eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaUsługa cateringowa i gastronomiczna dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie na potrzeby konferencji konsorcjum COLOURS w dniach 13-14.11.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa i gastronomiczna dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie na potrzeby konferencji konsorcjum COLOURS w dniach 13-14.11.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa i gastronomiczna dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie na potrzeby konferencji konsorcjum COLOURS w dniach 13-14.11.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb9ec2c-6e60-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053651/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.41 Usługa gastronomiczna (cateringowa) w dniach 13-14.11.2023 r. dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie

1.3.42 Usługa gastronomiczna w dniu 13.11.2023 r. dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Erasmus+ nr 2022-1-PL01-KA131-HED-000066175, kat. OS – Organisational Support.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.83.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32195,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie numer 1: Usługa cateringowa polegająca na zapewnieniu przerw kawowych i obiadów wraz z obsługą kelnerską w budynku Zamawiającego. Miejscem realizacji zamówienia w zakresie zadania numer 1, będzie budynek Zamawiającego – tj. budynek Uniwersytetu Jana Długosza przy ul. Waszyngtona 4/8, Częstochowa.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) 2 przerwy kawowe wraz z obsługą kelnerską w ciągu dwóch dni (13.11.2023 r. i 14.11.2023 r.) łącznie dla minimum 140 osób a maksymalnie dla 180 osób w ten sposób, iż:
• w dniu 13.11.2023 roku – 1 przerwa kawowa dla minimum 80 osób i maksimum 100 osób w godzinach 11.00 – 11.30,
• w dniu 14.11.2023 roku – 1 przerwa kawowa dla minimum 60 osób i maksimum 80 osób w godzinach 11.00 – 11.30;
b) obiad w postaci bufetu wraz z obsługą kelnerską w dniu 13.11.2023 roku dla minimum 80 osób a maksymalnie dla 100 osób w formie bufetu w godzinach 13.00 – 14.00
c) obiad w dniu 14.11.2023 roku dla minimum 40 osób a maksymalnie dla 60 osób w formie dania na wynos (lunchbox) wydawanego w godzinach 12.00 – 13.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania numer 1, zawarty został w załączniku numer 3 (Specyfikacja techniczna).
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Usługa gastronomiczna polegająca na zapewnieniu uroczystej kolacji wraz z obsługą kelnerską w lokalu Wykonawcy.
Miejscem realizacji zamówienia będzie lokal Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby miejsce świadczenia usługi w zakresie zadania zlokalizowane było w odległości nie większej niż 0,5 km od budynku Ratusza Miejskiego w Częstochowie położonego przy ulicy Alei Najświętszej Maryi Panny 45A w Częstochowie. Wyliczenie odległości zostanie ustalone przy użyciu funkcjonalność „wyznacz trasę-pieszo” w aplikacji Google Maps dostępnej na stronie internetowej: www.google.pl/maps.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Uroczystą kolację wraz z obsługą kelnerską w dniu 13 listopada 2023 roku dla minimum 50 osób a maksymalnie dla 70 osób, w godzinach 19:00 – 24:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania numer 2, zawarty został w załączniku numer 3 (Specyfikacja techniczna).
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Złote Arkady" Marzanna Przerada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731012397

7.3.3) Ulica: T. Boya-Żeleńskiego

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-13 do 2023-11-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10038,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10038,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10038,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Radecki Restauracja TORRA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490104584

7.3.3) Ulica: Racławicka

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10038,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-13 do 2023-11-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.