Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00480040/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00488535/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-10
- 2022/BZP 00497981/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-15
- 2023/BZP 00026412/01 - Wynik z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług ochrony osób, mienia oraz dozoru dla Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340875212
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Władysława Łokietka 5
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@centrumnowoczesnosci.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrumnowo.kei.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484620
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00480040
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony obok możliwości ujętych w art. 455 PZP przewidują możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, właściwej dla usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia brutto w ramach zawartej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT;
2) zmiany godzin pracy CNMW skutkujących koniecznością zwiększenia lub zmiejszenia liczby godzin faktycznego wykonywania usługi stanowiącej przedmiot niniejszej umowy, a także miejsc/budynków, w których wymagane jest zorganizowanie stanowiska ochrony.
W takich przypadkach wynagrodzenie wykonawcy zostanie zwiększone/zmiejszone w kwocie z zastosowaniem stawki za jedną godzinę świadczenia usługi i rozmiarem zwiększenia/zmiejszenia liczby godzin, ustalonej w oparciu o pierwotną wartość wynagrodzenia wynikającą z § 1 ust. 3
2. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
1. Strony obok możliwości ujętych w art. 455 PZP przewidują możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, właściwej dla usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia brutto w ramach zawartej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT;
2) zmiany godzin pracy CNMW skutkujących koniecznością zwiększenia lub zmiejszenia liczby godzin faktycznego wykonywania usługi stanowiącej przedmiot niniejszej umowy, a także miejsc/budynków, w których wymagane jest zorganizowanie stanowiska ochrony.
W takich przypadkach wynagrodzenie wykonawcy zostanie zwiększone/zmiejszone w kwocie z zastosowaniem stawki za jedną godzinę świadczenia usługi i rozmiarem zwiększenia/zmiejszenia liczby godzin, ustalonej w oparciu o pierwotną wartość wynagrodzenia wynikającą z § 1 ust. 3
2. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
Zamawiający dodatkowo we wzorze umowy dodał zapisy odnośnie waloryzacji wynagrodzenia na zasadach tam opisanych.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
- Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej, usunięcie ubytków i regulacja studzienek
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.