Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364077/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
- 2022/BZP 00374759/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Urzędu Miasta Lubartów na potrzeby projektu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818552273
1.5.8.) Numer faksu: 818552016
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Urzędu Miasta Lubartów na potrzeby projektu „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e821d54d-2f6f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024830/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Urzędu Miasta Lubartów na potrzeby projektu "Cyfrowa Gmina" części I-III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt „Cyfrowa Gmina”, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364077/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.55.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157778,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz przeniesienie okablowania szafy serwerowej (część I) dla Urzędu Miasta Lubartów na potrzeby projektu „Cyfrowa Gmina”, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2)Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę niżej wymienionego sprzętu:
- Komputer-serwer rack – 2 szt.,
- Moduł dyskowy do serwerów rack– 1 szt.
- Sieciowy system operacyjny – 4 szt.,
-Licencje użytkowników na sieciowy system operacyjny – 100 szt.,
-Szafa serwerowa rack – 1 szt.,
-Patch panel rack – 4 szt.,
-Listwa zasilająca rack – 4 szt.,
-Przełącznik sieciowy rack– 2 szt.,
-Zasilacz awaryjny UPS rack – 2 szt.,
-usługa polegająca na wymianie szafy serwerowej, patch paneli oraz przeniesienie okablowania do nowej szafy serwerowej.
3) Przedmiot zamówienia, minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, określone są w załączniku nr 1 do IDW-SWZ część I o nazwie „Formularz asortymentowy – szczegółowa specyfikacja techniczna”.
4) Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy tj. nieużywany, wolny od wad i kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
5) Zamawiający informuje, że zaleca się dokonanie wizji lokalnej (dotyczy usługi wymienionej w części I zamówienia - wymiana dotychczas użytkowanej szafy serwerowej na nową oraz przeniesienie okablowania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
31213300-5 - Szafy kablowe
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 143567,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera NAS rack z oprogramowaniem oraz dysków twardych NAS dla Urzędu Miasta Lubartów na potrzeby projektu „Cyfrowa Gmina”, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2) Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę niżej wymienionego sprzętu:
Serwer NAS rack – 1 szt.,
Dysk twardy NAS – 4 szt..
3)Przedmiot zamówienia, minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, określone są w załączniku nr 1 do IDW-SWZ część II o nazwie „Formularz asortymentowy – szczegółowa specyfikacja techniczna”.
4) Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy tj. nieużywany, wolny od wad i kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37453300-1 - Dyski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 8276,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabletów z etui i laptopa (część III),dla Urzędu Miasta Lubartów na potrzeby projektu „Cyfrowa Gmina”, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
2) Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę niżej wymienionego sprzętu:
Tablety 10" z etui – 4 szt.,
Laptop 15” – 1 szt.
3) Przedmiot zamówienia, minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, określone są w załączniku nr 1 do IDW-SWZ część III o nazwie „Formularz asortymentowy – szczegółowa specyfikacja techniczna”.
4) Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy tj. nieużywany, wolny od wad i kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5924,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263763,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391232,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263763,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „E-SERVICE” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690244874
7.3.3) Ulica: ul. Kopaczewskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-225
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263763,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części II zostały złożone dwie oferty:
Oferta nr 1:
„E-SERVICE” Sp. z o.o.,
ul. Kopaczewskiego 2, 35-225 Rzeszów
cena brutto – 17 439,75 zł
Oferta nr 3:
System Data Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec
cena brutto – 13 122,87 zł
W wyniku badania ww. ofert Zamawiający stwierdził omyłki rachunkowe w cenie oferty nr 1, które poprawił zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Po poprawie cena brutto oferty nr 1 wynosi: 17 439,73 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie II części zamówienia kwotę brutto w wysokości 10 180,00 zł. Ceny brutto złożonych ofert przekraczają środki, które Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie ww. części zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. W związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie zostało unieważnione w części II.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13122,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17439,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu w części III zamówienia nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi - switche, sieci
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - serwery
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.