eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskul. Młodzieży Polskiej 3 i 7, Łowickiej 12B i 12C w Gdańsku - Remont oraz docieplenie budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ciepła w ramach projektu p.n. "STOP SMOG"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ul. Młodzieży Polskiej 3 i 7, Łowickiej 12B i 12C w Gdańsku - Remont oraz docieplenie budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ciepła w ramach projektu p.n. „STOP SMOG"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583201032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ul. Młodzieży Polskiej 3 i 7, Łowickiej 12B i 12C w Gdańsku - Remont oraz docieplenie budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ciepła w ramach projektu p.n. „STOP SMOG"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ebfd076-2dda-4c7f-80cf-aadde660b84a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Modernizacja energetyczna dla 4 budynków w ramach programu ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych (VIII paczka ELENA)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ebfd076-2dda-4c7f-80cf-aadde660b84a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w sposób określony w SWZ.
2.Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniona jest Joanna Rybicka, nr tel. 58 320 10 32.
4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.Szczegółowy sposób przygotowania oferty znajduje się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
4.Zalogowany Wykonawca używając przycisku „Wypełnij” widocznego pod „Formularzem ofertowym” zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”, zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt 6.
Uwaga!
Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w
programie Adobe Acrobat Reader DC.
6. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w
formacie PAdES typ wewnętrzny.
7.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
8. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
9.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., podmiotowych środków dowodowych przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia.
10.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
11.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
12.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z.
13. Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich formatach zostaną
uznane za złożone nieskutecznie.
14.Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskich Nieruchomościach SZB jest Pan Krzysztof Gliński, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl, telefon nr 606 748 693.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Remont oraz docieplenie budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ciepła przy ul. Młodzieży Polskiej 3 i 7, Łowickiej 12B i C w Gdańsku w ramach projektu p.n. „STOP SMOG – ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych”, Nr sprawy TZ.250.102.2024.JR, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”,
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
• posiada Pani/Pan:
- prawo dostępu do danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu ich wniesienia,
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych**,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.250.102.2024.JR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont oraz docieplenie budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ciepła przy ul. Młodzieży Polskiej 3 i 7 w Gdańsku w ramach projektu p.n. „STOP SMOG – ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych”.
2. Zakres robót obejmuje:
ul. Młodzieży Polskiej 3
a) Prace rozbiórkowe i demontaże:
- likwidację polepy oraz gruzu ze stropów na poddaszu,
- demontaż anten satelitarnych,
- demontaż kominków wentylacyjnych na dachu i elewacji,
- demontaż daszku nad wejściem, markizy,
- demontaż niektórych instalacji wewnętrznych,
- rozebranie istniejącej opaski wokół budynku,
- demontaż instalacji elektrycznej.
b) Roboty ogólnobudowlane:
- odkopanie ścian fundamentowych poniżej poziomu terenu,
- wykonanie nowej opaski żwirowej wokół budynku,
- osuszenie i odgrzybienie ścian fundamentowych poniżej poziomu terenu,
- wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych poniżej poziomu terenu,
- wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych,
- wymianę opaski wokół budynku na nowe – żwirowe,
- wymianę podestów wejściowych na nowe z kostki betonowej,
- uzupełnienie zaprawy w wiązaniu muru oraz ubytków cegieł w ścianach zewnętrznych,
- zszycie i naprawę spękań ścian zewnętrznych,
- naprawę lub wymianę drewnianych nadproży,
- docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz,
- renowację drewnianego wiatrołapu,
- wykonanie izolacji termicznej stropu poddasza,
- wzmocnienie części krokwi i jętek,
- wzmocnienie stropu poddasza,
- naprawę/wymianę zniszczonych elementów oraz impregnacja więźby dachowej,
- montaż papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia na istniejącą papę termozgrzewalną,
- wyczyszczenie przewodów kominowych,
- przemurowanie kominów, osadzenie kratek wentylacyjnych i czap betonowych,
- odtworzenie parapetów ceglanych,
- wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej,
- montaż nawiewników okiennych,
- wymianę parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,
- wymianę opierzeń, obróbek blacharskich i orynnowania,
- uzupełnienie ubytków w lokalach mieszkalnych powstałych wskutek wymiany instalacji oraz stolarki, drzwiowej i okiennej,
- malowanie ścian wewnętrznych.
c) Instalacje sanitarne:
- wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny,
- wymianę instalacji wody zimnej i c.w.u.
- wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej,
- wymianę instalacji wentylacji grawitacyjnej.
d) Instalacje elektryczne:
- montaż nowej instalacji elektrycznej,
- wykonanie nowej Rozdzielnicy Głównej,
- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej,
- wykonanie rozdzielnicy Mieszkaniowej,
- wykonanie instalacji wyrównawczej i uziemiającej,
- wykonanie instalacji niskoprądowej.
ul. Młodzieży Polskiej 7
a) Prace rozbiórkowe i demontażowe:
- demontaż elementów wtórnych na elewacji,
- rozebranie istniejącej opaski wokół budynku,
- demontaż instalacji elektrycznej,
- skucie tynków zewnętrznych.
b) Roboty ogólnobudowlane:
- wykonanie nowej opaski żwirowej wokół budynku,
- odkopanie ścian fundamentowych osuszenie i odgrzybienie ścian fundamentowych zewnętrznych poniżej poziomu terenu,
- wykonanie izolacji poziomej fundamentów poniżej poziomu terenu,
- wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych,
- uzupełnienie zaprawy w wiązaniu muru oraz ubytków cegieł w ścianach zewnętrznych,
- zszycie i naprawę spękań ścian zewnętrznych,
- wykonanie nowych tynków,
- malowanie elewacji,
- naprawę desek elewacyjnych budynku i wiatrołapów,
- wymianę bądź wzmocnienie słupów, mieczów, krokwi oraz płatwie więźby dachowej,
- docieplenie drewnianego stropu strychu wełną mineralną,
- uzupełnienie brakujących elementów więźby dachowej,
- wykonanie nowego przekrycia dachowego,
- wymianę części belek stropowych,
- wzmocnienie części belek stropowych,
- docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz,
- wykonanie nowej lub uzupełnienie starej podsufitki,
- wykonanie izolacji termicznej stropu poddasza,
- wyczyszczenie przewodów kominowych,
- przemurowanie kominów, osadzenie kratek wentylacyjnych i czap betonowych,
- wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej,
- montaż nawiewników okiennych,
- wymianę parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,
- wymianę opierzeni, obróbek blacharskich i orynnowania,
- uzupełnienie ubytków w lokalach mieszkalnych powstałych wskutek wymiany instalacji oraz stolarki drzwiowej i okiennej,
- malowanie ścian wewnętrznych,
- renowację drewnianego wiatrołapu,
- unieczynnienie pieców kaflowych.
c) Instalacje sanitarne
- wykonanie instalacji gazowej,
- wykonanie instalacji C.O.,
- wymianę instalacji wody zimnej i c.w.u.,
- wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej,
- wymianę instalacji wentylacji grawitacyjnej.
d) Instalacje elektryczne:
- montaż nowej instalacji elektrycznej,
- wykonanie nowej Rozdzielnicy Głównej,
- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej,
- wymianę Rozdzielnicy Mieszkaniowej,
- wykonanie instalacji wyrównawczej i uziemiającej,
- wykonanie instalacji niskoprądowej.
Wykonanie powykonawczego świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynków oraz odrębnie dla każdego lokalu.
Wykonanie powykonawczego audytu energetycznego budynków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia w dniach

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowalne w miesiącach

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont oraz docieplenie budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ciepła przy ul. Łowickiej 12B i C w Gdańsku w ramach projektu p.n. „STOP SMOG – ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych”.
2. Zakres robót obejmuje:
ul. Łowicka 12B
a) Prace rozbiórkowe i demontażowe:
- rozbiórkę wiaty wejściowej,
- odbicie luźnych tynków na cokole i ścianach zewnętrznych,
- rozbiórkę komina do połowy wysokości poddasza,
- demontaż pieców na paliwo stałem,
- demontaż podgrzewaczy C.W.U.,
- demontaż 50% ścianek działowych i 50% drzwi wewnętrznych na parterze i piętrze,
- demontaż na czas robót biegu schodowego pomiędzy parterem a piętrem,
- demontaż elementów instalacji elektrycznych związanych z wymienianymi przegrodami w budynku,
b) Roboty ogólnobudowlane:
- wykopy wzdłuż ścian zewnętrznych budynku,
- osuszenie ścian fundamentowych i strefy cokołowej,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany cokołowej i fundamentowej,
- wykonanie stopnia zewnętrznego przed wejściem do budynku,
- wykonanie nowej opaski betonowej wokół budynku,
- wykonanie fundamentu od strony zachodniej pod jednostkę zewnętrzną pompy ciepła,
- ocieplenie ścian zewnętrznych ze strefą cokołową,
- zszycie murów i wypełnienie spoinowanie cegieł w zakresie 30% ścian,
- ocieplenie skośnych połaci dachu,
- ocieplenie dachu przybudówki,
- wymianę pokrycia dachowego przybudówki,
- przemurowanie komina z montażem czapy kominowej stalowej i nasad kominowych,
- wykonanie wyłazu dachowego,
- wymianę pokrycia dachowego z montażem nowych łat i kontrłat,
- montaż ławki kominiarskiej,
- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,
- wymianę stolarki okiennej,
- wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- wymianę i montaż brakujących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- montaż daszku systemowego nad wejściem do budynku,
- wymianę posadzki na gruncie z izolacją przeciwwilgociową w pomieszczeniu piwnicy,
- wymianę posadzki na gruncie z izolacją przeciwwilgociową w niepodpiwniczonych pomieszczeniach parteru,
- wymianę drewnianego stropu nad piwnicą,
- wzmocnienie wewnętrznej ściany nośnej,
- częściową wymianę i całkowite wzmocnienie belek stropowych stropu nad parterem,
- wykonanie 100% nowych warstw wykończeniowych sufitów na poziomie parteru,
- częściową wymianę i całkowite wzmocnienie krokwi i jętek dachowych,
- wykonanie obicia połaci dachowych i sufitu na piętrze od wewnątrz płytą GK,
- zabezpieczenie środkiem biobójczym i ppoż elementów drewnianych więźby dachowej oraz belek stropowych stropów nad piwnicą i parterem,
- zamurowanie wskazanych wlotów do pionów kominowych,
- osuszenie zawilgoconych ścian wewnętrznych,
- zabezpieczenie wskazanych pionów kominowych murowanych folią aluminiową od wewnątrz,
- wykonanie wentylacji poprzez podłączenie do pionów kominowych,
- wymianę biegu schodowego prowadzącego do piwnicy,
- oczyszczenie, malowanie i ponowny montaż biegu schodowego z parteru na piętro,
- odtworzenie zabudowy schodów ścianek szkieletowych z płyt GK,
- odtworzenie zdemontowanych ścianek działowych z wykonaniem warstw wykończeniowych,
- wykonanie warstw wykończeniowych posadzek
- odtworzenie zdemontowanej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- malowanie ścian i sufitów,
c) Instalacje sanitarne:
- montaż pompy ciepła,
- wymianę instalacji C.W.U. oraz wody zimnej,
- wykonanie instalacji C.O.,
- montaż wywiewek kanalizacyjnych,
- biały montaż,
- wymianę zlewozmywaków,
d) Instalacje elektryczne:
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie instalacji ochrony przeciwpożarowej, przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej,
- wykonanie zasilania tablicy pompy ciepła,
- wykonanie zasilania pompy ciepła,
- odtworzenie zdemontowanych elementów instalacji elektrycznych,
ul. Łowicka 12C
a) Prace rozbiórkowe i demontażowe:
- rozbiórkę wiaty wejściowej,
- odbicie luźnych tynków na cokole i ścianach zewnętrznych,
- rozbiórkę komina do połowy wysokości poddasza,
- demontaż pieców na paliwo stałem,
- demontaż podgrzewaczy C.W.U.,
- demontaż 50% ścianek działowych i 50% drzwi wewnętrznych na parterze i piętrze,
- demontaż na czas robót biegu schodowego pomiędzy parterem a piętrem,
- demontaż elementów instalacji elektrycznych związanych z wymienianymi przegrodami w budynku,
b) Roboty ogólnobudowlane:
- wykopy wzdłuż ścian zewnętrznych budynku,
- osuszenie ścian fundamentowych i strefy cokołowej,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany cokołowej i fundamentowej,
- wykonanie stopnia zewnętrznego przed wejściem do budynku,
- wykonanie nowej opaski betonowej wokół budynku,
- wykonanie fundamentu od strony zachodniej pod jednostkę zewnętrzną pompy ciepła,
- ocieplenie ścian zewnętrznych ze strefą cokołową,
- zszycie murów i wypełnienie spoinowanie cegieł w zakresie 30% ścian,
- ocieplenie skośnych połaci dachu,
- przemurowanie komina z montażem czapy kominowej stalowej i nasad kominowych,
- wykonanie wyłazu dachowego,
- wymianę pokrycia dachowego z montażem nowych łat i kontrłat,
- montaż ławki kominiarskiej,
- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,
- wymianę stolarki okiennej,
- wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- wymianę i montaż brakujących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- montaż daszku systemowego nad wejściem do budynku,
- wymianę posadzki na gruncie z izolacją przeciwwilgociową w pomieszczeniu piwnicy,
- wymianę posadzki na gruncie z izolacją przeciwwilgociową w niepodpiwniczonych pomieszczeniach parteru,
- wymianę drewnianego stropu nad piwnicą,
- wzmocnienie wewnętrznej ściany nośnej,
- częściową wymianę i całkowite wzmocnienie belek stropowych stropu nad parterem,
- wykonanie 100% nowych warstw wykończeniowych sufitów na poziomie parteru,
- częściową wymianę i całkowite wzmocnienie krokwi i jętek dachowych,
- wykonanie obicia połaci dachowych i sufitu na piętrze od wewnątrz płytą GK,
- zabezpieczenie środkiem biobójczym i ppoż elementów drewnianych więźby dachowej oraz belek stropowych stropów nad piwnicą i parterem,
- zamurowanie wskazanego wlotu do pionu kominowego,
- osuszenie zawilgoconych ścian wewnętrznych,
- zabezpieczenie wskazanych pionów kominowych murowanych folią aluminiową od wewnątrz,
- wykonanie wentylacji poprzez podłączenie do pionów kominowych,
- montaż rekuperatorów ściennych dla wskazanych pomieszczeń na parterze,
- wykonanie nowego przewodu wentylacyjnego wywiewnego dla wskazanego pomieszczenia na piętrze,
- montaż elementów umożliwiających nawiew świeżego powietrza dla wskazanego pomieszczenia na piętrze,
- wymianę biegu schodowego prowadzącego do piwnicy,
- oczyszczenie, malowanie i ponowny montaż biegu schodowego z parteru na piętro,
- odtworzenie zabudowy schodów ścianek szkieletowych z płyt GK,
- odtworzenie zdemontowanych ścianek działowych z wykonaniem warstw wykończeniowych,
- odtworzenie zdemontowanej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie warstw wykończeniowych posadzek
- malowanie ścian i sufitów,
c) Instalacje sanitarne:
- montaż pompy ciepła
- wymianę instalacji C.W.U. oraz wody zimnej,
- wykonanie instalacji C.O.,
- montaż wywiewek kanalizacyjnych,
- biały montaż,
- wymianę zlewozmywaków,
d) Instalacje elektryczne:
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie instalacji ochrony przeciwpożarowej, przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej,
- wykonanie zasilania tablicy pompy ciepła,
- wykonanie zasilania pompy ciepła,
- odtworzenie zdemontowanych elementów instalacji elektrycznych,
Wykonanie powykonawczego świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynków oraz odrębnie dla każdego lokalu.
Wykonanie powykonawczego audytu energetycznego budynków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia w dniach

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowalne w miesiącach

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej, jeżeli:
I. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonali :
a) w przypadku składania oferty na Zadanie (Część) 1 minimum 2 roboty budowlane polegające na termomodernizacji i remoncie obiektów budowlanych objętych ochroną Konserwatora Zabytków, tj. znajdujących się co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków każda z nich obejmująca roboty w zakresie: robót ogólnobudowlanych, dociepleniowych, izolacyjnych, dekarskich oraz roboty w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych o wartości minimum 400 000,00 zł brutto, każda z tych dwóch robót,
b) w przypadku składania oferty na Zadanie (Część) 2 minimum 2 roboty budowlane polegające na termomodernizacji i remoncie obiektów budowlanych, każda z nich obejmująca roboty w zakresie: robót ogólnobudowlanych, dociepleniowych, izolacyjnych, dekarskich oraz roboty w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych o wartości minimum 600 000,00 zł brutto każda z tych dwóch robót,
II. skierują do realizacji zamówienia minimum:
a) 1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) 1 osobę (kierownika robót) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
c) 1 osobę (kierownika robót) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych (w zakresie doświadczenia i osób) innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Szczegóły opisano w pkt. 23 SWZ "WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy.
2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o ile występuje.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Złożyć podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2. Złożyć podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Zestawienie kosztorysów, które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
3. Złożyć podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
4. Wykonawca, który powierzył części zamówienia podwykonawcom podaje w złożonej ofercie:
a) nazwy podwykonawców, którym powierza części zamówienia, jeżeli są znani oraz nazwy tych części,
b) nazwy podmiotów udostępniających zasoby, na których zasoby się powołuje oraz nazwy tych części.
5. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
6. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 18 ppkt. 2-4 SWZ.
7. Złożyć, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 7, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

I. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 33 000,00 zł.
• Zadanie 1 – 13 000,00 zł.
• Zadanie 2 – 20 000,00 zł.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
II. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.09.2024 r. o godz. 12:00
Wadium musi obejmować okres związania ofertą do dnia 22.10.2024 r.
III. Wadium może być wnoszone w formie:
1) pieniądza przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA nr konta: 71 1240 1268 1111 0010 5035 8604,
2) gwarancji bankowych,
3) gwarancji ubezpieczeniowych,
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
IV. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia winno być złożone w oryginale, w formie lub postaci elektronicznej (dotyczy pkt 2-4) .
V. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2- 4, musi wskazywać jako beneficjenta Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy.
VI. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2-4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. PEŁNOMOCNICTWO
a) Pełnomocnictwo upoważniające do działania w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia należy złożyć razem z ofertą.
b) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego,
2. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają Wykonawcy w zakresie, w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia wskazane powyżej składane są przez osoby upoważnione do reprezentowania każdego wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w paragrafie 15 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiający wybierze oferty do negocjacji, które przedstawiać będą najkorzystniejszy bilans ceny oraz innych kryteriów określonych w SWZ.
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru ofert do negocjacji zastosowane będą przepisy od art. 248 do art. 251 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.