eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia"Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części".



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 200

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-006

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e600a93f-346c-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00488158/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie infrastruktury drogowej w Nadleśnictwie Gdańsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386691

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie dróg gruntowych -profilowanie i zagęszczanie walcem wibracyjnym z miejscowym ścinaniem poboczy drogowych.
CZĘŚĆ 1 - obręb Chylonia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w Leśnictwach: Stara Piła, Cisowa, Rogulewo, Zwierzyniec.
W zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 wchodzi:
 Równanie, profilowanie, wałowanie wraz ze ścięciem poboczy dróg leśnych:
 mechaniczne równanie, profilowanie drogi leśnej poprzez ścięcie poboczy i środka nawierzchni, przemieszczenie materiału na nawierzchnię drogi, profilowanie spadków poprzecznych, spadki obustronne w zakresie minimalnym 3-4% a wskazanym 5-6% lub w przypadku konieczności wykonania spadku jednostronnego 2-3%;
 mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi leśnej walcem wibracyjnym;
 wykonanie rowków odwadniających;
 załadowanie nadmiaru ziemi na samochód samowyładowczy;
 odwiezienie na wskazany przez Zamawiającego odkład do 1 km lub rozplantowanie.
Należy zachować funkcjonalność dołów chłonnych oraz rowów, a w przypadku ich zasypania, należy je oczyścić. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja.
 mapka z zaznaczonymi drogami
 tabela z wykazem robót
 Przedmiar robót
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) -
 Przekrój utrzymania dróg

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 133610,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie dróg gruntowych -profilowanie i zagęszczanie walcem wibracyjnym z miejscowym ścinaniem poboczy drogowych.
CZĘŚĆ 2 - obręb Oliwa
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w Leśnictwach: Witomino, Sopot, Renuszewo, Matemblewo.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
 Równanie, profilowanie, wałowanie wraz ze ścięciem poboczy dróg leśnych:
 mechaniczne równanie, profilowanie drogi leśnej poprzez ścięcie poboczy i środka nawierzchni, przemieszczenie materiału na nawierzchnię drogi, profilowanie spadków poprzecznych, spadki obustronne w zakresie minimalnym 3-4% a wskazanym 5-6% lub w przypadku konieczności wykonania spadku jednostronnego 2-3%;
 mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi leśnej walcem wibracyjnym;
 wykonanie rowków odwadniających;
 załadowanie nadmiaru ziemi na samochód samowyładowczy;
 odwiezienie na wskazany przez Zamawiającego odkład do 1 km lub rozplantowanie.
Należy zachować funkcjonalność dołów chłonnych oraz rowów, a w przypadku ich zasypania, należy je oczyścić. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja.
 mapka z zaznaczonymi drogami
 tabela z wykazem robót
 Przedmiar robót
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) -
 Przekrój utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 101990,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie dróg gruntowych -profilowanie i zagęszczanie walcem wibracyjnym z miejscowym ścinaniem poboczy drogowych.
CZĘŚĆ 3 - obręb Gniewowo
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonannie utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w Leśnictwach: Biała, Marianowo, Wyspowo, Sopieszyno, Kamień.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
 Równanie, profilowanie, wałowanie wraz ze ścięciem poboczy dróg leśnych:
 mechaniczne równanie, profilowanie drogi leśnej poprzez ścięcie poboczy i środka nawierzchni, przemieszczenie materiału na nawierzchnię drogi, profilowanie spadków poprzecznych, spadki obustronne w zakresie minimalnym 3-4% a wskazanym 5-6% lub w przypadku konieczności wykonania spadku jednostronnego 2-3%;
 mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi leśnej walcem wibracyjnym;
 wykonanie rowków odwadniających;
 załadowanie nadmiaru ziemi na samochód samowyładowczy;
 odwiezienie na wskazany przez Zamawiającego odkład do 1 km lub rozplantowanie.
Należy zachować funkcjonalność dołów chłonnych oraz rowów, a w przypadku ich zasypania, należy je oczyścić. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja.
 mapka z zaznaczonymi drogami
 tabela z wykazem robót
 Przedmiar robót
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) -
 Przekrój utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 106194,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169036,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172632,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169036,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO SP. Z O.O.SP.K. ul. Rzemieślnicza 1 83-322 STĘŻYCA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 1

7.3.4) Miejscowość: STĘŻYCA

7.3.5) Kod pocztowy: 83-322

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169036,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129031,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134522,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134522,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Agnieszka Wojciech Formela sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882202440

7.3.3) Ulica: ul. Długa 45,

7.3.4) Miejscowość: Bożepole Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 84-214

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134522,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134350,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135779,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134350,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO SP. Z O.O. SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 1

7.3.4) Miejscowość: STĘŻYCA

7.3.5) Kod pocztowy: 83-322

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134350,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.