Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00400720/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu do budynków Międzygminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272157009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Towarowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@mtbstg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mtbstg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu do budynków Międzygminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9995e656-4f71-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400720/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/2022/MTBS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.), obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu do obiektów wymienionych w załączniku nr 4 do SWZ (formularz opis przedmiotu zamówienia). Obecnym Wykonawcą jest PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o., a umowa obowiązuje do 31.12.2022r.
2. Szacunkowa ilość paliwa gazowego w okresie dostawy, czyli 12 miesięcy: 01.01.2023r. – 31.12.2023r., wynosi 1.191.360 kWh, w następujących taryfach:
W-3.6 – 404.300 kWh
W-4 – 126.000 kWh
W-5.1 – 661.060 kWh
3. Podana szacunkowa ilość zamawianego paliwa gazowego jest wielkością prognozowaną, którą należy wycenić w ofercie cenowej. Przewidywane zużycie paliwa gazowego ma charakter szacunkowy oraz służy wyłącznie do porównania ofert. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości paliwa gazowego. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość paliwa gazowego wg cen określonych w dokumentacji postępowania.
4. Rozliczenia za paliwo gazowe odbywać się będą za faktyczne zużycie na podstawie odczytów wskazań istniejącego układu pomiarowo-rozliczeniowego, po upływie okresu rozliczeniowego stosowanego przez Operatora Systemu Dystrybucji.
5. Zamawiający stawia wymagania dotyczące wystawianych faktur:
1) w danym okresie rozliczeniowym Zamawiający otrzyma jedną fakturę obejmującą sumaryczne zużycie oraz sumaryczną należność za punkty poboru paliwa, których dotyczy, ze wskazaniem kwoty netto, VAT, brutto;
2) w ramach wskazanej wyżej faktury Zamawiający wymaga rozliczenia szczegółowego w rozbiciu na poszczególne punkty poboru, których ona dotyczy ze wskazaniem zużycia oraz należności netto, VAT, brutto dla każdego punktu poboru.
6. Zamawiający ma prawo do zmiany ilości (zmniejszenia, zwiększenia) zakupionego paliwa gazowego (związanej m.in. ze zmianą ilości punktów poboru paliwa gazowego). Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zmniejszenie oraz zwiększenie wolumenu paliwa gazowego oraz ilości obiektów wymienionych w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ. Zmiana wielkości wolumenu paliwa gazowego oraz liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 10% wolumenu paliwa gazowego oraz ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 4 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w niniejszym postępowaniu ceny paliwa. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą ilość paliwa gazowego niż prognozowana ilość, wskazana powyżej oraz załącznikach do SWZ.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający m.in. adresy punktów poboru, grupy taryfowe, znajduje się w załączniku nr 4 (opis przedmiotu zamówienia) do niniejszej SWZ.
9. Zamawiający obecnie umowę kompleksową na czas oznaczony która obejmuje punkty poboru wg załącznika nr 4 do SWZ, która zawarta jest do 31.12.2022r. Po rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie niezbędne informacje niezbędne do procedury zmiany sprzedawcy oraz stosowne pełnomocnictwo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09123000-7 - Gaz ziemny
65210000-8 - Przesył gazu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345579,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345579,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345579,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345579,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usług w formie terapii integracji sensorycznej dla dzieci
- Świadczenie usługi ochrony mienia oraz zapewnienie wizyjnego systemu kontroli na terenie nieruchomości po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym przy ulicy Bytomskiej 3a, 3b w Tarnowskich Górach.
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Szczucin i innych jednostek
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY GMINY KIETRZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego typ E(GZ-50) dla obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Rytwiany
więcej: Paliwa gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.