Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00439139/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890724480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 12
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 6622920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sdps.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaee8b21-64c8-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033226/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439139/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.200.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373983,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego przeznaczonego do prac komunalnych, spełniającego wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy - Prawo o ruchu drogowym. Rok produkcji 2022.
Podstawowe parametry ciągnika:
- moc ciągnika min.115 KM
- skrzynia biegów minimalnie 17 biegów, 4 biegi pod obciążeniem
- oś przednia amortyzowana,
- WOM 540/540E/1000,
- złącze powrotu niskociśnieniowego,
- sterowanie TUZ i WOM na błotniku,
- siłowniki TUZ 2x90 mm,
- pompa hydrauliczna min 108 l/min,
- 4 pary zaworów hydrauliki zewnętrznej,
- przedni TUZ zintegrowany + wyjście hydrauliczne i elektryczne,
- hamulce 2 obwodowe i jednoobwodowe,
- zaczep automatyczny + dolna belka zaczepowa,
- koła 480/65R28 – 600/65R38,
- komplet kul i łączników
- przednie błotniki, skrętne
- automatyczny WOM,
- zarządzanie obrotami silnika,
- 8 lamp LED,
- 2 lampy błyskowe,
- fotel operatora amortyzowany pneumatycznie,
- lusterka sterowane mechanicznie,
- klimatyzacja,
- fotel pasażera,
- kabina amortyzowana,
- radio
Ciągnik musi współpracować z urządzeniami Zamawiającego (wysięgnik Samasz KWT 650E, pług Pronar PU 3300, kosiarka Samasz KBRP 200, solarko-posypywarka SOLKA) wykorzystując napęd hydrauliczny.
Dostawa ciągnika do siedziby Zamawiającego w Jaworzynie Śląskiej. W cenę należy wliczyć przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi ciągnika ( 3 osoby).
Okres gwarancji minimum 12 miesięcy od daty sprzedaży.
Wykonawca musi zapewnić autoryzowany przez producenta ciągnika serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny na obsługę i naprawę przedmiotu dostawy, a także dostawę części i materiałów ekploatacyjnych. Siedziba autoryzowanego serwisu producenta nie może znajdować się w odległości większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.
W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni:
- czas dokonania naprawy : max. 10 dni roboczych od momentu przyjęcia ciągnika do serwisu,
- usunięcie usterki lub awarii na koszt serwisu, łącznie z ew. transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468630,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL S.J. A.Plecetty I.Plecety
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6950002666
7.3.3) Ulica: Jaworzyńska 261
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGROHANDEL" SPÓŁKA JAWNA A.PLECETY, I.PLECETY
jakie przetargi wygrała firma
"AGROHANDEL" SPÓŁKA JAWNA A.PLECETY, I.PLECETY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI JAWORZYNA ŚLĄSKA
więcej: przetargi JAWORZYNA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem - WUKO do ciśnieniowego czyszczenia kanałów i sieci kanalizacyjnych
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z przyczepą, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu"
- Zakup maszyn i urządzeń w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie ogrodnictwa
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu.
- " DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO " - II postępowanie
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.