Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404188/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Kaliszówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ul. Kaliszówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16ab2aa4-e9c8-4018-885b-642335b6a083
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030972/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont ul. Kaliszówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404188
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.25.2024.PMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 878212,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Informacje ogólne
Przedmiotem zamówienia jest „Remont ul. Kaliszówka” w zakresie nawierzchni bitumicznej oraz zatok postojowych po stronie północnej ul. Kaliszówka.
2. Lokalizacja (adres inwestycji):
Inwestycja zlokalizowana na terenie Dzielnicy Bielany Miasta Stołecznego Warszawy, na działkach nr 18, 19, 20, 21, 23, 24, 27, 28, 29, 30, 31, 330, 331, 332 z obrębu 7-08-01. Ul. Kaliszówka jest drogą gminną o ruchu dwukierunkowym.
Na terenie objętym przedmiotem zamówienia zinwentaryzowano istniejącą infrastrukturę uzbrojenia terenu: kanalizację sanitarną, sieć wodociągową, sieć ciepłowniczą, sieć elektroenergetyczną, sieć telekomunikacyjną, oświetlenie uliczne.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
Istniejąca nawierzchnia bitumiczna jezdni, a także nawierzchnia zatok postojowych po stronie północnej ulicy wymaga wymiany z uwagi na widoczne zapadnięcia i spękania.
W zakres robót przewidzianych do wykonania wchodzą:
a) roboty rozbiórkowe:
• frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni;
• rozbiórka nawierzchni zatok postojowych wraz z podbudową;
• rozbiórka krawężników betonowych wraz z ławami;
• rozbiórka ścieku przykrawężnikowego;
b) wykonanie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej z oporem;
c) wykonanie zatok postojowych z kostki betonowej układanej na „mijankę”:
kostka betonowa 20x10 cm ciemnoszara - 8 cm;
podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 5 cm;
podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - 25 cm;
wzmocnione podłoże – grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa - 15 cm;
d) wykonanie ścieku przykrawężnikowego szer. 30cm;
e) wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni:
warstwa ścieralna AC 11S - 4 cm;
warstwa wiążąca AC 16W - 8 cm;
warstwa wyrównawcza AC 16W (w zależności od potrzeb, średnia grubość przyjęta w przedmiarze 3cm);
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy;
g) inwentaryzacja powykonawcza.
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Sposób ułożenia kostki betonowej powinien być zgodny z Zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017r. w sprawie tworzenia na terenie Miasta Stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
6. Klauzule społeczne
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami – stanowiąca Załącznik nr 9A do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zwana dalej STWiOR) – stanowiąca Załącznik nr 9B do SWZ;
4) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 9C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756894,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1046213,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756894,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAN-KOP GOŁASZEWSKI sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251495531
7.3.3) Ulica: ul. Walecznych 13
7.3.4) Miejscowość: Kołaków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-254
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAN-KOP GOŁASZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STAN-KOP GOŁASZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756894,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.