eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceBudowa placu rekreacyjnego i wykonania oświetlenia mini boiska przy ul. Owocowej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu rekreacyjnego i wykonania oświetlenia mini boiska przy ul. Owocowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23d0ccab-67fc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu rekreacyjnego i wykonania oświetlenia mini boiska przy ul. Owocowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23d0ccab-67fc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054888/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Aktywne Osiedle Owocowe - PBO 2023 (Street Workout, Ping-pong, oświetlenie, nawierzchnie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438927

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.57.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147321,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa placu rekreacyjnego i wykonania oświetlenia mini boiska przy ul. Owocowej”, ramach zadania budżetowego pn.: „Aktywne Osiedle Owocowe – PBO 2023 – PBO 2023”.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenie do street workoutu i dwa stoły do ping-ponga, wykonania pod urządzeniami nawierzchni bezpiecznej z płyt poliuretanowych SBR i dojścia do obiektu utwardzonego kostką betonową oraz montaż oświetlenia istniejącego mini boiska, na dz. nr 870/2 obręb 4 miasta Polkowice.
2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach inwestycji stanowiących integralną część niniejszej postępowania, które składają się z:
a) specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) z uwzględnieniem rozstrzygnięć, zmian i wyjaśnień wynikających z odpowiedzi udzielanych przez Zamawiającego na pytania oferentów w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1,
b) opisów pozycji przedmiarów robót,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
d) dokumentacji projektowej pn.: „Budowa placu rekreacyjnego wraz z rozbudową sieci elektroenergetycznej oświetleniowej i przebudową drogi przy ul. Owocowej w Polkowicach” opracowanej przez „SLZ Pracownia Projektowa”.
e) w przypadku, w którym rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania oferentów odpowiedzi nie zostały wprowadzone do dokumentów inwestycji wskazanych w lit. a) - d) są one wiążące dla Wykonawcy do stosowania.
3) Dokumenty wymienione w ust. 2) stanowią podstawę realizacji robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy.
4) Wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentach inwestycji, a podczas realizacji obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
a) rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania oferentów odpowiedzi mają nadrzędne znaczenie w odniesieniu do pierwotnych zapisów dokumentów inwestycji
b) dokumentacja projektowa,
c) opisy pozycji przedmiaru robót,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
5) Wykonawca oświadcza, że na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2) niniejszego punktu posiadł wszelkie informację niezbędne do podpisania umowy dla niniejszego zamówienia z niezmiennym wynagrodzeniem ryczałtowym.
6) Wszystkie roboty będące przedmiotem niniejszej zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach.
7) W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowano z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
2. Dodatkowe wymogi dotyczące wykonania zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, nowych i w pierwszym gatunku jakościowym.
2) Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
3) Za dopuszczone do stosowania w realizacji przedmiotu umowy przyjmuje się wyroby (materiały urządzenia), które zgodnie z odrębnymi przepisami oznakowano znakiem CE. W przypadku wyrobu nie posiadającego oznakowania CE dopuszczony do realizacji zamówienia będzie:
a) wyrób wyprodukowany na terytorium Polski w zgodzie z istniejącą Polską Normą, dla którego wyrobu osobno Wykonawca/producent załączył deklarację właściwości użytkowych lub:
- w przypadku braku Polskiej Normy to wyprodukowany w zgodzie z uzyskaną aprobatą techniczną, a Wykonawca/producent załączył deklarację zgodności z tą aprobatą,
- posiada znak budowlany świadczący o zgodności z Polską Normą wyrobu albo aprobatą techniczną, a Wykonawca/producent załączył odpowiednią informację o wyrobie,

a) wyrób wyprodukowany poza terytorium Polski, na który udzielono mu aprobaty technicznej, a Wykonawca/producent załączył do wyrobu deklarację właściwości użytkowych,
4) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń/wyrobów/materiałów o innych wymiarach do tych wskazanych w dokumentacji zamówienia pod warunkiem że spełniają one wymagania określone w ust. 1 – 3 oraz:
a) zapewniają taką samą przydatność eksploatacyjną polegającą na zapewnieniu tych samych funkcji użytkowych oraz
b) ich wymiary nie będą mniejsze lub większe niż 5 % od tych wartości określonych w dokumentach inwestycji.
5) Zamieszczone w dokumentacji inwestycji zdjęcia stanowią charakter poglądowy, wzory konstrukcji.
6) W przypadku gdy w dokumentacji pojawiają się nazwy własne ich charakter jest przykładowym, wzorem konstrukcji. Zamawiający nie wymaga stosowania produktów o wskazanych nazwach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181117,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181117,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Free Kids S.C. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021208968

7.3.3) Ulica: Trzęsowice 32

7.3.4) Miejscowość: Zawonia

7.3.5) Kod pocztowy: 55-106

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181117,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia wynosi: do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
2. Za termin zakończenia wykonywania robót przyjmuje się datę złożenia przez Wykonawcę pisemnego zgłoszenia w siedzibie Zamawiającego o zakończeniu robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.