Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497028/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00507435/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji klimatyzacji VRF oraz wentylacji mechanicznej w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego przy ul. Myśliborskiej 34 w Gorzowie Wielkopolskim
- etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jagoda.lazarska@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji klimatyzacji VRF oraz wentylacji mechanicznej w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego przy ul. Myśliborskiej 34 w Gorzowie Wielkopolskim
- etap I.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ad9063-93bc-4fab-bd39-a5edfd00e99f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053790/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.41 Budowa instalacji klimatyzacji VRF oraz wentylacji mechanicznej w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego przy ul. Myśliborskiej 34
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział XX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.35.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną dokumentacją projektową wielobranżową w zakresie realizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji na II i III piętrze oraz innych robót, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowej pracy instalacji na wskazanych kondygnacjach budynku (w tym również m.in. wykonanie płyty fundamentowej pod wszystkie urządzenia klimatyzacyjne – 4 szt., oraz w zakresie robót elektrycznych niżej wymienione roboty:
- kompletna rozdzielnica elektryczna RKW w pełnym zakresie,
- piwnica - wszystkie trasy kablowe zgodnie z projektem, wszystkie przepusty do jednostek zewnętrznych,
- parter – Wykonawca wykona w szachcie instalacyjnym otwór rewizyjny dla kabli zgodnie z projektem oraz instalacje dla sterownika klimatyzacji,
- I piętro - Wykonawca wykona w szachcie instalacyjnym otwór rewizyjny dla kabli zgodnie z projektem oraz instalacje dla sterownika klimatyzacji).
2) Demontaż 3 istniejących urządzeń klimatyzacyjnych w niżej wymienionych pomieszczeniach wraz z jednostkami zewnętrznymi zamontowanymi na dachu budynku objętych etapem I:
• Jednostka wewnętrzna marki FUJI ELECTRIC zamontowana w pokoju 302.
• Jednostka wewnętrzna marki FUJI ELECTRIC zamontowana w pokoju 303.
• Jednostka wewnętrzna marki FUJI ELECTRIC zamontowana w pokoju 304.
Zamawiający wskaże miejsce przechowania zdemontowanych urządzeń (bez ich ponownego montażu). Wykonawca zobowiązany jest do naprawy, szpachlowania i malowania miejsc (ścian), na których zamontowane były urządzenia.
3) Dostawa 10 pilotów obsługujących montowane jednostki wewnętrzne systemu klimatyzacji.
4) Wykonanie ogrodzenia panelowego systemowego (stalowego), ocynkowanego, następnie malowanego proszkowo (kolor antracytowy) z 1 furtką
– zamontowanego na płycie fundamentowej o wymiarach 4,0mx3,5m
z jednostkami zewnętrznymi systemu klimatyzacji. Schemat ogrodzenia stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. W skład ogrodzenia wchodzą m.in.:
- panele ogrodzeniowe o wysokości 1,73m z drutu Fi 5, oczko 50x200 mm, ilość przetłoczeń 3 V;
- furtka panelowa (szerokość 100 cm), wyposażona w klamkę, zamek i klucz – wysokość jak dla paneli ogrodzeniowych;
- słupki ogrodzeniowe o wymiarze 60x40 mm, średnica ścianki 2,0 mm z plastikowymi kapturkami – wysokość jak dla paneli ogrodzeniowych;
5) Zapewnienie konserwacji (przeglądów) montowanych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w okresie gwarancyjnym – zgodnie z wymaganiami Producenta /Gwaranta jednak nie rzadziej niż 2 razy w roku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
2. Przedmiot zamówienia: powtórzenie robót budowlanych podobnych do opisanych
w dokumentacji technicznej oraz STWiOR.
3. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30 % wartości zamówienia podstawowego.
4. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienia będą udzielane
na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej.
5. Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego
na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - nastąpi to w drodze odrębnej umowy. Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w trakcie trwania umowy podstawowej lub po jej zakończeniu w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu prac podobnych
do przedmiotu zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
- jako Przedsiębiorca prowadzący działalność i wykonujący czynności dla osób trzecich, polegające na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, jak również urządzeń będących stacjonarnymi systemami ochrony przeciwpożarowej zawierającymi fluorowane gazy cieplarniane posiada certyfikat dla przedsiębiorców wydany na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U z 2020 r., poz. 2065);
- posiada certyfikat producenta urządzeń (autoryzowany serwis), które będą podlegać konserwacji.
Certyfikat ten winien zachowywać ważność przez cały okres realizacji umowy.
W przypadku utraty ważności certyfikatu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następny certyfikat, a w przypadku niemożności odnowienia certyfikatu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji klimatyzacji VRF oraz wentylacji w budynku, o wartości roboty budowlanej min. 800 000,00 zł brutto lub dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji VRF oraz wentylacji w budynku o wartości roboty budowlanej min. 400 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców przy czym zastrzega, że co najmniej jeden podmiot musi wykazać się wymaganym doświadczeniem, o którym mowa w ust. 4 pkt 4 ppkt a.
Uwagi:
1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o analizę oświadczenia Wykonawcy. Z treści tego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, że wymienione warunki Wykonawca spełnił.
2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty.
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego - numer rachunku bankowego 25 1020 5402 0000 0402 0325 6286 z dopiskiem: Wadium – nazwa postępowania oraz numer postępowania).
5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.
6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), bez potwierdzania tych okoliczności,
7. W celu zachowania wymaganej dla gwarancji/poręczenia formy oryginału: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu (za pośrednictwem Platformy) elektronicznie sporządzony przez gwaranta/poręczyciela dokument (plik) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowanego przedstawiciela gwaranta/poręczyciela, nie wprowadzając w dokumencie żadnych zmian, w tym nie nanosząc swojego podpisu. Za oryginał nie zostanie uznany dokument stanowiący cyfrowe odwzorowanie (scan, kserokopia) otrzymanej gwarancji/poręczenia.”
8. Przedkładana gwarancja/poręczenie musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określać wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności.
9. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców, z tym że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.
10. Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty.
11. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
13. W Formularzu Ofertowym należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym integralną część SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-19 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-18
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Poprawa stanu technicznego budynku przy ul. Spokojnej 67/68 w Gorzowie Wlkp.
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Usługa w zakresie przewozu pacjentów Stacji Dializ
- Zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS) w ilości 1 sztuki
- Remont siedziby wydziałów Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 52
- Dostawa telefonów IP - powtórzenie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- "Adaptacja 3 pomieszczeń (309,310,311) na potrzeby zawodu technik logistyk w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie"
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. LUBCZYKOWEJ I UL. NARAMOWICKIEJ [POZNAŃ]
- Utworzenie żłobka publicznego w Mieście Radymnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.