Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386691/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 200
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-006
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e600a93f-346c-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00488158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie infrastruktury drogowej w Nadleśnictwie Gdańsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie dróg gruntowych -profilowanie i zagęszczanie walcem wibracyjnym z miejscowym ścinaniem poboczy drogowych.CZĘŚĆ 1 - obręb Chylonia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w Leśnictwach: Stara Piła, Cisowa, Rogulewo, Zwierzyniec.
W zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 wchodzi:
Równanie, profilowanie, wałowanie wraz ze ścięciem poboczy dróg leśnych:
mechaniczne równanie, profilowanie drogi leśnej poprzez ścięcie poboczy i środka nawierzchni, przemieszczenie materiału na nawierzchnię drogi, profilowanie spadków poprzecznych, spadki obustronne w zakresie minimalnym 3-4% a wskazanym 5-6% lub w przypadku konieczności wykonania spadku jednostronnego 2-3%;
mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi leśnej walcem wibracyjnym;
wykonanie rowków odwadniających;
załadowanie nadmiaru ziemi na samochód samowyładowczy;
odwiezienie na wskazany przez Zamawiającego odkład do 1 km lub rozplantowanie.
Należy zachować funkcjonalność dołów chłonnych oraz rowów, a w przypadku ich zasypania, należy je oczyścić. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja.
mapka z zaznaczonymi drogami
tabela z wykazem robót
Przedmiar robót
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) -
Przekrój utrzymania dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 133610,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie dróg gruntowych -profilowanie i zagęszczanie walcem wibracyjnym z miejscowym ścinaniem poboczy drogowych.CZĘŚĆ 2 - obręb Oliwa
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w Leśnictwach: Witomino, Sopot, Renuszewo, Matemblewo.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
Równanie, profilowanie, wałowanie wraz ze ścięciem poboczy dróg leśnych:
mechaniczne równanie, profilowanie drogi leśnej poprzez ścięcie poboczy i środka nawierzchni, przemieszczenie materiału na nawierzchnię drogi, profilowanie spadków poprzecznych, spadki obustronne w zakresie minimalnym 3-4% a wskazanym 5-6% lub w przypadku konieczności wykonania spadku jednostronnego 2-3%;
mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi leśnej walcem wibracyjnym;
wykonanie rowków odwadniających;
załadowanie nadmiaru ziemi na samochód samowyładowczy;
odwiezienie na wskazany przez Zamawiającego odkład do 1 km lub rozplantowanie.
Należy zachować funkcjonalność dołów chłonnych oraz rowów, a w przypadku ich zasypania, należy je oczyścić. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja.
mapka z zaznaczonymi drogami
tabela z wykazem robót
Przedmiar robót
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) -
Przekrój utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 101990,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie dróg gruntowych -profilowanie i zagęszczanie walcem wibracyjnym z miejscowym ścinaniem poboczy drogowych.CZĘŚĆ 3 - obręb Gniewowo
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonannie utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w Leśnictwach: Biała, Marianowo, Wyspowo, Sopieszyno, Kamień.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
Równanie, profilowanie, wałowanie wraz ze ścięciem poboczy dróg leśnych:
mechaniczne równanie, profilowanie drogi leśnej poprzez ścięcie poboczy i środka nawierzchni, przemieszczenie materiału na nawierzchnię drogi, profilowanie spadków poprzecznych, spadki obustronne w zakresie minimalnym 3-4% a wskazanym 5-6% lub w przypadku konieczności wykonania spadku jednostronnego 2-3%;
mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi leśnej walcem wibracyjnym;
wykonanie rowków odwadniających;
załadowanie nadmiaru ziemi na samochód samowyładowczy;
odwiezienie na wskazany przez Zamawiającego odkład do 1 km lub rozplantowanie.
Należy zachować funkcjonalność dołów chłonnych oraz rowów, a w przypadku ich zasypania, należy je oczyścić. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja.
mapka z zaznaczonymi drogami
tabela z wykazem robót
Przedmiar robót
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) -
Przekrój utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 106194,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169036,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172632,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169036,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO SP. Z O.O.SP.K. ul. Rzemieślnicza 1 83-322 STĘŻYCA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 1
7.3.4) Miejscowość: STĘŻYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 83-322
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169036,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129031,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134522,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134522,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Agnieszka Wojciech Formela sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882202440
7.3.3) Ulica: ul. Długa 45,
7.3.4) Miejscowość: Bożepole Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 84-214
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134522,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134350,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135779,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134350,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 1
7.3.4) Miejscowość: STĘŻYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 83-322
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134350,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DO ELASTOGRAFII WĄTROBY
- Zakup sprzętu komputerowego i części komputerowych na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni
- Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z obiektów Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2025
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej terenu i obiektów Zamawiającego oraz zabezpieczenie imprez sportowych organizowanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usługi asysty technicznej, konserwacyjnej i opieki serwisowej w celu utrzymania sprawności i prawidłowego funkcjonowania Systemu Zarządzania Ruchem TRISTAR, oprogramowanie VTcenter.
- Zapewnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- Remont drogi powiatowej nr 4726W w gm. Mszczonów na odcinkach: 1) od km 0+018 do km 0+860 - o dł. 842mb, 2) od km 0+912 do km 2+887 - o dł. 1975 mb
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap II"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.