Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00391774/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
- 2022/BZP 00412617/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa przedszkola zlokalizowanego przy ulicy Akacjowej 2A w miejscowości Borkowo w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6743031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa przedszkola zlokalizowanego przy ulicy Akacjowej 2A w miejscowości Borkowo w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a9d30e2-4aee-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021974/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Rozbudowa i przebudowa przedszkola zlokalizowanego przy ulicy Akacjowej 2A w miejscowości Borkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391774/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i przebudowy przedszkola zlokalizowanego przy ulicy Akacjowej 2A w miejscowości Borkowo w gminie Pruszcz Gdański (dz. nr 93/6, 92/4, 93/5 w obrębie 0014 Borkowo) w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z wyposażeniem oraz pracami związanymi z zagospodarowaniem terenu w/w nieruchomości stanowiących własność Gminy Pruszcz Gdański. Na terenie inwestycji obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego uchwalony uchwałą nr XXXII/178/2005 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 10 sierpnia 2005 r.
2. Przedmiot zamówienia należy przeprowadzić zgodnie z załączonym do SWZ programem funkcjonalno-użytkowym, autorstwa MM architekt Michał Majewski, pod nazwą „Zaprojektowanie, rozbudowa i przebudowa przedszkola zlokalizowanego przy ulicy Akacjowej 2A w miejscowości Borkowo gm. Pruszcz Gdański (dz. nr 93/6, 92/4, 93/5 w obrębie 0014 Borkowo)” dalej zwane „PFU”.
3. Należy opracować wielobranżowy projekt rozbudowy i przebudowy przedszkola w oparciu o PFU, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza wykonanie inwestycji również w technologii drewnianej.
4. Należy dostosować budynek również części istniejącej do wymogów dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami w oparciu o :
1) Minimalne wymagania określone a art.6 pkt.1 i 3 Ustawy z dnia 19 lipca 2019r o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020r. poz. 1062), dalej zwaną ustawą o dostępności,
2) Ustawę z 7 lipca 1994r Prawo Budowlane ze szczególnym uwzględnieniem przepisu wykonawczego- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002rr w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2029r. poz.1065),
3) Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami uwzględniając koncepcje uniwersalnego projektowania , MIiR, Warszawa 2017
https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/standardy-dostepnosci-budynkow-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/zaktualizowane-standardy-dostepnosci-budynkow
5. Należy sporządzić projekt budowlany spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, gotowy i kompletny do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę pn. „Rozbudowa i przebudowa przedszkola zlokalizowanego przy ulicy Akacjowej 2A w miejscowości Borkowo w gminie Pruszcz Gdański (dz. nr 93/6, 92/4, 93/5 w obrębie 0014 Borkowo)”.
6. Należy sporządzić projekty wykonawcze wszystkich branż z uzgodnieniem szczegółowym materiałów budowlanych z Inwestorem, uszczegóławiający projekt budowlany , projekt ten musi być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
7. Sporządzić projekt technologiczny kuchni wraz ze szczegółowym zestawieniem niezbędnego wyposażenia wg zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) oraz w celu kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa żywności.
8. Należy sporządzić projekt wykonawczy aranżacji wnętrz wraz ze szczegółowym zestawieniem wyposażenia w niezbędne meble, z uwzględnieniem jednolitego stylu i materiału zróżnicowanego w zależności od grupy pomieszczeń, informacji wizualnej (w tym ewakuacyjnej) – tabliczki przydrzwiowe, tablice kierunkowe, tablice informacyjne.
9. Należy sporządzić projekt ewakuacji ze szczególnym rozróżnieniem tras i punktów charakterystycznych zagęszczenia użytkowników wraz z dźwiękowym systemem ostrzegania W projekcie wykonawczym przewidzieć zgodnie z przepisami prawa również dobór urządzeń przeciwpożarowych w obiekcie, m. in.: stałych urządzeń gaśniczych, systemu sygnalizacji pożarowej, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, instalacji wodociągowej przeciwpożarowej, urządzeń oddymiających. Wykonać instrukcje i plany ewakuacji ze szczególnym rozróżnieniem tras i punktów charakterystycznych zagęszczenia użytkowników.
10. Należy zapoznać się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego przed rozpoczęciem prac projektowych tj. wypisem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, programem funkcjonalno - użytkowym, decyzją (wraz z załącznikami) Starosty Gdańskiego nr 724/2020 z dnia 27.08.2020 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy z budynkiem zaplecza socjalno-szatniowego wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektryczną i oświetleniową w miejscowości Borkowo (przebieg inwestycji obejmuje działki nr 92/4, 93/6 obręb ewidencyjny Borkowo [00014] jednostka ewidencyjna Pruszcz Gdański [220404_2]
11. Do wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
12. Należy uwzględnić przeprojektowanie wszelkiej infrastruktury technicznej (uzbrojenie terenu) itp. jeżeli w wyniku uzgodnień zajdzie taka konieczność w tym ewentualne opracowanie dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania odstępstwa od warunków technicznych (koszt tych przeprojektowań wliczony zostanie w cenę oferty).
13. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach:
1) program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, zwany dalej „PFU”,
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6996879,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7998999,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6996879,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Ekoinbud Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833217016
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne, instalacje elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA EKOINBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA EKOINBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6996879,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.