eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice[4WOG.1200-2712.70.2024] Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
[4WOG.1200-2712.70.2024] Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

[4WOG.1200-2712.70.2024] Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccd6fdd6-d78e-4b76-bb95-90be38a8c17a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa narzędzi i elektronarzędzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System. System jest dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia lub wyjaśnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
3) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
4) przesyłania innych wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
5) przesyłania odwołania;
odbywa się za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
7. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź unieważnieniu postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania Komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM
9. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Więcej informacji znajduje się w rozdziale nr XI w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem danych osobowych jest:
•4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238;
•Platforma zakupowa Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-441 Poznań
b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt: 261111238; 514 519 700.
d. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.70.2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
e. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Pzp; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
• Na podstawie art. 269 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
• zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu do ich wniesienia.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdz. XXVI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4WOG.1200-2712.70.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 18

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 1 – SOI Gliwice

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 2 – SOI Bytom

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 3 – SOI Tarnowskie Góry

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 4 – SOI Katowice

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 5 – SOI Opole

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 6 – SOI Krapkowice

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 7 – SOI Bielsko Biała

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 8 – SOI Lubliniec

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 9 – Urządzenia warsztatowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 10 – Urządzenia rozruchowe, ładowarki

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.

Poszczególne kryteria dla części od 10-18 będą oceniane według poniższych wzorów:

Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej

Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.

Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:

okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 10-18:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 11 – Testery i urządzenia pomiarowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.

Poszczególne kryteria dla części od 10-18 będą oceniane według poniższych wzorów:

Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej

Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.

Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:

okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 10-18:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 12 – Wyważarka do kół


3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.

Poszczególne kryteria dla części od 10-18 będą oceniane według poniższych wzorów:

Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej

Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.

Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:

okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 10-18:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 13 – Kompresory

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.

Poszczególne kryteria dla części od 10-18 będą oceniane według poniższych wzorów:

Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej

Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.

Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:

okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 10-18:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:


Część nr 14 – Narzędzia ręczne i warsztatowe


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.

Poszczególne kryteria dla części od 10-18 będą oceniane według poniższych wzorów:

Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej

Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.

Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:

okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 10-18:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 15 – Narzędzia pneumatyczne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.

Poszczególne kryteria dla części od 10-18 będą oceniane według poniższych wzorów:

Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej

Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.

Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:

okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 10-18:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 16 – Podnośniki


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.

Poszczególne kryteria dla części od 10-18 będą oceniane według poniższych wzorów:

Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej

Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.

Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:

okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 10-18:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:

Część nr 17 – Podnośnik kanałowy

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.

Poszczególne kryteria dla części od 10-18 będą oceniane według poniższych wzorów:

Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej

Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.

Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:

okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 10-18:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:


Część nr 18 – Elektronarzędzia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.

Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.

Poszczególne kryteria dla części od 10-18 będą oceniane według poniższych wzorów:

Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej

Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.

Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:

okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 10-18:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ,
2) formularz cenowy odpowiednio dla danej części wypełniony zgodnie
z załącznikiem nr 1a. Powyższy załącznik stanowi integralną część SWZ. Formularz cenowy musi być sporządzony w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub pełnomocnika i musi być wyceniona każda pozycja. Brak podpisania niniejszych danych, załączenie niepodpisanego formularza cenowego lub niezałączenie formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 117
ust. 4 ustawy Pzp.), o którym mowa rozdz. X ust. 4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia w punkcie 18 Formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ),
4) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w § 6 ust. 1 lub 2 lub 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania lub pełnomocnictwa musi bezpośrednio wynikać jego zakres tj., do jakich czynności jest uprawniona umocowana osoba /pełnomocnik.

Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (rozdz. VIII punkt 1 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który
w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty – zał. nr 1 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz w sytuacjach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uwaga:
Cena jednostkowa towaru nie może przekroczyć wartości 10.000,00 zł brutto. W przypadku zaoferowania sprzętu w cenie jednostkowej 10.000,00 zł brutto - Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – zapis ten nie dotyczy asortymentu ujętego w części nr 12, 17 oraz pozycji nr 1 formularza cenowego dla części 14 tj. Wózek warsztatowy wyposażony łącznie w min 8 szuflad.

Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeniu podlegają wykonawcy, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.