Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, wydawanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych podopiecznym MOPS w Bolesławcu w 2023 roku w wyznaczonych placówkach oświatowych na terenie Gminy Miejskiej Bolesławiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003273141
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cicha 7
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 6457823
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.boleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.boleslawiec.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, wydawanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych podopiecznym MOPS w Bolesławcu w 2023 roku w wyznaczonych placówkach oświatowych na terenie Gminy Miejskiej Bolesławiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86e8b7a4-6fe7-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040931/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przygotowanie i wydawanie obiadów dwudaniowych podopiecznym MOPS w Bolesławcu w 2023 roku w wyznaczonych placówkach oświatowych na terenie Gminy Miejskiej Bolesławiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnieniem zastosowania szczególnego, niekonkurencyjnego trybu zamówienia publicznego jest zaistnienie okoliczności określonych w art. 214 ust. 1 pkt 1 ppkt a) ustawy Pzp, tj. w/w usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zamawiający powołuje się na fakt posiadania przez danego Wykonawcę wyłącznego prawa do prowadzenia danej stołówki szkolnej, a szkoła jest związana umową dzierżawy z Wykonawcą na jej prowadzenie. Do szkoły uczęszczają dzieci zakwalifikowane do korzystania z posiłków szkolnych, finansowanych przez MOPS w Bolesławcu. Z powodu specyficznego charakteru dożywiania osób dorosłych będących podopiecznymi MOPS , do korzystania ze stołówek szkolnych kwalifikowani są również dorośli. Z przyczyn prawnych (umowy dzierżawy), finansowych i organizacyjnych nie jest możliwe świadczenie usług przygotowania posiłków w kuchni oraz wydawania posiłków w danej stołówce szkolnej przez innego wykonawcę.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i wydawanie obiadów dwudaniowych podopiecznym MOPS w Bolesławcu w 2023 roku w wyznaczonych placówkach oświatowych na terenie Gminy Miejskiej Bolesławiec. Przygotowywanie i wydawanie zestawów obiadowych dla dzieci (ok. 7 400 zestawów) i osób dorosłych (ok. 15 600 zestawów) w stołówkach znajdujących się w następujących szkołach: Szkoła Podstawowa nr 1, Szkoła Podstawowa nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 4 – oddz. przy ul. Brody i oddz. przy ul. Bielskiej, II Liceum Ogólnokształcące - objętych pomocą społeczną na podstawie indywidualnych decyzji, w przeciętnej ilości w jednym miesiącu:
- w Szkole Podstawowej nr 1 - 4 dzieci i 2 osoby dorosłe,
- w Szkole Podstawowej nr 2 - 3 dzieci i 6 osób dorosłych
- w Szkole Podstawowej nr 4 (ul. Brody) - 3 dzieci,
- w Szkole Podstawowej nr 4 (ul. Bielska) – 12 dzieci i 20 osób dorosłych ,
- w II Liceum Ogólnokształcącym - 15 dzieci i 50 osób dorosłych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. AGMA Agnieszka Mancewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981080125
7.3.3) Ulica: Dolne Młyny 60
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. AGMA AGNIESZKA MANCEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. AGMA AGNIESZKA MANCEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ GMINY MIEJSKIEJ BOLESŁAWIEC
- Dostawa farby drogowej białej oraz mikrokulek szklanych na potrzeby, utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, dróg powiatowych i wojewódzkich
- Remont cząstkowy, wielkopowierzchniowy drogi wojewódzkiej nr DW351
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 02 14, 20 02 01, 20 01 21*, 16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". NR 01/RZP/SWZ/2025.
- ,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla jednostek organizacyjnych Powiatu Bolesławieckiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r."
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne przygotowanie i dostawa i wydawanie posiłków dla Zespołu Szkół nr7 w Barwałdzie Średnim w 2025 r. -usługa cateringowa"
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.