Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa – wywóz odpadów komunalnych oraz odbiór i wywóz nieczystości płynnych (zamówienie z podziałem na 10 części)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa – wywóz odpadów komunalnych oraz odbiór i wywóz nieczystości płynnych (zamówienie z podziałem na 10 części)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-867a9a2e-704c-44c4-8eb8-8d865a6fba25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223655/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa- wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji,utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w m. Sandomierz
1.3.15 Usługa-wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji,utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w m. Radodszki
1.3.16 Usługa-wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji,utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w m. Mielec
1.3.17 Usługa-wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji,utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w m. Ostrowiec Św. ul. Hedy
1.3.18 Usługa-wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji,utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w m. Ostrowiec Św. os. Słoneczne
1.3.19 Usługa-wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji,utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w m. Suków
1.3.21 Usługa- odbiór i wywóz nieczystości płynnych z m. Radoszki
1.3.22 Usługa- odbiór i wywóz nieczystości płynnych z m. Suków
1.3.29 Usługa- odbiór i wywóz nieczystości płynnych z m. Nowa Dęba i Kielce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9752683.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/975268
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/33wog
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej (w przypadku awarii – za pośrednictwem poczty elektronicznej).
Zamawiający rekomenduje przekazywanie dokumentów w postępowaniu w formacie plików PDF jako załączników do wiadomości z zachowaniem układu i sposobu sporządzania pism obowiązującego w korespondencji tradycyjnej.
Komunikacja za pośrednictwem Platformy zakupowej nie wymaga założenia konta użytkownika.
Komunikacja poprzez komendę „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników).
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: 33wog.iodo@ron.mil.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w 33 WOG w Nowej Dębie przez okres 5 lat od dnia zakończenia roku kalendarzowego w którym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego było prowadzone, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp61/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji, utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w miejscowości Mielec
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji, utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w miejscowości Suków
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji, utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w miejscowości Sandomierz
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji, utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w miejscowości Radoszki
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji, utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w miejscowości Ostrowiec Świętokrzyski os. Słoneczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji, utylizacją oraz wyposażeniem w pojemniki do składowania odpadów w miejscowości Ostrowiec Świętokrzyski ul. Hedy
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych z miejscowości Nowa Dęba
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych z miejscowości Suków
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych z miejscowości Kielce, ul. Mielczarskiego
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych z miejscowości Radoszki
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do złożenia oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający wymaga spełnienia tego warunku przez Wykonawcę poprzez:a) Posiadanie uprawnień na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych – wpis do rejestru działalności regulowanej na terenie gminy, której zamówienie dotyczy, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz posiadanie aktualnej umowy na gotowość przyjęcia odpadów przez zakład prowadzący instalację odzysku lub unieszkodliwienia odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 9c ustawy z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach – dotyczy części 1 – 6
b) Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy, której zamówienie dotyczy, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz posiadanie aktualnej umowy na gotowość przyjęcia nieczystości płynnych przez stację zlewną – dotyczy części 7 – 10.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/975268
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-12
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne odbiory, transport oraz: zbieranie i zagospodarowanie odpadów albo zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach."
- Transport i zagospodarowanie nadwyżki odpadów wielkogabarytowych (20 03 07) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych (...)
- Zagospodarowanie innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Miasta i Gminy Osieck
- Usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 01
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Karczmiska.
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.