eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZakup i sukcesywna dostawa: płynów infuzyjnych, krwiozastępczych i uzupełniających



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa: płynów infuzyjnych, krwiozastępczych i uzupełniających

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.klinika.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa: płynów infuzyjnych, krwiozastępczych i uzupełniających

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bead614-e2a3-4490-a473-9b7bcdb3667a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065170/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa płynów infuzyjnych, krwiozastępczych i uzupełniających

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444809

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-14a/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Płyn pediatryczny wyrównawczy zawierający jony: Na, K, Cl, Mg, Ca, octanowe , cytrynianowe i glukozę o osmolarności 351mOsmol/l
Glucosum
Glucosum
Glucosum
Roztwór uzupełnijący elektrolitowy z glukozą zawierający: chlorek sodu, mleczan sodu, wodorofosforan potasu, chlorek potasu, chlorek magnezu, glukozę.
PŁYN WIELOELEKTROLITOWY zawierający jony : Na, K, Mg, Ca,Cl, octany, cytryniany , jałowy, Osmolarność roztworu wynosi 295 mOsmol/l, pH: 5,5 – 7,5.
PŁYN WIELOELEKTROLITOWY zawierający jony : Na, K, Mg, Ca, Cl , octany, cytryniany , jałowy, Osmolarność roztworu wynosi 295 mOsmol/l, pH: 5,5 – 7,5.
"PŁYN WIELOELEKTROLITOWY zawierający jony : Na, K, Mg, Ca,Cl, octany, bez cytrynianów, pH: 5,1 – 5,9
Osmolarność teoretyczna: 309 mOsm/l"
WODA DO WSTRZYKIWAŃ
Kalium chloridum+Natrii Chloridum

4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne

4.5.5.) Wartość części: 13305,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SOLUTIO RINGERI
SOLUTIO RINGERI
SOLUTIO RINGERI LACTATE w opakowaniu stojącym z polipropylenu posiadające dwa niezależne porty zabezpieczone zatyczkami oznaczonymi strzałkami, dwie jałowe samozasklepiające się membrany ( jałowość potwierdzona w CHPL)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

4.5.5.) Wartość części: 378,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GLUCOSUM 5% ET NATR.CHLOR.0,9% 2:1
GLUCOSUM 5% ET NATR.CHLOR.0,9% 2:1w

4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne

4.5.5.) Wartość części: 151,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SODIUM CHLORIDE
SODIUM CHLORIDE
SODIUM CHLORIDE

4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne

4.5.5.) Wartość części: 9450,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aqua pro injectione
Natrium Chloratum
Natrium Chloratum
Natrium Chloratum
Natrium Chloratum pro irrigatione
Natrium Chloratum pro irrigatione

4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 64713,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sol. Ringeri
Sol. Ringeri
Sol. Ringeri lactate

4.5.3.) Główny kod CPV: 33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

4.5.5.) Wartość części: 1771,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Glucosum
Glucosum
Glucosum
Glucosum

4.5.3.) Główny kod CPV: 33692700-4 - Roztwory glukozy

4.5.5.) Wartość części: 283,18 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Płyn wieloelektrolitowy zawierający w 100 ml:575 mg sodium chloride, 38 mg kalium chloride, 20 mg magnesium chloride, 462 mg sodium acetas, 264 calcii chloride, 90 mg natrii citras
Płyn wieloelektrolitowy zawierający w 100 ml: 526 mg sodium chloride, 37 mg kalium chloride, 30 mg magnesium chloride, 368 mg sodium acetas, 502 mg sodium gluconate

4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne

4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56657,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56657,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56657,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56657,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2156,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2156,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2156,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2156,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.