego 76,
66 - 130 Bojadła.
Zapotrzebowanie:
Obsada dwuosobowa przez 24 godziny w dni robocze. W dni wolne od pracy obsada jednoosobowa przez 24 godziny oraz druga osoba w godz. 22:00 do 6:00. Planowa liczba godzin ochrony na obiekcie to ok. 15 760.
Dozorcy pełniący służbę we wszystkie dni muszą posiadać uprawnienia do obsługi kotłów wodnych do 100oC wraz z urządzeniami pomocniczymi na paliwa stałe (świadectwo kwalifikacyjne "E"):
a) 24 godziny na dobę dozorca musi palić w kotłowni zakładowej - w budynku kotłowni,
b) w okresie sezonu grzewczego od 1 listopada do 15 kwietnia przez 24 godziny na dobę dozorca musi palić w kotłowni umiejscowionej w budynku
administracyjnym.
Zakres prac:
I. Dozór mienia (ochrona obiektu)
1) zapewnienie ochrony mienia,
2) zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu,
3) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony,
4) zamontowaniu na terenie obiektu systemu elektronicznej kontroli dozorców (wartowników). Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w formie elektronicznej.
5) prowadzenie elektronicznej ewidencji wjazdów oraz wyjazdów pojazdów w tartaku w Klenicy – na sprzęcie wykonawcy.
II. Palenie w piecu umiejscowionym w kotłowni zakładowej w ZD Klenica:
1) Zapewnienie prawidłowej eksploatacji powierzonych urządzeń
2) Utrzymanie prawidłowych parametrów technicznych (temperatura, ciśnienie ITP.) Temperatura utrzymana zgodnie z raportem palenia, zadana temperatura potwierdzona przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego, (zgodnie z poleceniem osób funkcyjnych Zamawiającego (kierownik, zastępca kierownika, mistrz zmiany).
3) Utrzymanie czystości w pomieszczeniu kotłowni,
4) Czyszczenie pieca (usuwanie szlaki) na każdej zmianie,
5) Niewłaściwą jakość palia (trociny, zrzyny itp.) z dużą zawartością ziemi zgłaszać osobom upoważnionym,
6) Zgłaszanie wszelkich usterek właściwym służbom Zamawiającego, zgodnie z poleceniem osób funkcyjnych Zamawiającego (kierownik, zastępca kierownika, mistrz zmiany).
7) Czyszczenie płomieniówek wg potrzeb. W przypadku konieczności wykonania ww. czynności należy powiadomić bezpośredniego przełożonego wykonawcy. Czyszczenie wykonują dwie osoby.
III. Sprzątanie:
1) Sprzątanie pod legarami podawczymi zewnętrznymi Traka FTAA i węzła linii przetarcia Artigilo, tylko i wyłącznie podczas przerw w pracy tj. przerwy śniadaniowe, przerwy technologiczne w pracy maszyn,
2) Sprzątanie komór suszarni po ich rozładunku polegające na złożeniu legarów pod ściany i zmiecenie kory i innych pozostałości na polecenie osób upoważnionych,
3) Sprzątanie magazynów zewnętrznych zadaszonych w przypadku częściowego lub całkowitego opróżnienia lub polecenia osób upoważnionych,
4) Sprzątanie magazynów otwartych (plac), zgodnie z poleceniem osób funkcyjnych Zamawiającego (kierownik, Zastępca kierownika, mistrz zmiany).........
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i załącznikach doSWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawę prawna unieważnienia postępowania:Art. 256 ustawy Pzp , tj. „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione."
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający , mając na uwadze bardzo dynamicznie zmieniająca się sytuacje gospodarczą w kraju oraz biorąc pod uwagę względy logistyczne, podjął decyzję o zmianie formy ochrony na terenie Zakładu Drzewnego w Klenicy z ochrony fizycznej na formę monitoringu wizualnego i elektronicznego zabezpieczenia obiektów.
Zmiany powyższe prowadzą do konieczności istotnej modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia oraz ponownego oszacowania jego wartości. Wprowadzenie tak istotnych zmian w ramach niniejszego postepowania jest niemożliwe, a co za tym idzie uzasadnione jest unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Modernizacja podwórka przy ul. 30-go Stycznia 12 w Świebodzinie wraz z odwodnieniem
- Wytworzenie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie tablic rejestracyjnych
- "Dostawa olejów, smarów, płynów hydraulicznych oraz innych płynów eksploatacyjnych do pojazdów mechanicznych 2025"
- Poszerzenie poboczy w miejscowości Rozłogi od figurki w stronę nowego osiedla i od figurki do nr 26
- Budowa kolumbarium - etap III w m. Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej, realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.