Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00444809/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa: płynów infuzyjnych, krwiozastępczych i uzupełniających
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.klinika.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa: płynów infuzyjnych, krwiozastępczych i uzupełniających2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bead614-e2a3-4490-a473-9b7bcdb3667a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065170/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa płynów infuzyjnych, krwiozastępczych i uzupełniających
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-14a/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyn pediatryczny wyrównawczy zawierający jony: Na, K, Cl, Mg, Ca, octanowe , cytrynianowe i glukozę o osmolarności 351mOsmol/lGlucosum
Glucosum
Glucosum
Roztwór uzupełnijący elektrolitowy z glukozą zawierający: chlorek sodu, mleczan sodu, wodorofosforan potasu, chlorek potasu, chlorek magnezu, glukozę.
PŁYN WIELOELEKTROLITOWY zawierający jony : Na, K, Mg, Ca,Cl, octany, cytryniany , jałowy, Osmolarność roztworu wynosi 295 mOsmol/l, pH: 5,5 – 7,5.
PŁYN WIELOELEKTROLITOWY zawierający jony : Na, K, Mg, Ca, Cl , octany, cytryniany , jałowy, Osmolarność roztworu wynosi 295 mOsmol/l, pH: 5,5 – 7,5.
"PŁYN WIELOELEKTROLITOWY zawierający jony : Na, K, Mg, Ca,Cl, octany, bez cytrynianów, pH: 5,1 – 5,9
Osmolarność teoretyczna: 309 mOsm/l"
WODA DO WSTRZYKIWAŃ
Kalium chloridum+Natrii Chloridum
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 13305,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SOLUTIO RINGERISOLUTIO RINGERI
SOLUTIO RINGERI LACTATE w opakowaniu stojącym z polipropylenu posiadające dwa niezależne porty zabezpieczone zatyczkami oznaczonymi strzałkami, dwie jałowe samozasklepiające się membrany ( jałowość potwierdzona w CHPL)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
4.5.5.) Wartość części: 378,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GLUCOSUM 5% ET NATR.CHLOR.0,9% 2:1GLUCOSUM 5% ET NATR.CHLOR.0,9% 2:1w
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 151,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SODIUM CHLORIDESODIUM CHLORIDE
SODIUM CHLORIDE
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 9450,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aqua pro injectioneNatrium Chloratum
Natrium Chloratum
Natrium Chloratum
Natrium Chloratum pro irrigatione
Natrium Chloratum pro irrigatione
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 64713,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sol. RingeriSol. Ringeri
Sol. Ringeri lactate
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
4.5.5.) Wartość części: 1771,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GlucosumGlucosum
Glucosum
Glucosum
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692700-4 - Roztwory glukozy
4.5.5.) Wartość części: 283,18 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyn wieloelektrolitowy zawierający w 100 ml:575 mg sodium chloride, 38 mg kalium chloride, 20 mg magnesium chloride, 462 mg sodium acetas, 264 calcii chloride, 90 mg natrii citrasPłyn wieloelektrolitowy zawierający w 100 ml: 526 mg sodium chloride, 37 mg kalium chloride, 30 mg magnesium chloride, 368 mg sodium acetas, 502 mg sodium gluconate
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56657,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56657,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56657,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56657,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2156,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2156,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2156,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2156,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa fabrycznie nowego (wcześniej niezarejestrowanego) samochodu osobowego (9 osobowego) typu minibus dla Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Stanisława Marusarza w Zakopanem.
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2024-2025
- Zakup i dostawa diagnostycznego neuromonitoringu śródoperacyjnego oraz aparatu do elektrodiagnostyki nerwów i mięśni
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa płynów
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i innych wyrobów medycznych
- Dostawa płynów do wlewów i irygacji
- Dostawy leków
- Sukcesywne dostawy leków (produkty dla ukł. pokarmowego i metabolizmu, środki dla ukł. oddechowego, produkty dla ukł. moczowo płciowego hormonów, leki różne, płyny dożylne, produkty dla dermatologii)
więcej: Roztwory lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.