Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00502079/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00513787/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00526367/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00536072/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie i wprowadzenie do używania w UKNF modelu kompetencyjnego wraz z przygotowaniem opisów stanowisk pracy oraz przeprowadzeniem procesu wartościowania stanowisk pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piękna 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
nadzór nad rynkiem finansowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie i wprowadzenie do używania w UKNF modelu kompetencyjnego wraz z przygotowaniem opisów stanowisk pracy oraz przeprowadzeniem procesu wartościowania stanowisk pracy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e511bd9-573d-42d5-8ed2-1e3c3c1813e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245785/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Zakup usługi wsparcia zewnętrznego w celu zbudowania modelu kompetencyjnego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e511bd9-573d-42d5-8ed2-1e3c3c1813e63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.knf.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w
języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx lub .pdf i podpisana podpisem elektronicznym
przez osobę/y upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, ul.
Piękna 20, kod pocztowy: 00-549 Warszawa („Administrator” lub „UKNF”). Z Administratorem można się kontaktować pisemnie,
kierując korespondencję na adres: ul. Piękna 20, skr. poczt. 419, kod pocztowy: 00-549 Warszawa lub pocztą elektroniczną na
adres: knf@knf.gov.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych („IOD”). Kontakt z IOD jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej
pod adresem: iod@knf.gov.pl lub drogą pocztową na adres korespondencyjny Administratora. Z IOD można się kontaktować we
wszystkich sprawach
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wprowadzenie do używania w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego modelu kompetencyjnego wraz z przygotowaniem opisów stanowisk pracy oraz przeprowadzeniem procesu wartościowania stanowisk pracy, obejmujące następujące etap: :
1. identyfikację i sporządzanie Opisów stanowisk pracy (etap I) ;
2. opracowanie Modelu kompetencyjnego (etap II) ;
3. przeprowadzenie procesu Wartościowania stanowisk pracy wraz z przygotowaniem nowej siatki płac w oparciu o raport płacowy Wykonawcy (etap III);
4. wsparcie powdrożeniowe w okresie 12 miesięcy od zakończenia etapu III (podpisania przez Strony protokołu odbioru etapu III)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba przeprowadzonych przez konsultanta projektów z zakresu opracowania i wprowadzania do używania w organizacjach modelu kompetencyjnego dla grupy co najmniej 150 osób w przypadku każdego projektu (przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert)
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba przeprowadzonych przez konsultanta projektów z zakresu przygotowania opisów stanowisk pracy i przeprowadzenia procesu wartościowania stanowisk pracy dla grupy co najmniej 150 osób w przypadku każdego projektu (przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert)
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:6.1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli, Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
2 usługi polegające na opracowaniu wprowadzeniu do używania w organizacjach modelu kompetencyjnego dla co najmniej 200 pracowników i 2 usługi polegające na przygotowaniu opisów stanowisk pracy oraz przeprowadzeniu procesu wartościowania stanowisk pracy dla co najmniej 200 pracowników.
6.1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 6 osobami (konsultantami), które będą uczestniczyć,
w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia tj.:
6.1.4.2.1. każda osoba (konsultant) będzie posiadała wykształcenie wyższe,
6.1.4.2.2. każda z co najmniej 3 osób (konsultantów) samodzielnie lub w zespole, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, uczestniczyła w co najmniej 3 projektach polegających na opracowaniu i wprowadzeniu do używania w 3 różnych organizacjach dla grupy co najmniej 150 pracowników, w przypadku każdego z projektów, matrycy/modelu kompetencyjnego lub zmiany matrycy/ modelu kompetencyjnego opartego o badanie potrzeb pracodawców,
6.1.4.2.3. każda z co najmniej 3 osób (konsultantów) samodzielnie lub w zespole, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w co najmniej 3 projektach opracowania i wprowadzenia do używania lub zmiany systemu oceny kompetencji dla grupy co najmniej 150 pracowników w przypadku każdego z projektów,
6.1.4.2.4. każda z co najmniej 3 osób (konsultantów) samodzielnie lub w zespole, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przygotowaniu opisów stanowisk pracy oraz przeprowadzeniu procesu wartościowania stanowisk pracy w 3 organizacjach, dla grupy co najmniej 150 pracowników w przypadku każdego z projektów,
każda z co najmniej 3 osób (konsultantów) samodzielnie lub w zespole, uczestniczyła w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w co najmniej 2 projektach opracowania lub zmiany systemu wynagradzania pracowników, w tym budowania siatek płac w oparciu o benchmark rynkowy dla grupy co najmniej 150 pracowników w przypadku każdego z projektów.
Każda z osób może spełniać wymóg więcej niż z 1 obszaru wiedzy, kompetencji /
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.