Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00438927/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu rekreacyjnego i wykonania oświetlenia mini boiska przy ul. Owocowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768474159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23d0ccab-67fc-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu rekreacyjnego i wykonania oświetlenia mini boiska przy ul. Owocowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23d0ccab-67fc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054888/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Aktywne Osiedle Owocowe - PBO 2023 (Street Workout, Ping-pong, oświetlenie, nawierzchnie)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.57.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147321,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa placu rekreacyjnego i wykonania oświetlenia mini boiska przy ul. Owocowej”, ramach zadania budżetowego pn.: „Aktywne Osiedle Owocowe – PBO 2023 – PBO 2023”.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenie do street workoutu i dwa stoły do ping-ponga, wykonania pod urządzeniami nawierzchni bezpiecznej z płyt poliuretanowych SBR i dojścia do obiektu utwardzonego kostką betonową oraz montaż oświetlenia istniejącego mini boiska, na dz. nr 870/2 obręb 4 miasta Polkowice.
2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach inwestycji stanowiących integralną część niniejszej postępowania, które składają się z:
a) specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) z uwzględnieniem rozstrzygnięć, zmian i wyjaśnień wynikających z odpowiedzi udzielanych przez Zamawiającego na pytania oferentów w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1,
b) opisów pozycji przedmiarów robót,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
d) dokumentacji projektowej pn.: „Budowa placu rekreacyjnego wraz z rozbudową sieci elektroenergetycznej oświetleniowej i przebudową drogi przy ul. Owocowej w Polkowicach” opracowanej przez „SLZ Pracownia Projektowa”.
e) w przypadku, w którym rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania oferentów odpowiedzi nie zostały wprowadzone do dokumentów inwestycji wskazanych w lit. a) - d) są one wiążące dla Wykonawcy do stosowania.
3) Dokumenty wymienione w ust. 2) stanowią podstawę realizacji robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy.
4) Wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentach inwestycji, a podczas realizacji obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
a) rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania oferentów odpowiedzi mają nadrzędne znaczenie w odniesieniu do pierwotnych zapisów dokumentów inwestycji
b) dokumentacja projektowa,
c) opisy pozycji przedmiaru robót,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
5) Wykonawca oświadcza, że na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2) niniejszego punktu posiadł wszelkie informację niezbędne do podpisania umowy dla niniejszego zamówienia z niezmiennym wynagrodzeniem ryczałtowym.
6) Wszystkie roboty będące przedmiotem niniejszej zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach.
7) W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowano z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
2. Dodatkowe wymogi dotyczące wykonania zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, nowych i w pierwszym gatunku jakościowym.
2) Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
3) Za dopuszczone do stosowania w realizacji przedmiotu umowy przyjmuje się wyroby (materiały urządzenia), które zgodnie z odrębnymi przepisami oznakowano znakiem CE. W przypadku wyrobu nie posiadającego oznakowania CE dopuszczony do realizacji zamówienia będzie:
a) wyrób wyprodukowany na terytorium Polski w zgodzie z istniejącą Polską Normą, dla którego wyrobu osobno Wykonawca/producent załączył deklarację właściwości użytkowych lub:
- w przypadku braku Polskiej Normy to wyprodukowany w zgodzie z uzyskaną aprobatą techniczną, a Wykonawca/producent załączył deklarację zgodności z tą aprobatą,
- posiada znak budowlany świadczący o zgodności z Polską Normą wyrobu albo aprobatą techniczną, a Wykonawca/producent załączył odpowiednią informację o wyrobie,
a) wyrób wyprodukowany poza terytorium Polski, na który udzielono mu aprobaty technicznej, a Wykonawca/producent załączył do wyrobu deklarację właściwości użytkowych,
4) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń/wyrobów/materiałów o innych wymiarach do tych wskazanych w dokumentacji zamówienia pod warunkiem że spełniają one wymagania określone w ust. 1 – 3 oraz:
a) zapewniają taką samą przydatność eksploatacyjną polegającą na zapewnieniu tych samych funkcji użytkowych oraz
b) ich wymiary nie będą mniejsze lub większe niż 5 % od tych wartości określonych w dokumentach inwestycji.
5) Zamieszczone w dokumentacji inwestycji zdjęcia stanowią charakter poglądowy, wzory konstrukcji.
6) W przypadku gdy w dokumentacji pojawiają się nazwy własne ich charakter jest przykładowym, wzorem konstrukcji. Zamawiający nie wymaga stosowania produktów o wskazanych nazwach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181117,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181117,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Free Kids S.C. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021208968
7.3.3) Ulica: Trzęsowice 32
7.3.4) Miejscowość: Zawonia
7.3.5) Kod pocztowy: 55-106
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FREEKIDS S.C. GĄSIOREK ARTUR, ANDRUSZEWSKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
FREEKIDS S.C. GĄSIOREK ARTUR, ANDRUSZEWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181117,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin realizacji zamówienia wynosi: do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
2. Za termin zakończenia wykonywania robót przyjmuje się datę złożenia przez Wykonawcę pisemnego zgłoszenia w siedzibie Zamawiającego o zakończeniu robót.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- "Dostawa koagulantów na Oczyszczalnię Ścieków w Polkowicach."
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Jaśminowej w Polkowicach
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Misia Uszatka w Polkowicach na rok 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach "- Część I, II, IV
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Remont fontanny zlokalizowanej na Placu Wileńskim w Drezdenku
- Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy (program BBO)
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Wyszków.
- Dostawa i montaż tymczasowej hali magazynowej na odpady komunalne w tym bioodpady
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.