Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431292/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i wdrożenie nowoczesnego sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczecinek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pilska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943743294
1.5.8.) Numer faksu: 943742008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszczecinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i wdrożenie nowoczesnego sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84d71e61-601a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038310/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i wdrożenie nowoczesnego sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem, przeprowadzenie cyklu szkoleń oraz przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431292/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.18.2022.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175796,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Sprzęt komputerowy:• Stacje robocze w ilości 6 szt.
• Notebooki w ilości 3 szt.
• Monitory (24 cale) w ilości 17 szt.
• Monitory (27 cali) w ilości 3 szt.
• Monitory (32 cale) w ilości 3 szt.
• Zasilacze awaryjne UPS (o mocy 700VA) w ilości 5 szt.
• Zasilacze awaryjne UPS (o mocy 1000VA) w ilości 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 48154,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Urządzenia wielofunkcyjne• Urządzenie wielofunkcyjne - format A4, kompatybilne z WF-C5790 w ilości 2 szt.
• Urządzenie wielofunkcyjne - format A3, kompatybilne z WF-C878RDWF w ilości 1 szt.
• Skaner płaski A4 w ilości 1 szt.
• Skaner do EZD kompatybilny z Epson WorkForce DS-6500 w ilości 1 szt.
• Ploter w ilości 1 szt.
• Niszczarka –kompatybilna z IDEAL 2465 CC / 2x 15 mm w ilości 1 szt.
• Stół podświetlany w ilości 1 szt.
• Słuchawka do obsługi sesji rady gminy w ilości 1 szt.
• Nadajnik audio bluetooth w ilości 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 41872,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Infrastruktura sieci komputerowej• NAS – Serwer plików – kompatybilny z QNAP TVS-672X-i3-8G w ilości 1 szt.
• NAS – dyski twarde 3,5” w ilości 6 szt.
• Przełącznik w ilości 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 13902,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - System EZD• System Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
• Serwer do obsługi EZD
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82840,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102948,54 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41872,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41872,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41872,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO Oleksiewicz Spółka Komandytowo - Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752667756
7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41872,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26076,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26076,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26076,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT Jarosław Jenczmionka Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102
7.3.3) Ulica: Plebańska 3/8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26076,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu dla części IV nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- "Bieżące utrzymanie dróg - oznakowanie poziome."
- Przebudowa ulicy Grunwaldzkiej w Szczecinku
- Roboty w zakresie branży sanitarnej dotyczące przebudowy z nadbudową części istniejącego budynku w istniejącej kubaturze wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych przy ul. Cieślaka w Szczecinku.
- DOSTAWA - GAZY MEDYCZNE
- Budowa drogi leśnej dojazdu pożarowego nr 18 - I etap.
- Dostosowanie pomieszczeń przeznaczonych na działalność Centrum Regionalnej Sieci Diagnostyczno-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Kryzysowego w Szczecinku.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.