eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWyk. dokum. projekt. oraz robót bud. zw. z modernizacją ukł. zasilania poprzez zabud. instalacji fotowolt. o mocy 50 kW w ramach zad. inw.:"Montaż inst. fotowolt. na ter. Stadionu Miej. w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wyk. dokum. projekt. oraz robót bud. zw. z modernizacją ukł. zasilania poprzez zabud. instalacji fotowolt. w ramach zad. inw.:„Montaż inst. fotowolt. na ter. Stadionu Miej. w Katowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.4.2.) Miejscowość: Katowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484820

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00457581

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Wyk. dokum. projekt. oraz robót bud. zw. z modernizacją ukł. zasilania poprzez zabud. instalacji fotowolt. o mocy 50 kW w ramach zad. inw.:„Montaż inst. fotowolt. na ter. Stadionu Miej. w Katowicach”

Po zmianie:
Wyk. dokum. projekt. oraz robót bud. zw. z modernizacją ukł. zasilania poprzez zabud. instalacji fotowolt. w ramach zad. inw.:„Montaż inst. fotowolt. na ter. Stadionu Miej. w Katowicach”.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Katowickie Inwestycje S.A. z siedzibą w Katowicach (40-246) przy ul. Porcelanowej 21;
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się wykonawca skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
· pod adresem poczty elektronicznej: iod@kisa.katowice.pl,
· pisemnie na adres siedziby Administratora;
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z modernizacją układu zasilania poprzez zabudowanie instalacji fotowoltaicznej
o mocy 50 kW w ramach zadania inwestycyjnego: „Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Stadionu Miejskiego w Katowicach nr sprawy: KISA/DZP/TP/29/2024, prowadzonym w trybie podstawowym;
4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8.posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych¹;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO² ;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

¹ Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

² Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Katowickie Inwestycje S.A. z siedzibą w Katowicach (40-246) przy ul. Porcelanowej 21;
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się wykonawca skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
· pod adresem poczty elektronicznej: iod@kisa.katowice.pl,
· pisemnie na adres siedziby Administratora;
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z modernizacją układu zasilania poprzez zabudowanie instalacji fotowoltaicznej
w ramach zadania inwestycyjnego: „Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Stadionu Miejskiego w Katowicach nr sprawy: KISA/DZP/TP/29/2024, prowadzonym w trybie podstawowym;
4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8.posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych¹;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO² ;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

¹ Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

² Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych
z modernizacją układu zasilania poprzez zabudowanie instalacji fotowoltaicznej
o mocy 50 kW w ramach zadania inwestycyjnego: „Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Stadionu Miejskiego w Katowicach
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Prace projektowe
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej modernizacji układu zasilania poprzez zabudowanie instalacji fotowoltaicznych o mocy 50kW , w zakresie: dokumentacji budowlanej, wykonawczej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz zbiorczego zestawienia kosztów wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją projektu.

Zakres obejmuje:
- wykonanie inwentaryzacji terenu - lokalizacja paneli PV) wraz z istniejącymi instalacjami i miejscem przyłączenia(do celów projektowych)
- pozyskanie i zweryfikowanie wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu
- opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z przygotowaniem dokumentacji w wersji elektronicznej (2 CD lub pendrive; w formacie *.pdf i *.dwg)
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- dokonanie uzgodnień międzybranżowych oraz koordynacji dokumentacji projektowych
- uzyskanie wymaganych sprawdzeń, uzgodnień, opracowań, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcą ds. p.poż i in., które są niezbędne do realizacji prac
- uzyskanie właściwej prawomocnej decyzji (lub zgłoszenia) pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli to konieczne)
- sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami

2.Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie modernizacji układu zasilania poprzez zabudowanie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 50 kW dla Stadionu Miejskiego
w Katowicach na podstawie opracowanej dokumentacji.

Zakres obejmuje:
- dostarczenie i wykonanie tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak ogrodzenia, bariery, taśmy ostrzegawcze itp.
- dostawę i montaż podkonstrukcji pod panele fotowoltaiczne
- dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych
- podłączenie instalacji fotowoltaicznej do istniejącego układu zasilania-rozdzielnia główna nN
w budynku stadionu
- sprawdzenie i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
- zgłoszenie instalacji do OSD oraz PSP

Szczegółowy zakres prac określa:
- Program Funkcjonalno – Użytkowy (załącznik nr 9 do SWZ)
- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 8 do SWZ).

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy wynosił 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego robót. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

Po zmianie:
Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych
z modernizacją układu zasilania poprzez zabudowanie instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania inwestycyjnego: „Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Stadionu Miejskiego w Katowicach
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Prace projektowe
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej modernizacji układu zasilania poprzez zabudowanie instalacji fotowoltaicznej , w zakresie: dokumentacji budowlanej, wykonawczej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz zbiorczego zestawienia kosztów wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją projektu.

Zakres obejmuje:
- wykonanie inwentaryzacji terenu - lokalizacja paneli PV) wraz z istniejącymi instalacjami i miejscem przyłączenia(do celów projektowych)
- pozyskanie i zweryfikowanie wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu
- opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z przygotowaniem dokumentacji w wersji elektronicznej (2 CD lub pendrive; w formacie *.pdf i *.dwg)
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- dokonanie uzgodnień międzybranżowych oraz koordynacji dokumentacji projektowych
- uzyskanie wymaganych sprawdzeń, uzgodnień, opracowań, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcą ds. p.poż i in., które są niezbędne do realizacji prac
- uzyskanie właściwej prawomocnej decyzji (lub zgłoszenia) pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli to konieczne)
- sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami

2.Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie modernizacji układu zasilania poprzez zabudowanie instalacji fotowoltaicznej dla Stadionu Miejskiego w Katowicach na podstawie opracowanej dokumentacji.

Zakres obejmuje:
- dostarczenie i wykonanie tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak ogrodzenia, bariery, taśmy ostrzegawcze itp.
- dostawę i montaż podkonstrukcji pod panele fotowoltaiczne
- dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych
- podłączenie instalacji fotowoltaicznej do istniejącego układu zasilania-rozdzielnia główna nN
w budynku stadionu
- sprawdzenie i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
- zgłoszenie instalacji do OSD oraz PSP

Szczegółowy zakres prac określa:
- Program Funkcjonalno – Użytkowy (załącznik nr 9 do SWZ)
- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 8 do SWZ).

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy wynosił 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego robót. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-09-06 08:00

Po zmianie:
2024-09-18 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-09-06 08:30

Po zmianie:
2024-09-18 08:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-10-05

Po zmianie:
2024-10-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.