Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453982/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Scalenie i podział nieruchomości we wsi Latchorzew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starebabice.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Scalenie i podział nieruchomości we wsi Latchorzew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d388eee-6f20-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005405/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Scalenie wsi Latchorzew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest scalenie i podział gruntów o powierzchni ok. 23 ha we wsi Latchorzew.
2. Charakterystyka obiektu:
1) obszar poddany scaleniu i podziałowi wynosi ok. 23 ha i stanowią go działki ew. o nr. 1078/3, 1078/4, 253/2, 255, 35/5, 35/6, 36/6, 37/2, 38/1, 38/2, 39/1, 39/2, 44/3, 44/4, 45/1, 46/3, 47/2, 48/2, 49/2, 50/10, 50/5, 504/6, 505, 506/6, 51/1, 52/2, 53, 55/1, 55/2, 55/3, 56/5, 56/6, 57, 58/6, 58/7, 58/8, 58/9, 60/2, 62/1, 63, 64, 65/1, 66, 67/1, 71, 72/2, 73/2, 74, 75, 78/4, 79/4, 80/2, 81/3, 81/4, 81/6, 83/10, 83/8, 83/9, 830/2, 830/3, 830/4, 84/2, 84/9, 847/1, 852, 853, 86/10, 86/11, 87/4, 87/6, 88/10, 88/11, 88/3, 88/6, 88/7, 88/8, 88/9, 91/10, 91/9, 92/10, 93/4, 93/6, 94/4, 94/6 położone we wsi Latchorzew;
2) dla wskazania przedmiotowego terenu do SWZ załączono mapę ewidencyjną w skali 1:2000;
3) scalenie i podział wykonywane będą zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr LX/660/2023 z dnia 29 czerwca 2023 r. w sprawie przystąpienia do scalenia i podziału nieruchomości położonych w obrębie Latchorzew – pomiędzy ulicami Warszawską, Reymonta, Hubala Dobrzańskiego oraz Prusa;
4) teren scalenia i podziału objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr XXXV/363/2021
z dnia 01.07.2021 r.
3. Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na etapy i dotyczy opracowania następującej dokumentacji technicznej i prawnej:
1) I etap – dla dotychczasowego stanu posiadania:
a) badanie ksiąg wieczystych, a w przypadku ich braku, badania innych dokumentów stwierdzających własność nieruchomości,
b) badanie katastru nieruchomości,
c) badanie zgodności zapisów w katastrze nieruchomości z dokumentami wymienionymi w lit. a oraz wyjaśnienia niezgodności między tymi zapisami,
d) opracowanie geodezyjne granic zewnętrznych gruntów objętych scaleniem
i podziałem,
e) sporządzenie rejestru nieruchomości wg ich stanu dotychczasowego,
f) sporządzenie wykazu ograniczonych praw rzeczowych ciążących na nieruchomościach,
g) sporządzenie, w razie potrzeby, dokumentacji w celu aktualizacji wpisów
w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości.
2) II etap – dla projektu scalenia i nieruchomości:
a) wykonanie geodezyjnego projektu scalenia i podziału nieruchomości, uwzględniającego wnioski uczestników postępowania oraz opinii rady uczestników scalenia,
b) sporządzenie rejestru nieruchomości nowego stanu po scaleniu i podziale,
c) uzyskanie klauzuli przyjęcia dokumentów do powiatowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego,
d) przeprowadzenia w trakcie prac zebrań z uczestnikami postępowania
a w szczególności:
- uczestnictwo w zebraniu informacyjnym,
- zebrań, na których zbierane będą wnioski od uczestników w sprawie lokalizacji ich gruntów po scaleniu.
3) III etap – po podjęciu uchwały Rady Gminy o scaleniu:
a) opracowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania wpisów w księgach wieczystych,
b) stabilizacja granic działek trwałymi znakami granicznymi oraz wskazanie granic nowych działek uczestnikom postępowania,
c) wyrysy z mapy ewidencyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Unimap Jerzy Bryk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PGK Vertical sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141521018
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-01INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Bliznem Jasińskiego
- Świadczenie usług w zakresie opieki weterynaryjnej w 2025 r."
- Budowa odwodnienia Krótka - Kręta
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.